תיאור
דרוש/ה פקיד/ת מכירות ואדמיניסטרציה ליקב בוטיק
יקב בוטיק משפחתי מחפש אותך – תותח/ית מכירות עם ראש גדול ויכולות אדמיניסטרטיביות!
התפקיד כולל:
יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים והגדלת מעגל הלקוחות העסקיים.
ניהול יומן, מעקב אחר משימות וביצוע פולואפים.
הכנת הצעות מחיר וליווי תהליך המכירה עד לסגירה.
יציאה לפגישות עם לקוחות לפי הצורך עם רכב חברה.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת כולל ניהול קבצים, מיילים, גביה ויישומי אופיס. עבודה צמודה למנהלת היקב.
דרישות
רכב ורישיון נהיגה חובה להגיע לעבודה. שליטה באופיס וניהול יומן. אנגלית טובה. ניסיון במכירות. ניהול עצמי ויעילות.
תיאור
מזכיר/ה קבלה ישיבה בעמדה עם מזכירה נוספת - **לעבודה מיידית**
אחריות וניהול יומנים, ותיאומי פגישות לעובדי החברה כולל מנכ"ל וסמנכ"לים.
• מענה טלפוני
• סיוע אדמיניסטרטיבי לכלל אגפי החברה
• מתן שירות וקבלת אורחים
• סיוע בהכנת חומרים לישיבות וועדות שונות
• הזמנת ציוד משרדי וכיבוד לאירועים וישיבות
• ביצוע סידורים מחוץ לחברה (דואר וכדומה)
היקף משרה: משרה מלאה, ימים א’- ה בין השעות 8:30 -17
מיקום - פ"ת
סביבת עבודה נעימה באווירה כיפית. **תנאים טובים כגון , חניה, ארוחות בשווי 630 ש"ח ועוד**
דרישות
שכלה תיכונית של 12 שנות לימוד – בגרות מלאה
• תואר ראשון – יתרון
ניסיון מקצועי:
• ניסיון של 2 שנים לפחות בתפקיד מזכירותי/פקידותי קודם – רצוי מאוד
(אפשרי כשירות צבאי/לאומי)
• ניסיון בניהול יומנים - חובה
• ידע ושליטה בתוכנות אופיס (בדגש על outlook) - חובה