תיאור
לחברה מובילה בתחום שוק ההון דרוש/ה ראש צוות בק אופיס לניהול צוות מקצועי ודינמי.
🧭 תיאור התפקיד:
ניהול צוות תפעולי בתחום ההשקעות, אחריות על תהליכים מול בתי השקעות, פתיחת חשבונות, העברות כספים, ובקרה על דיווחים.
התפקיד כולל הובלת צוות עובדים, תיאום מול ממשקים פנימיים, והבטחת עבודה מדויקת, מקצועית ויעילה בהתאם לנהלים.
דרישות
דרישות התפקיד:
• ניסיון של לפחות 3 שנים בבתי השקעות או בתחום שוק ההון – חובה
• שליטה במערכות דנאל וסנפיר – חובה
• ניסיון בניהול צוות של כ-8 עובדים
• יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוק, יחסי אנוש מצוינים
היקף המשרה:
שעות עבודה גמישות
אם את/ה מחפש/ת תפקיד משמעותי עם השפעה וניהול צוות איכותי – נשמח להכיר אותך!
תיאור
חברה מובילה בתחום החוגים מחפשת מדריכה אחראית צוות, מסודרת ובעלת ניסיון בניהול צוותים, להיות אחראית על מערך מדריכות של חוג תכשיטנות באזור רחובות–חדרה. מדובר בתפקיד בעיקרו שטח, עם אחריות, יכולת ארגון גבוהה והזדמנות אמיתית להשפיע ולהוביל.
מהות התפקיד:
– אחראיות על צוות של כ־16 מדריכות: אחריות על שיבוץ, החלפות ותפעול שוטף
- גיבוי למדריכות והדרכה בחוג במידת הצורך
– שמירה על רצף פעילות החוגים והקפדה על עמידה בזמנים
– 70 אחוז שטח, 30 אחוז משרד
דרישות
דרישות:
- רכב - חובה!
- ניסיון בהדרכה או עם ילדים - יתרון
– ניסיון קודם מוכח בניהול צוות – יתרון
– אחריות, אסרטיביות ויכולת קבלת החלטות בזמן אמת
תנאים:
– ימים: א’–ה’
– שעות: 12:30 עד 19:00
– שכר: 7000 ₪ ברוטו + דלקן
– תנאים סוציאליים מלאים כחוק
– סביבת עבודה יציבה עם אפשרות להתפתחות מקצועית
מיקום: בין רחובות לחדרה (כולל שטח, משרד ועבודה מהבית)
📩 מחפשת תפקיד משמעותי עם אחריות, תנאים מצוינים והזדמנות להוביל צוות גדול? שלחי קורות חיים והצטרפי אלינו!
תיאור
הצטרפ/י לעמותת חמניות והוביל/י איתנו שינוי משמעותי בחייהם של ילדים שאיבדו הורה. אנו מחפשים אדם בעל ניסיון וחזון שיחבר בין המטה לשטח ויסייע לנו להרחיב את ההשפעה החיובית שלנו ברחבי הארץ.
תחומי אחריות:
ניהול 4 מנהלות אזור האחריות על מרכזי חמניות בפריסה ארצית.
ניהול קשרי רשויות מקומיות - יצירה, ביסוס, חיזוק וטיפוח מערכות יחסים.
מעקב ובקרה אחר תוכנית העבודה המחלקתית.
ייזום והובלת פרויקטים חדשים לקידום מטרות הארגון.
יישום יעדים חוצי ארגון.
דרישות
ניסיון מוכח בניהול מנהלים וצוותים במגזר השלישי.
יכולת בניית קשרים ושותפויות עם רשויות ושותפים.
מיומנות גבוהה בעבודה בין מחלקתית ותיאום מערכתי.
גמישות ויכולת עבודה הסביבה דימנית ומשתנה.
כישורי תקשורת מצוינים.
ניידות ונכונות לנסיעות ברחבי הארץ - חובה.
משרה מלאה, יומיים-שלושה בשבוע ממשרדי העמותה בת”א, נסיעות בפריסה ארצית ושאר העבודה מהבית.
תיאור
למגוון חברות קבלניות/יזמיות בפריסה ארצית
דרושים/ות מנהלי/ות פרויקטים מנוסים
לניהול פרויקטים בביצוע
בפרויקטים: מסחריים, בנייה למגורים, ציבוריים, בנייה מתועשת, תשתיות, גמרים
לאחר הגשת מועמדותך ובמידה ותימצא מתאים יישלח שאלון למייל/SMS אודה למענה מהיר
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד
דרישות
מהנדס/ת אזרחי רשום בפנקס המהנדסים והאדריכלים - חובה!
מהנדס/ת רשוי - יתרון משמעותי
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בניהול פרויקטים בביצוע מצד הקבלן - חובה!
תיאור
חובה – תעודת מאפר/ת
רוצה גם לנהל וגם לאפר? זו ההזדמנות שלך להוביל צוות – ולהישאר עם המברשת ביד!
