תיאור
מזכירת מנכ"ל החברה
ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה
ממשקי עובדה עם מחלקות פנים ארגוניות ועם גורמי חוץ
ניהול יומן, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש
ריכוז מערך משאבי אנוש- נוכחות, רווחה ועוד
ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות
סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה בנושאים שונים
עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים.
אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
דרישות
• השכלה אקדמאית – יתרון
• ניסיון בעבודות אדמיניסטרטיביות
• בעל/ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות
• ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות אופיס - חובה
• כושר ביטוי בכתב ובעל פה
רישיון נהיגה ורכב – חובה
היקף משרה – 100%
התחלת עבודה – מידית
רק פניות מתאימות תענינה
תיאור
למפעל תעשייתי בתחום ההצללה והחיפויים בכרמיאל דרושה רכזת אדמיניסטרציה מקצועית ואחראית, לתפקיד מפתח בניהול המשרד והתנהלות שוטפת מול לקוחות, ספקים וצוותי התקנה
תחומי אחריות:
• ניהול יומן ותיאום התקנות
• מתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות
• ביצוע ומעקב אחר הזמנות רכש
דרישות
ניסיון קודם בניהול משרד או אדמיניסטרציה – חובה
• שליטה ביישומי מחשב ואקסל – חובה
• ידע בתוכנת חשבונית ירוקה – יתרון
• סדר, ארגון, יכולת עבודה עצמאית ושירותיות גבוהה
• יכולת למידה מהירה, ראש גדול ויחסי אנוש מצוינים
תיאור
אנו מחפשים מזכיר/ה , יסודי/ת ואחראי/ת לתפקיד מעניין ומאתגר בחברתנו. המזכיר/ה תהיה אחראי/ת על מגוון מטלות משרדיות כגון ניהול יומן, קבל קהל, מענה טלפוני, התחשבנות מול גורמי חוץ
דרישות
דרישות:
אנו מחפשים מועמדת עם ניסיון של 3-5 שנים בתפקידי מזכירות ופקידות, בעלת ידע מצוין ביישומי OFFICE ויכולת ארגון ותיעדוף משימות..העבודה היא במשרה מלאה. עם גמישות בשעות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
סיוע למנהל/ת האדמיניסטרטיבי/ת בהפעלתם של שירותים משקיים ומנהליים במרכז רפואי
בכל שעות היממה, בכל השבוע ,כולל שבתות, חגים ושעת
חירום .מילוי מקומו של המנהל/ת האדמיניסטרטיבי/ת בהיעדרו/ה .השתתפות בתכנון מדיניות
המרכז הרפואי, כולל פיתוח וסיוע למנהל/ת האדמיניסטרטיבי/ת בניהולם ותפעולם של השירותים בתחום
המינהל והמשק ותיאום פעילותם עם שירותי הרפואה במרכז הרפואי.
דרישות
השכלה: השכלה אקדמית )תואר ראשון( .(*)עדיפות לבעלי/ות תואר בכלכלה, מינהל עסקים,
משאבי אנוש, מינהל ציבורי ,לימודי עבודה או לוגיסטיקה .
ניסיון: בעלי/ות תואר ראשון- 3 שנות ניסיון מוכח באחד מתחומי העיסוק כמפורט בתיאור
התפקיד . לבעלי/ות תואר שני - 2 שנות ניסיון כנ"ל .
המשרה עתידה להתפנות החל מ - 1/3/24 , המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד ולכלל המועמדים
העונים לדרישות המשרה.
יש לצרף תעודות השכלה, בנוסף יש להמציא אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים הרלוונטיים לתפקיד המבוקש תוך ציון של היקף המשרה ותיאור תמציתי של תוכן התפקיד
