וורקי
תיאור
דרושה מתאמת אספקות לחברה מובילה בשוהם! 10000 ש"ח
העבודה כוללת תיאום אספקות של מוצרי החברה ללקוחות
א-ה 08:00-17:00
שכר 10000 ש"ח!+החזר נסיעות
קליטה ישירה לחברה מובילה בתחומה עם סביבת עבודה נעימה
דרישות
ניסיון קודם בתחום
וורקי
תיאור
דרושה פקידה לוגיסטית לחברה מובילה בשוהם !
ביצוע הזמנות, הפקת חשבוניות, תעודות משלוח ועוד
א-ה
08:00-17:00
שכר 65 ש"ח לשעה!+ארוחות+קרן השתלמות!
+תנאים סוציאליים!+קליטה ישירה לחברה מובילה עם סביבת עבודה נעימה
דרישות
דרישות
ניסיון קודם בתפקיד זהה חובה
אקסל ברמה טובה -חובה
ידע במערכת סאפ
וורקי
תיאור
דרוש/ה פקיד רכש לחברה מובילה בפתח תקווה!!
א-ה 08:00-17:00
שישי אחת לחודש 08:00-11:00
טיפול בהזמנות רכש מקומיות
ניהול קשר שוטף עם ספקים ועוד
שכר 13000 ש"ח +החזר נסיעות +תנאים סוציאליים מלאים
קליטה ישירה לחברה מובילה בתחומה
דרישות
ניסיון בתפקיד זהה חובה!!
תיאור
מחפשים אנשים מסודרים, אחראיים ואנרגטיים לצוות לוגיסטיקה משפחתי ודינמי.
אין צורך בניסיון קודם - רק מוטיבציה גבוהה ורצון לעבוד בצוות מקצועי ומשפחתי.
התפקיד כולל סידור סחורה, הכנת הזמנות, תמיכה בלוגיסטיקה נסיעות והובלות.
מיקום: חולון
משרה מלאה: 07:00–16:00
דרישות
דרישות:
רישיון חובה- אם יש רישיון C1- יתרון!
יכולת קריאה באנגלית בסיסית מאוד
גישה חיובית ורצון ללמוד
אם אתם מחפשים יציבות, סביבת עבודה טובה וצוות מנצח – מקומכם איתנו!
תיאור
אחריות כוללת על תחום הרכש בשלושת מפעלי הקבוצה (זיו אלומיניום, המרכבה, טכנו תריס).
איתור ספקים, קבלת הצעות מחיר, ביצוע הזמנות רכש, מעקב אחר אספקות ובקרה על חשבוניות וקליטת סחורה.
עבודה צמודה עם מנהלי הייצור, מחסנים וספקים, כדי לוודא זמינות חומרים, איכות ומחירים הוגנים.
ניהול מאגר ספקים קיים והרחבתו בהתאם לצורכי הייצור והפרויקטים.
דרישות
ניסיון קודם בתחום הרכש / תפעול – חובה.
היכרות עם סביבת עבודה יצרנית או תעשייתית – יתרון משמעותי.
יכולת ניהול ומעקב אחר מספר תהליכים במקביל.
שליטה באקסל ובסביבת מחשב.
יחסי אנוש מעולים, אחריות ויוזמה אישית.
תיאור
ניהול דוחות מלאי המאפשרים בקרה ומעקב אחר מלאים, זמני אספקה ורמות מלאי.
ניהול ומעקב הזמנות רכש של מוצרי ייבוא / שוק מקומי לכלל המוצרים המופצים דרך מרלוג החברה
הפקת הזמנות רכש לטווח קצר / ארוך בהתאם למלאי קיים / נתוני מכר / תחזיות / עונתיות / מבצעים.
מעקב אחר התקדמות הספק לייצור ההזמנה ואספקה.
בקרה ומעקב אחר שחרורי מכולות ומתן סדרי עדיפויות לפריקה ואחסון במחסני החברה.
מעקב אחר פריקת המכולות עד לקליטת המלאי במחסנים.
מעקב אחר הפצת הסחורה וחלוקות סחורה לסניפי החברה.
דרישות
ניסיון בתפקידי תכנון וניהול מלאי – יתרון
יכולת אנליטית, קריאת דוחות, ניתוח והסקת מסקנות
יכולת עבודה תחת תנאי לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות
אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, כתיבה ודיבור שוטף – חובה
סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית
שליטה בExcel ושאר יישומי Office
מקצועיות ושירותיות
תיאור
התפקיד כולל ניהול ותיאום תהליך הלוגיסטיקה מקצה לקצה – מרגע ביצוע ההזמנה ועד אספקתה ללקוח, תוך הבטחת זרימה חלקה, מדויקת ויעילה של הזמנות ומשלוחים.
