תיאור
לחברת נתן רפואה סיעוד ושיקום דרוש/ה רכז/ת כוח אדם,
המשרה כוללת:
- מתן מענה מקצועי ללקוחות הסניף.
- גיוס, מיון וראיונות לעובדים.
- התאמת מטפלים/ות למטופלים/ות.
- ניהול מש"א שוטף של צוות המטפלים בסניף.
- עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת קבלת קהל, מילוי דוחות ומעקב.
למה כדאי לך להצטרף אלינו?
- עובד/ת חברה מהיום הראשון
- הזדמנות להתפתח מקצועית ואישית בתחום ניהול המשאב האנושי
- סביבת עבודה תומכת ודינמית
- עבודה מגוונת המשלבת אינטראקציה עם אנשים וניהול תהליכים
- נופש חברה, ימי גיבוש וכיף
- הדרכות וימי עיון
- מתנות בחגים
דרישות
- שליטה מלאה ביישומי מחשב
- תודעת שירות גבוהה
- דובר/ת השפה הרוסית יתרון
תיאור
דרוש/ה רכז/ת בק אופיס
- מענה טלפוני / מיילים - מתן הצעות מחיר, בירורים בנושאי חשבוניות- זיכויים/חיובים
- הפקת דוחות מעקב ובקרה
ראשון עד חמישי בין השעות 8:00 עד 16:00
דרישות
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה
יחסי אנוש מעולים
יכולת עבודת בצוות
דיוק, סדר וארגון
אנגלית ברמה טובה - דיבור וכתיבה
תיאור
בירור והשגת זכויות לספרים חדשים, השגת תמיכות לספרים, הגשה לפרסים, אדמיניסטרציה שוטפת וסיוע לצוות ההוצאה.
דרישות
כושר ניסוח מעולה, אנגלית מצוינת, בכתב ובע"פ.
כושר ארגוני ועין לפרטים.
מוסר עבודה ותודעת שירות גבוהים.
יחסי אנוש מצוינים.
תואר ראשון, יתרון.
עדיפות לבעלי ניסיון בעבודת מזכירות,
חובה שליטה מלאה בתוכנת אופיס.
תיאור
לקופות חולים מובילה דרוש/ה מזכיר/ה רפואית ל70% - 50%
עבודה בתודעת שירות גבוהה, תחת לחץ מול קהל
נתינת מענה מקצועי בערוצים השונים: פרונטלי, טלפוני, ודיגיטל
קידום משימות ארגוניות, ראש גדול.
אופציה לקליטה ישירה לאחר כמה חודשים
דרישות
בגרות מלאה
ניסיון בשירות לקוחות- חובה
תעודת מזכירות רפואית- יתרון
תיאור
למשרד רו"ח דרוש עובד/ת למשרה מאתגרת, הכשרה מלאה, עזרה וטיפול במשימות שונות במשרד.
דרישות
התמודדות עם לחץ וטיפול בהרבה משימות במקביל, יכולת התנסחות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, נכונות לעבודה בשעות נוספות.
תיאור
שלום לכולם!
עם הצמיחה וההתרחבות של שירת הלויים, בית הספר הגבוה למוסיקה של יונתן רזאל, אנחנו מחפשים את מנהלת המשרד שתצטרף אלינו לצוות. מישהי עם ראש גדול ולב חם, שמאמינה בחזון שלנו ורוצה לגדול איתנו.
👥 העבודה היא במשרה מלאה (או 75% למי שזקוקה ליותר גמישות), במרכז ירושלים, בצוות קטן ומסור, באווירה משפחתית ומיוחדת.
💼 תנאים טובים למתאימות!
*המשרה מיועדת גם לגברים.
דרישות
מה חשוב לנו?
– מישהי שאוהבת לקחת רשימת משימות – ולהחזיר אותה מסומנת כולה V
– שיודעת לתקתק משימות, אבל גם להקשיב, לחייך ולהשרות אווירה נעימה.
– מישהי שהשיחה איתה תגרום לכל המתעניינים לרצות להגיע לשירת.
– שיודעת לעבוד עם Excel, מערכות Google, לכתוב מסמכים ולהשתמש במערכות מידע (או כזו שלומדת מהר)
– שיודעת להתנהל עם כספים ולעבוד גם מול צוות ההוראה וגם מול תלמידים ומתעניינים.
