תיאור
תכנון קונסטרוקציה בטון ופלדה
עבודה משרדית בשילוב יציאות לשטח
דרישות
מהנדס/ת בניין - חובה
ניסיון של 4 שנים בתחום הקונסטרוקציה - חובה
שליטה בתוכנות STRAP ו CUBUS - יתרון
רשיון נהיגה - חובה
תיאור
למגוון חברות קבלניות/יזמיות בפריסה ארצית
דרושים/ות מנהלי/ות פרויקטים מנוסים
לניהול פרויקטים בביצוע
בפרויקטים: מסחריים, בנייה למגורים, ציבוריים, בנייה מתועשת, תשתיות, גמרים
לאחר הגשת מועמדותך ובמידה ותימצא מתאים יישלח שאלון למייל/SMS אודה למענה מהיר
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד
דרישות
מהנדס/ת אזרחי רשום בפנקס המהנדסים והאדריכלים - חובה!
מהנדס/ת רשוי - יתרון משמעותי
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בניהול פרויקטים בביצוע מצד הקבלן - חובה!
תיאור
הזדמנות להשתלב בחברה דינמית, יצירתית ומובילה בתחומה!
התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות, איתור לקוחות חדשים, פגישות עם ארגונים, מוסדות וחברות עסקיות, ניהול מו"מ וסגירת עסקאות.
היקף המשרה:
משרה מלאה | ימים א'-ה' | שעות 09:00-17:00
משרדי החברה ממוקמים בראש העין.
מה אנחנו מציעים?
רכב צמוד
שכר גבוה ובונוסים מתגמלים
סביבת עבודה משפחתית ומקצועית
תנאים מעולים למתאימים
דרישות
ניסיון של לפחות 3 שנים במכירות שטח מול ארגונים וחברות גדולות – חובה
השכלה אקדמית רלוונטית (מנהל עסקים / שיווק / ייעוץ ארגוני) – יתרון
יכולת גבוהה בניהול משא ומתן
יכולת עצמאית באיתור וגיוס לקוחות חדשים
יוזמה, מוטיבציה גבוהה ויכולת עבודה עצמאית
יחסי אנוש מצוינים ותקשורת בין-אישית גבוהה
מעוניינים?
תיאור
אחד התפקידים המרכזיים והחשובים במלון שדורש שילוב של שירותיות, יכולות ניהול, סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים והמון מוטיבציה.
היקף המשרה: מלאה, עם זמינות בסופ"ש בעת הצורך. תחילת עבודה – מיידית.
תחומי אחריות:
פיתוח והובלת הצוות להשגת היעדים.
מענה לשאלות של אורחים.
טיפול בתלונות ובקשות מיוחדות.
מענה וטיפול בביקורות.
ניהול קשרי לקוחות.
דרישות
דרישות:
ניסיון בניהול עובדים ובניהול ממשקי עבודה מורכבים.
יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית.
תקשורת בין-אישית מצוינת.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה).
עמידה בלוחות זמנים, עבודה תחת לחץ וביצוע מטלות ממוקדות.
זמינות גבוהה – נוכחות פיזית בהוסטל ביום וזמינות טלפונית בשעות אחרות.
תודה ויום טוב
תיאור
ניהול וליווי כלל תהליכי התכנון וההיתרים בפרויקטים, משלב הרעיון ועד לקבלת היתר בנייה ואישור תוכניות לביצוע.
ליווי בקשות להיתרי בנייה ותיאום הנדרש מול רשויות,ועדות תכנון וגופים סטטוטוריים כולל טופס 4.
תיאום בין כלל היועצים המקצועיים בפרויקט (קונסטרוקציה,חשמל,אינסטלציה,נגישות,בטיחות וכו').
בקרה על תוכניות והבטחת עמידה בדרישות התקינה,הפרוגרמות וצרכי הלקוח.
מעקב אחרי סטטוס בקשות ותוכניות, טיפול בהשלמות וניהול לו"ז תכנון ורישוי.
קיום קשר שוטף עם הרשויות, השתתפות בדיונים בוועדות, וקידום פתרונות תכנוניים בהתאם לדרישות הפרויקט.
דרישות
השכלה: הנדסאי/ת בנין/אדריכלות
ניסיון של כ-3 שנים לפחות בניהול תכנון והיתרים, כולל עבודה מול רשויות תכנון והנדסה.
שליטה מלאה ב-AutoCAD ויישומי Office. יתרון להיכרות עם מערכות BIM.
יכולת קריאת תוכניות אדריכלות ותשתיות והבנה טובה של תהליכי תכנון ורישוי.
סדר, דייקנות, עצמאות ויכולת הנעת תהליכים מול גורמים רבים במקביל
משרה מלאה.
תיאור
לחברה מובילה דרוש /ה מנהל /ת מכירות לתחום הכימיקלים
משרה מלאה
מה המשרה כוללת?
- שיווק ומכירת כימיקלים
- תמיכה והגדלת פעילות לקוחות קיימים
- זיהוי וגיוס לקוחות לקוחות חדשים
- הגדלת מכירות על ידי הבנת צרכי הלקוח, החדרת מוצרים חדשים, מו"מ מסחרי.
* שכר בסיס גבוה ובונוסים ממכירות.
דרישות
- ניסיון במכירות בתחום הכימיקלים חובה
- השכלה: כימיה / הנדסת כימיה/ הנדסת חומרים - יתרון
- אוריינטציה מכירתית וכושר שכנוע
- אנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור רמה טובה.
- ניהול עצמי מול יעדים ועמידה בהם
- הצגת מצגות והכנת דוחות מכירה
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
ארגון "ביתנו" מפעיל פנימיות בבאר שבע המטפלות בילדים ונוער בגילאי 8-18.
