תיאור
חברת פיריוריסטי, חברה בת של Priority, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שיצטרפו לצוות המשפחתי שלה!
אם אתם אוהבים להבין איך דברים עובדים, לעזור לאנשים ולפתור בעיות בצורה חכמה, זה בדיוק המקום בשבילכם.
מה כולל התפקיד?
- מתן תמיכה ומענה טלפוני למשתמשי המערכת
- עבודה שוטפת עם צוות הפיתוח לצורך איתור צרכי לקוחות ומתן פתרונות מותאמים
- הכרות מעמיקה עם התוכנה על כל רבדיה
דרישות
- ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – חובה
- ידע בסיסי בהנהלת חשבונות או במודול הכספים של Priority – יתרון
- ניסיון בתחום המים / הגבייה / החברות הכלכליות – יתרון משמעותי
- אוריינטציה טכנולוגית ויכולת לתמוך במערכות הפעלה, התקנות ושרתים מרוחקים
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
פרטים נוספים על המשרה:
משרה מלאה, בימים א'–ה', בין השעות 08:00–16:30, זמינות מיידית.
משרדי החברה באור יהודה - מיקום מעולה במרכז הארץ!
קרן השתלמות מהיום הראשון!
# המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
תיאור
מיישם/ת פריוריטי - Priority, כרמיאל
חברה תעשייתית (חברת בת של חברה עולמית) מגייסת מיישם/ת פריוריטי לתפקיד עצמאי-פונקציה יחידה
הדרכות לעובדים חדשים, מתן שירות ותמיכה לעובדי החברה, בדיקות מערכת שוטפות, טיפול יומיומי בתקלות
מרכז העבודה על מודולים ייצור ומלאי
היקף משרה 70-100%. הגעה 4 ימים בשבוע לכרמיאל, יום נוסף לאתרי החברה ברחבי הארץ. ללא היברידיות
דרישות
ניסיון ביישום פריוריטי, מעל 5 שנים
שליטה גבוהה במודולים ייצור ומלאי, ניסיון בפק"עות
רצון בתפקיד יחידני בחברה עם אחריות רבה לטווח ארוך
המשרה לגברים ונשים כאחד
תיאור
דרוש/ה מיישמ/ת פריורטי, במסגרת התפקיד:
* יישום והטמעת המערכת- אחריות על ניהול הפרוייקט משלב כתיבת האיפיון ועד להטמעה
* אחריות על ניהול המשתמשים ומתן הרשאות, התאמת מסכים, שאילתות, מחוללי נתונים וכו’
* יצירת אוטומציות לשיפור תהליכי עבודה.
* הדרכה ייעוץ וליווי משתמשים וטיפול בתקלות שוטפות
* תמיכה בממשקים של המערכת עם מערכות חיצוניות
העבודה במשרה מלאה, ירושלים
דרישות
- בוגר/ת קורס יישום פריוריטי - חובה
-בעל/ת ניסיון של שנתיים לפחות ביישום והטמעת פריוריטי
- ניסיון ותמיכה שוטפת מול משתמשים פנים ארגוניים
-הכרות עם מערכת BI
-הכרות מעמיקה עם מודולים של מערכת ניהול כספים/הנהלת חשבונות
-בעל/ת יחסי אנוש מעולים ובעל/ת תודעת שרות גבוהה
תיאור
דרוש/ה מטמיע/ת תוכנה ליישום והטמעת מערכות משאבי אנוש ונוכחות עובדים.
התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת,
הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת.
משרה מלאה (א'-ה', 8-17) בפתח תקוה + אופציות קידום.
דרישות
יכולת הובלה וניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה
ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי
זיקה כלשהי לתחום משאבי אנוש / HRIS / חשבות השכר - יתרון משמעותי
תיאור
לחברת סקאודיט המתמחה בתחום ביקורת מערכות מידע דרוש יועץ SOX המעוניין להיכנס לתחום ביקורת מערכות מידע (ביקורת פנים).
דרישות
2 שנות ניסיון בביצוע בדיקות/יעוץ SOX
יכולת ניסוח וכתיבה
יכולות בין אישיות מצויינות (ראיון מבוקרים ואיסוף מידע)
הבנת סביבת מערכות מידע
תיאור
דרוש/ה מיישם/ת תוכנה ליישום והטמעת מערכות נוכחות / הערכת ביצועים.
התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת.
משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות
יכולת הובלה וניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה
ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי
זיקה כלשהי לתחום חשבות השכר / משאבי אנוש - יתרון משמעותי
תיאור
ניסיון מעשי בניהול מערכות מידע כמנהל תשתיות ו/או כמנהל מערכות מידע
ייעוץ אסטרטגי טכנולוגי ותהליכי בארגונים גדולים, תוך ייעול תהליכי עבודה ארגוניים
ניהול פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית
הבנה עמוקה בעולמות תקשוב
יכולת מיפוי תהליכים עסקיים והגדרת ממשקים בין מערכות מידע וגופי ה-Business
ניתוח מערכות מידע וכתיבת מסמכי אפיון החל משלב הגדרת הצרכים ודרישות מול לקוח (נוהל מפת"ח, RFI, RFP) ועד לשלב של פיתוח המערכת והטמעתה
הדרכה ותמיכה במערכות מידע בתחומים שונים
ביצוע אינטגרציה אל מול צוותים אחרים ואל מול מערכות אחרות בארגון
דרישות
תכונות אישיות: אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות בביצוע, כושר למידה, שקדנות וחריצות, יכולת התבטאות בכתב ובע"פ
תכונות ניהול וארגון: יכולת קבלת החלטות, פיקוח ובקרה, נשיאה באחריות, שירותיות
מצבי תפקוד: התמודדות עם לחץ, טיפול בו זמנית במספר נושאים, התמדה, יכולת פתרון בעיות באופן עצמאי - ראש גדול
ניסיון של 5 שנים בעולם מערכות המידע ב-2 נושאים לפחות: ניהול פרויקטים טכנולוגיים, ניהול תשתיות תקשוב, ניתוח מערכות מידע ובהובלת פרויקטי טרנספורמציה דיגיטלית ומחשוב, אפיון צורכי הלקוח, הגדרת דרישות הלקוח
תיאור
ל- NESS FORCE, פעילות המגזר הבטחוני, דרוש/ה תומכ/ת מערכות מודיעין למוקד חדש וייחודי!
התפקיד כולל נגיעה במערכות טכנולוגיות מתקדמות ומרתקות, תמיכה במערכות מחשוב ומערכות פנים ארגוניות.
נדרשת נכונות לעבור סיווג ביטחוני.
למתאימים/ות: הכשרה מקצועית מקיפה, מגוון אפשרויות קידום ופיתוח הקריירה.
משרה מלאה/ חלקית/ במשמרות/ הממוקמת באזור המרכז.
דרישות
מוטיבציה להתפתח ולעבור הכשרה דרכנו בתחום המחשוב - חובה.
ניסיון קודם בתמיכה טכנית - יתרון.
חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are looking for a Junior IT system administrator to support the company employees & Customers.
Provide end-user support, resolving technical issues and provides technical
assistance for all Operating systems
Working with SAAS applications
Basic troubleshooting of the local office network switches, access points
Set-up new workstations including monitors, phones, software and hardware.
Monitor and work with the Help desk support ticketing system.
Follow Help Desk procedures and maintain the IT systems documentation.
דרישות
1-2 years of work experience
Basic knowledge of Apple OS X & Linux (Advantage)
Experiance with Azure & Office 365 Administration.
Familiarity with hardware components (desktops, laptops, servers)
Great communication skills for communication with employees globally and
within the global IT group.
Multi-Tasking skills and ability to work under pressure.
Networking experience
Communication skills: High level of English is required
חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are seeking a highly skilled and experienced SharePoint Expert to join our team. The ideal candidate will have 3-5 years of experience in SharePoint administration and development, with a strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure. The candidate should also have expertise in knowledge management and Power Apps.
Maintain SharePoint to meet business needs
Manage and configure Office 365
Focus on the implementation and integration of Office 365 with other technologies to ensure seamless operation.
דרישות
3-5 years of experience in SharePoint administration and development.
Enterprise environment experiance.
Strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure.
Expertise in knowledge management and Power Apps.
Proficiency in SharePoint Designer, PowerShell, and other relevant tools.
Excellent problem-solving and analytical skills.
Strong communication and collaboration abilities.
Ability to work independently and as part of a team.
Microsoft certified.
