תיאור
קבלת וביצוע הזמנות טלפוניות מול לקוחות
תמיכה במערך המכירות בשטח
בקרת מלאים והפצת דוחות
מענה טלפוני וטיפול במיילים
דרישות
מה אנחנו מחפשים?
✔ ניסיון במוקדי שירות – חובה
✔ שליטה מלאה ב-Office
✔ תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
✔ SAP – יתרון
תנאים מעולים:
💰 שכר 40 ₪ לשעה
📅 עבודה כוללת ערבי חג וחול המועד
🚀 אפשרויות להתפתחות בחברה מובילה
תיאור
הצטרפו ל-CallBiz החברה המובילה במיקור חוץ לשירות לקוחות ומכירות!
דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירות טלפוניות עבודה מהבית ומכל מקום בעולם.
המשרה הינה 5 ימים בשבוע (א'-ה') מתאימה גם לישראלים שגרים בחו"ל.
שכר מתגמל + בונוסים על סגירת עסקאות, תיאום פגישות ועמידה ביעדי שירות!
עובדי חברה מהיום הראשון כל התנאים הסוציאליים.
אפשרויות קידום לתפקידים ניהוליים למתאימים.
דרישות
מה צריך כדי להתחיל?
מחשב עם אינטרנט מהיר ויציב + אוזניות מדונה
יכולת עבודה מהבית בסביבה שקטה
תודעת שירות גבוהה, אדיבות וכושר שכנוע
אנרגיה חיובית ורצון להצליח בעולם המכירות והשירות
הצטרפו אלינו ותיהנו מסביבת עבודה מתקדמת, משתלמת ומלאת הזדמנויות!
*
תיאור
זימון תורים לקופח מכבי
(עבודה במוקד )
עבודה במשמרות
בוקר\ערב
דרישות
יתרון-ידע בסיסי במחשבים
תיאור
אנו מחפשים מזכיר/ה , יסודי/ת ואחראי/ת לתפקיד מעניין ומאתגר בחברתנו. המזכיר/ה תהיה אחראי/ת על מגוון מטלות משרדיות כגון ניהול יומן, קבל קהל, מענה טלפוני, התחשבנות מול גורמי חוץ
דרישות
דרישות:
אנו מחפשים מועמדת עם ניסיון של 3-5 שנים בתפקידי מזכירות ופקידות, בעלת ידע מצוין ביישומי OFFICE ויכולת ארגון ותיעדוף משימות..העבודה היא במשרה מלאה. עם גמישות בשעות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.