וורקי
תיאור
לחברה מובילה בשוהם דרוש פקיד ייבוא ורכש
העבודה כוללת עיתוד מלאי, הזמנות רכש ותפעולם משלב הקמת ההזמנה ועד לתיאום ההובלה בפועל
התנהלות מול ספקים בחו"ל וכדומה
א-ה 08:00-17:00
נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
שכר 14000ש"ח +500 שח החזר נסיעות
דרישות
דרישות:
ניסיון דומה -חובה!
ניסיון בעיתוד מלאי /פלנר- חובה!
אנגלית ברמה טובה! -חובה
תיאור
קליטת הזמנות לקוחות, הוצאת הזמנות ספקים, מעקב הזמנות ספקים, פיקוח ומעקב משלוחים והובלה בארץ,
קליטת סחורה שהגיעה ופיצולה ללקוחות שונים, טיפול באישורים הנדרשים ע"י הרשויות והלקוחות, מעקב תשלומי לקוחות
דרישות
שליטה בתוכנת פריוריטי עם נסיון של שנתיים לפחות
שליטה בתכנות אופיס כולל אקסל
שליטה טובה באנגלית ברמה של ניסוח התכתבות וניהול שיחה עם ספקים/לקוחות חו"ל
הדפסה עיוורת עברית אנגלית- יתרון
ידע בסיסי בחשבונאות- יתרון
מגורים באיזור השרון -יתרון
תיאור
מפעל וותיק ברמלה בתחום ייצור מטבחים, תפקיד: ניהול מלאי, הזמנה של חומרי גלם, ניהול מעקב אחרי הזמנות ואישור תשלום לספקים, ניהול מחסן- סדר וארגון, אחריות על קבלת סחורה וניוד למחלקות, הוצאה וקבלת סחורה, טיפול במלגזות- טיפולים, טסט וכו'.
70 אחוז ניהול מחסן ו30 אחוז רכש.
תנאים טובים למתאימים/ות.
עובד חברה מיום הראשון עם כל התנאים של החברה.
דרישות
ניסיון קודם במחסן -חובה.
יכולת ניהול מו"מ עם ספקים- חובה.
רישיון על מלגזה- יתרון.
עדיפות לבעלי ניסיון מחברות יצרניות.
הגעה עצמית למקום עבודה.
תיאור
עזרה למחלקת הרכש – הקלדת הזמנות, מעקב אחר הזמנות רכש, מעקב אחר דרישות רכש, עדכון נתונים במערכת, טיפול בבעיות אספקה
עזרה למחלקת הלוגיסטיקה – תכנון מסלולים לנהגים ולסוכנים, סיוע בניהול מלאי ועדכון מערכות.
דרישות
שליטה ביישומי Office (בדגש על Excel)
שליטה בתוכנת PRIORITY- יתרון
אחריות, יכולת עבודה עצמאית ובצוות
זמינות ל-3–4 ימים בשבוע לפחות
תיאור
אחריות על תהליך ייבוא חג ומוצרים נוספים
פתיחת הזמנות רכש במערכת
קבלת הצעות מחיר ממשלחים
מעקב ובקרה אחר המשלוחים
אישור חשבוניות יבוא
ביצוע הזמנות מספקים עפי הצורך
דרישות
יכולות ודרישות לתפקיד:
• ניסיון של שנה לפחות במשרה דומה - חובה
• שליטה טובה בתכנות "אופיס" - חובה
• שליטה מלאה באנגלית ובעברית – חובה
• הכרות עם "פריוריטי" – חובה
• תעודת קורס ייבוא, ייצוא וסחר בינלאומי - יתרון
• יכולות אישיות: יכולת עבודה עצמאית, דייקנות, אחריות אישית, סדר וארגון, נכונות לעבודה עם ממשקים מרובים.
פרטים נוספים: משרה מלאה ממשרדי החברה (קיבוץ גן שמואל), התחלה מידית.