– מישהי שעובדת מצוין בצוות אבל אוהבת לעבוד גם בצורה עצמאית.
בסופו של דבר - זו משרה למי שאוהבת מוסיקה, אנשים, וסדר.
תיאור
למשרד עורך דין ויעוץ משכנתא בבית שמש דרוש מזכיר, קורות חיים למייל
משרה מלאה בבית שמש, לטווח ארוך, בסביבת עבודה נעימה.
דרישות
דרישות:
סדר, ארגון, דיוק וירידה לפרטים, ראש גדול, יחסי אנוש טובים ויכולת למידה עצמאית.
אוריינות דיגיטלית ושליטה טובה באופיס – חובה.
יתרון: ניסיון במזכירות/ניהול משרד והיכרות עם תחום המשכנתאות.
תיאור
דרושה מזכירה אדמיניסטרטיבית בהדסה עין כרם ביחידת המחקרים בהמטולוגיה.
משרה מלאה, עבודה מגוונת ואינטנסיבית
דרישות
ידע ונסיון עם תוכנות אופיס, עברית ואנגלית ברמה גבוהה, ראש פתוח ויכולת לעבודת צוות, תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים
מולטיטאסקינג, עבודה יסודית ושימת לב לפרטים
תעודת מזכירה רפואית - יתרון
תיאור
דרוש/ה אדם מסודר, יצירתי, עם לב חם ורגישות לפרטים – לתפקיד המשלב ניהול מזכירות שוטפת לצד עיצוב חומרים גרפיים לפרויקטים ולפעילות השוטפת.
🔹 מזכירות וניהול משרד - ניהול יומן, תיאום פגישות וזום, מענה טלפוני ובמייל, טיפול ברכש ובספקים, דואר, קופה קטנה, הכנת פרוטוקולים, סיוע טכני שוטף וניהול נראות המשרד.
🔹 עיצוב גרפי - יצירת חומרים גרפיים, מצגות, ניוזלטרים, פוסטים ועוד.
🔹 אדמיניסטרציה ותיאומים - טיפול ועדכון מאגרי סיוע, מענה לפניות נכנסות והעברתן לגורמים הרלוונטיים, איסוף נתונים והפקת דוחות לפי צורך.
דרישות
✔️ ניסיון או רקע בעיצוב גרפי (לימודים, קורס, עבודה)
✔️ שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Excel)
✔️ כישורי ארגון וסדר גבוהים
✔️ יחסי אנוש מעולים, סבלנות ואכפתיות
✔️ יכולת עבודה עצמאית ולמידה עצמית גבוהה
🔹 יתרון: ניסיון במזכירות/אדמיניסטרציה, עבודה עם CRM (רצוי Salesforce), ידע במיצוי זכויות
⏰ פרטי המשרה:
ימים א'-ה' | שעות 8:30-15:00 (כ-6.5 שעות ביום)
מיקום: משרדי יד תמר, המרפא 2, הר חוצבים, ירושלים
תיאור
מנהל/ת הזמנות ושירות לקוחות לחנות פרחים משפחתית בירושלים
אדם אחראי, חייכן, מסודר ומלא באהבת שירות –
📋 מה בתפקיד:
ניהול כל מערך ההזמנות – טלפון, ווטסאפ, מייל ומערכת IZER
תיאום משלוחים עם שליחים ולקוחות
מענה אדיב ללקוחות פרטיים ועסקיים
עבודה מול מערכת ממוחשבת (IZER)
טיפול בהצעות מחיר וחיובים
העלאת תמונות ומעקב במדיה החברתית (פייסבוק / אינסטגרם)
⏰ ימים ושעות:
א'–ה' 08:30–15:30 | שישי עד 12:30
🎁 תנאים טובים למתאימים + סביבה משפחתית ונעימה
📍החנות ממוקמת בירושלים
דרישות
דרישות:
סדר ודיוק בפרטים
תקשורת בין־אישית טובה מאוד
שליטה טובה ביישומי מחשב
עדיפות לבעלי ניסיון בשירות לקוחות / מכירות
עברית רהוטה, אנגלית בסיסית