תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
תיאור
בוא/י לעבוד ביוון!!!
לסוכנות תיירות מקומית באיי יוון דרושים/ות נציגים/ות מקומיים לעבודה מול לקוחות ישראלים. אופי העבודה הינו מכירת אטרקציות וטיולים לקהל לקוחותינו בחו"ל ומתן שירות אדיב וסובלני. מתאים לתותחי מכירות בלבד. תנאים טובים ועמלות גבוהות למתאימים.
דרישות
ניסיון במכירות יתרון. עברית ברמה גבוהה ואנגלית ברמה טובה. ראש גדול ובטחון עצמי לעמידה ודיבור מול קהל. סובלנות ואדיבות למתן שירות ותלונות. קו"ח יש לשלוח למייל.