כפיפות: ניהול צולב של מנהל רכש ומנהל לוגיסטיקה
תיאור
משרה מלאה מעניינת ומאתגרת ימים א'-ה', 8:00-17:00 בפ"ת.
עבודה בחברה גדולה ויציבה.
תיאור התפקיד:
בדיקה וטיפול במוצרים במסגרת אחריות באתרי יצרן
מימוש אחריות לציוד מספקים מקומיים וטיפול בהחזרות RMA .
קבלת ציוד מספקים,ניפוק ציוד לטכנאים, הכנת משלוחים ליצרנים בחו"ל.
עבודה פיזית קלה -בליקוט ציוד ממשטחים וניפוק לטכנאים.
דוחות בקרה, טיפול בחוסרים, קידום ומעקב הזמנות למול ספקים.
עבודה למול מס' ממשקים: מנהלי שרות, מחסן , מעבדה, טכנאי /ת שטח
דרישות
דרישות: אנגלית ברמה גבוהה
ניסיון בעבודה במערכת פריוריטי
Office & Excel ברמה טובה.
יכולת עבודה עצמאית, תקתקנות ,יחסי אנוש טובים
עבודה שיטתית, סדר וארגון, דיוק, המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
לחברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס מובילה בתחום דרוש/ה רפרנט.ית שיווק עורפי למשרדנו ברמת גן.
תאור התפקיד: איתור וקביעת פגישות במטרה לגייס לקוחות חדשים (B2B),
שימור וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים, ניהול וטיפול בהצעות מחיר,
התנהלות מול ממשקים רבים תוך מעקב ובקרה אחר הזמנות, סיוע בגבייה ניהול אלוקציות ועוד...
דרישות
אנגלית ברמה טובה (דיבור, כתיבה וקריאה).
אוריינטציה מכירתית ושיווקית.
רישיון נהיגה בתוקף.
תיאור
לחברה תעשייתית באזור העמקים דרוש/ה פקיד/ת רכש טכני למח' אחזקה,
הזמנת ציוד למכונות , מעקב אחר ביצוע טיפולים של ציוד ומכונות,
הכנסת הזמנות רכש למע' ומעקב ביצוע, קשר עם ספקים בתחום ציוד טכני .
עבודה 5 ימים בשבוע , .8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)
דרישות
יכולת קריאה והבנת שרטוטים – יתרון גדול
ידע בציוד טכני, חלקים באחזקה, כלי עבודה - חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה במח' אחזקה.
ידע ביישומי מחשב – חובה (ידע בפריורטי – יתרון ).
יכולת הגעה עצמאית
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת מקצועי/ת ואמין/ה בארגון. העבודה דורשת אחריות אישית גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יכולת ארגון ותיאום . התפקיד כולל בין היתר: ניהול רכש ולוגיסטיקה , הכנת מצגות ומסמכים, מענה טלפוני, , מעקב תקציב,מנהלות ועוד.העבודה במשרה חלקית.העבודה היברידית ,גמישה ומתאימה גם למשרת אם .
החברה עוסקת ברכש ולוגיסיקה עבור לקוחותיה בחו"ל כשמרבית התקשורת מול הספקים במזרח הרחוק והלקוחות באפריקה ובאירופה.
דרישות
ראש גדול, עצמאי, אנגלית ברמת שפת אם .
אקסל ואופיס ברמה גבוהה
ידע בהכנת מצגות
יכולת ניהול זמן
תיאור
אחראי רכש , יבוא ויצוא
דרישות
נסיון של שנתיים לפחות ברכש בארץ ובחו"ל.
נסיון ביבוא- יתרון
שליטה בשפה האנגלית ברמה של התכתבות ושיחות עם ספקים בחו"ל.
שליטה ונסיון עבודה עם תוכנת פריוריטי בשלוש השנים האחרונות
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות-יתרון