תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
תיאור
חברת ElmoMC, חברה טכנולוגית גלובאלית וחברת בת של Bosch
מגייסת *Priority Developer*.
במסגרת התפקיד:
*הובלת פרוייקטים החל מאיפיון הדרישות, פיתוח, בדיקות והדרכות מול משתמשי קצה במודלים השונים.
*כתיבת איפיונים טכנים מול משתמשי קצה והטמעת תהליכים במחלקות השונות.
*טיפול בפניות משתמשים
דרישות
*תואר ראשון + קורס ביישום/ תכנות פריוריטי - חובה
*הכרות עם המודולים במערכת פריורטי
*4 שנות ניסיון לפחות בפיתוח, יישום והובלת תהליכי הטמעת מערכות - חובה
*ראיה מערכתית לצד ירידה לפרטים
*שחקנ/ית צוות, יכולות בין אישיות טובות
📍מיקום: קריית אריה, פתח תקווה.
תיאור
לחברת הייטק גלובלית בתחום הסייבר אשר משרדיה ממוקמים ברמת החיל, דרוש/ה איש/אשת Help Desk.
חברה יציבה וסופר מפנקת .
העבודה במשרה מלאה במשמרות.
דרישות
מוכנות לעבודה במשמרות
2 שנות ניסיון לפחות בתפקיד של תמיכה טכנית או תפקיד אחר דומה – חובה.
ניסיון במתן תמיכה פרונטלית + מרחוק עם תוכנות התחברות שונות – חובה.
שליטה ברמה טובה מאוד בדיבור, קריאה בשפה האנגלית – חובה.
ניסיון עם הכלי Microsoft Active Directory – חובה.
ניסיון עם הכלי Microsoft Exchange או Office 365 – חובה.
ניסיון בניהול רשתות ותמיכה במשתמשי קצה – חובה.