העבודה כוללת תיאום מול ספקים, חברות שילוח ושותפים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל, טיפול בתקלות בזמן אמת, הפקת דוחות ביצועים (KPIs) וייעול תהליכים בשיתוף מחלקות השירות והשיווק.
מה תעשו איתנו:
ניהול ותיאום מחזור הזמנות מלא.
תיאום יומיומי עם חברות שילוח, ספקים ושותפים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל.
טיפול בתקלות בזמן אמת
שיתוף פעולה עם מחלקות השירות והשיווק לתמיכה בפעילות השוטפת.
דרישות
ניסיון של 2–5 שנים בתפקיד תפעולי / לוגיסטי / ניהול הזמנות – חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות ERP / CRM (Shopify, Priority, Monday או דומות) – חובה
שליטה טובה באקסל ויכולות אנליטיות בסיסיות
אנגלית ברמה טובה (עבודה מול ספקים בינלאומיים)
גישה פרואקטיבית, שירותיות גבוהה, סדר וירידה לפרטים
יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה דינמית
תיאור
מחפשים רכז תפעול לוגיסטי
שחקן נשמה שאוהב אתגרים ורוצה להיות חלק מההצלחה שלנו.
התפקיד כולל:
✔️ תפעול מערך הלקוחות והמחסן
✔️ תפעול נהגים ומשאבים
עבודה צמודה עם כל הגורמים בחברה
✔️ יישום נהלי בטיחות מחמירים.
✔️ מעקב אחר ביצוע העבודה.
מה תרוויח?
✔️ שכר אטרקטיבי ותנאים מעולים, ללא עבודה בימי שישי ובחול המועד.
✔️ סביבת עבודה משפחתית ונעימה בחברה שבה כל אחד הוא חלק מהפאזל.
✔️ הזדמנות לצמוח ולהשפיע על תהליכים בעסק.
אם אתה איש של עשייה, שרוצה להרגיש שייכות, נשמח להכיר אותך!
דרישות
מה אנחנו מחפשים בך?
✔️יכולת מוכחת בניהול תפעול לוגיסטי וניסיון מוכח בתפקיד דומה בתחום הלוגיסטיקה או התפעול של לפחות שנתיים.
✔️ *רישיון למלגזה ולמשאית - חובה!* בלי זה לא נוכל להתקדם.
✔️ יציבות תעסוקתית ורצון להשתלב לטווח ארוך.
✔️ יכולת לעבוד תחת לחץ וקבלת החלטות מושכלות.
✔️ חשיבה תפעולית חדה וכישורי ארגון ברמה גבוהה.
✔️ שירותיות ויחסי אנוש מעולים.
✔️ שליטה ביישומי אופיס ויתרון משמעותי לבעלי ניסיון עם מערכות לניהול לוגיסטי.
✔️ יתרון משמעותי לבעלי תעודה או השכלה בתחום ניהול מחסן/לוגיסטיקה.
תיאור
מפעל וותיק ברמלה בתחום ייצור מטבחים, תפקיד: ניהול מלאי, הזמנה של חומרי גלם, ניהול מעקב אחרי הזמנות ואישור תשלום לספקים, ניהול מחסן- סדר וארגון, אחריות על קבלת סחורה וניוד למחלקות, הוצאה וקבלת סחורה, טיפול במלגזות- טיפולים, טסט וכו'.
70 אחוז ניהול מחסן ו30 אחוז רכש.
תנאים טובים למתאימים/ות.
עובד חברה מיום הראשון עם כל התנאים של החברה.
דרישות
ניסיון קודם במחסן -חובה.
יכולת ניהול מו"מ עם ספקים- חובה.
רישיון על מלגזה- יתרון.
עדיפות לבעלי ניסיון מחברות יצרניות.
הגעה עצמית למקום עבודה.
תיאור
עזרה למחלקת הרכש – הקלדת הזמנות, מעקב אחר הזמנות רכש, מעקב אחר דרישות רכש, עדכון נתונים במערכת, טיפול בבעיות אספקה
עזרה למחלקת הלוגיסטיקה – תכנון מסלולים לנהגים ולסוכנים, סיוע בניהול מלאי ועדכון מערכות.
דרישות
שליטה ביישומי Office (בדגש על Excel)
שליטה בתוכנת PRIORITY- יתרון
אחריות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות
זמינות ל-3–4 ימים בשבוע לפחות