תעודת מאפר/ת – חובה
ניסיון במכירות וניהול – יתרון
שכר 9,000–10,000 ₪ + בונוסים מתגמלים
הכשרות מקצועיות | אפשרויות קידום | אווירה משפחתית
חניה חינם לבעלי/ות רכב
משרה מלאה | שישי פעמיים בחודש | משמרות בוקר/ערב
שלחו קו"ח עכשיו – המשרה פתוחה לנשים וגברים כאחד
דרישות
תעודת מאפר/ת, ניסיון ניהולי
תיאור
תיאור התפקיד:
לחברת סיעוד גדולה לסניפים באזור גוש דן, דרוש.ה מנהל.ת איזור.
אחריות בתפקיד:
ניהול הסניפים ברמת האיזור,
מיצוי זכויות.
שיווק ועזרה בהגדלת הסניפים.
דרישות
תואר ראשון בעבודה סוציאלית או סיעוד או גרנטולוגיה או מנהל עסקים
ידע בזכויות לגיל השלישי
ידע בחוק סיעוד וביטוח סיעודי פרטי.
אסרטיביות ויחסי אנוש טובים.
יכולת שיווקית.
תיאור
לחברה מובילה מתחום ריהוט היוקרה, סאונד והלבשת הבית דרוש \ה ראש צוות למחלקת שירות טכני/סיווגים
התפקיד כולל קבלה וזיהוי מהחזרות ועדכון במערכת סאפ,
תיקונים קלים, תפעול שוטף של 2 עובדים ומדידת תפוקות,
עבודה שוטפת מול המחלקה הטכנית.
משרה מלאה א'-ה' 8:00-17:00.
מסגרת שכר : 12-13K, תלוי מועמד\ת
-קליטה ישירה לחברה מובילה.
- תחילת עבודה - מיידית.
דרישות
דרישות: ניסיון כמחסנאי- חובה,
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת- חובה,
הכרות עם מערכת סאפ – יתרון,
אוריינטציה טכנית,
נכונות לעבודה פיזית קלה.
מגורים בסביבת ראש העין או ניידות לאזה"ת לב הארץ - חובה!
תיאור
מנהל/ת סניף בנאטורפיל עם שכר בסיס של 10,000 ₪ + פרמיה גבוהה ובונוסים שווים, אווירה משפחתית, חברה יציבה ודינמית, סביבה תומכת ומעצימה, נופשים בארץ ובחו"ל, ימי ספא מפנקים וארוחות במסעדות שף ועוד..
המשרה מורכבת מניהול סניף עם צוות רפואי ואדמיניסטרטיבי, שירות פרימיום ללקוחות שלנו, ומכירה ללקוחות שמגיעים לפגישות ייעוץ שמתואמות עבור המנהל/ת דרך המוקד הארצי
אם יש התאמה אפשר לשלוח עכשיו קורות חיים ולהתחיל לעבוד ברשת שבליבה שיפור איכות החיים
טווח שכר:
בין 13,000 ל 22,000
דרישות
ניהול צוות עובדים
ניהול תפעולי של הסניף
ניהול תהליכים
כושר ארגון ותפעול
תודעת שירות גבוהה מאוד
גמישות מחשבתית
ניסיון מוכח במכירות – חובה
ניסיון ניהולי - חובה
תיאור
We are a TSX-listed digital advertising technology company
We are looking for an experienced Search Arbitrage Manager to lead our operations, and spearhead strategic growth initiatives.
Responsibilities
Develop profitable search arbitrage strategies
Lead and r a team of digital marketing specialists
Oversee media buying, budget allocation, and campaign optimization
Identify and capitalize on market opportunitiesProvide data-driven strategic recommendations to leadership
דרישות
Bachelor's degree in Marketing, Finance, or related field
Minimum 3 years of hands-on search arbitrage experience
Demonstrated team leadership and management abilities
Deep understanding of the digital marketing landscape
Strong analytical and data interpretation skills
תיאור
לחברה קמעונאית מובילה בשוהם דרוש/ה מנהל/ת צוות גבייה!
שעות עבודה : ימים א-ה 8:00-16:00
תיאור תפקיד : ניהול צוות גבייה, בקרה מקצועית, הגעה ליעדי המחלקה, טיפול במחלקה משפטית, טיפול והפקת זיכויים בהתאם לקריאות שירות, טיפול אישי בגבייה מלקוחות גדולים.
תנאים מעולים למתאימים : סל רווחה עשיר, מתנות שוות בחגים, פעילויות רווחה, פיתוח עובדים, הטבות בבתי עסק, ועוד!!
דרישות
-תעודת הנה"ח סוג 2 –חובה
-ניסיון קודם בגבייה-חובה
-ניסיון קודם בניהול צוות עובדים-חובה
-הבנה חשבונית