-הובלת רוח הפנימייה ברמה הטיפולית
-הובלת ערכי טיפול עליהם פועלת הפנימייה
-זרוע טיפולית של מנהל/ת הפנימייה
-הכשרת עובדים סוציאליים תוך הדרכה אישית וקבוצתית
-ריכוז העבודה מול מטפלים חיצוניים - פסיכולוג / מטפלים יעודיים
-עבודה שוטפת מול הפסיכיטארית היועצת לפנימייה
-אחריות על תהליך קליטה של חניכי הפנימייה
-אחריות ומעורבות בחיי הילדים והנערים ביום יום
דרישות
-תואר שני בעבודה סוציאלית / תואר ראשון עם 3 שנות ניסיון התחום הפנימיות
-התחייבות ורצון לתקפות עבודה של שנתיים
-יכולת ליזום ולהוביל תהליכיים טיפוליים ברמה פנימייתית
-מוטיבציה ורצון להתעמק בעולם הטיפול
-גמישות מחשבתית והסתכלות תהליכית
-רישיון נהיגה - יתרון
-אחוז משרה 100%-75%
-זמינות יום בשבוע (שני) עד השעה 20:00
תיאור
- ניהול המקום על כלל ההיבטים וניהול צוות העובדים
-ביצוע תוכניות העבודה על פי לו"ז שנתי ארגוני ופנימייתי
-הדרכה והובלה צוות עובדים גדול בפרופסיות שונות (עובדים סוציאלים, פסיכולוג, פסיכיאטר, אנשי חינוך, רכזים, מדריכים ואמהות בית)
-ניהול והפעלת צוות עובדים, ניהול תקציב, ניהול ישיבות צוות, בנייה ופיקוח על תכנית עבודה שנתית
-ניהול הקשר עם גורמי חוץ רלוונטיים: פיקוח, רווחות ועוד..
-אחריות כוללת על מסגרת הפנימייה לרבות גיוס משאבים, אחריות על נראות הבתים ועד..
דרישות
-ניסיון של 3 שנים כמנהל בעולם הטיפול החוץ ביתי
-כישורי ניהול מוכחים וראייה מערכתית
-יחסי אנוש טובים.
-עמידה בזמני לחץ ועומס
-יכולת ביטוי גבוהה בעל פה ובכתיבה
-ידע וניסיון בשימוש במערכות ממוחשבות ותוכנות
-תואר ראשון חובה: בעבודה סוציאלית או בפסיכולוגיה או תחום טיפולי/ חינוך אחר רלוונטי
-תואר שני: יתרון
-שפות זרות: יתרון
-רישיון נהיגה בתוקף: חובה
-מקום העבודה בבאר שבע: מגורים בבאר שבע והסביבה .
-יכולת ונכונות לעבודה במשרה מלאה ובשעות לא שגרתיות
תיאור
הגדרת תפקיד:
- טכנאי שירות והפעלות ללקוחות החברה בתחום מערכות הביטחון והמנ"מ
- טיפול בתקלות, החלפה והתקנת ציוד, ביקורות יזומות ואחזקה מונעת.
- הפעלת מערכות מנ"מ במסגרת שירות ופרויקטים.
- כוננות ומתן מענה לקריאות שירות.
משרה מלאה -
ימים א-ה 7:00-16:00 + שעות נוספות וכוננות (לילה, חגים ושבתות)
כללי
o יכולת טכנית גבוהה, תודעת שרות גבוהה, ארגון וסדר, יכולת ניהול משימות בצורה עצמאית, יכולת עבודה בצוות, עמידה בלוחות זמנים, יכולת למידה של טכנולוגיות חדשות
חובה - -תעודה מקצועית (הסמכות)/טכנאי/הנדסאי בתחומים רלוונטיים
דרישות
-לפחות 3 שנות ניסיון במתן שירות והתקנת מערכות בטחון מנ"מ
-הגדרה התקנה ותמיכה במערכות הקלטה ומצלמות מיצרנים שונים
-התקנה ותמיכה במערכות ביטחון ובקרה כגון מיילסטון ,קונטרול מאסטרו, Genetec.
-ידע בהפעלת מערכות בקרת כניסה מנוהלות -DDS,ROGER,SECUSYS
-ידע בהפעלה וחיווט מערכות אזעקה(RISCO,PIMA...)
-פריסת תשתיות כבילה למערכות מתח נמוך ותקשורת
-חיווט ארונות בקרה ותקשורת
-הגדרה ותמיכה בציוד תקשורת, הגדרת ציודי מחשוב (טכנאי PC ורשתות)
יתרון -
-הבנה בתחום הסייבר וסיווג ביטחוני אזרחי בתוקף
תיאור
חברת הולנדיה, המובילה בענף השינה, מחפשת חשב/ת חברה.
מיקום המשרה: אזור תעשיה שדרות
תחומי אחריות ודרישות התפקיד:
הכנת דוחות כספיים תקופתיים ,
פיקוח וניהול צוות הנהלת חשבונות
ניהול וביצוע תהליכי הסגירה הפיננסית (חודשית, רבעונית ושנתית)
הכנת דוחות ניהוליים, תקציב, מיסים ודיווחים שוטפים לרשויות,
מעורבות וניתוח תהליכי רכש, מכירות ותמחור מוצרים.
כפיפות לסמנכ"לית כספים
דרישות
רו"ח עם ניסיון של לפחות 3 שנים כחשב/ת בחברה תעשייתית
שליטה מלאה בתוכנות אופיס (בדגש על אקסל) ובמערכות ERP , פריוריטי- יתרון
יכולת ניהול זמן ועמידה בלוחות זמנים