תיאור
לחברת תוכנה ותיקה ומובילה בפיתוח מערכות ניהול לעסקים, דרוש/ה איש/אשת מקצוע בעל/ת הבנה במערכות מידע, למשרה מגוונת הכוללת מכירות, תמיכה טכנית ובדיקות תוכנה.
העבודה מתבצעת מהבית, בסביבה מקצועית ודינמית, מול לקוחות עסקיים קיימים וחדשים. התפקיד משלב אחריות, למידה מתמדת והזדמנות להשפיע ישירות על חוויית הלקוח ושיפור המוצר.
דרישות
דרישות התפקיד:
הבנה וניסיון בעבודה עם מערכות מידע / תוכנות ניהול.
ניסיון במכירות – יתרון משמעותי.
ניסיון בתמיכה טכנית ובבדיקות תוכנה – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית מהבית, ניהול זמן אפקטיבי ועמידה ביעדים.
מוסר עבודה גבוה, אמינות וזמינות גבוהה.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול לקוחות עסקיים.
העבודה במתכונת פרילנסר – תשלום כנגד חשבונית.
תיאור
לחברת תוכנה דרושים/ות נציגי/ות תמיכה טכנית מתחום התקשורת והרשתות.
במסגרת התפקיד:
א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן.
ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק).
תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.
משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00.
מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה
ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי).
ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
תיאור
דרושים נציגי תמיכה טכנית למוקד המוביל שלנו!
אם יש לכם מוטיבציה ללמוד ולהתפתח, אנחנו מחפשים אתכם!
מה אנחנו מציעים?
שכר גבוה ומתגמל
משמרות גמישות ונוחות – מושלם להורים וסטודנטים
עבודה מהבית ומהמוקד לאחר הכשרה
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיו
יחס אישי, הכשרה וליווי צמודים
תן ביס, הייטקזון, חמישי שמח ועוד...
מיקום: גבעת שמואל – ראיון אחד ואתם איתנו!
בואו לבנות איתנו קריירה טכנולוגית ולהצטרף למשפחת אינטרנט רימון!
דרישות
- אוריינטציה טכנית/ ניסיון קודם בתחום - חובה
תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
תיאור
ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית
תיאור משרה:
מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה
עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון
מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט
זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה
נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני
תיאור
איש טכני לביצוע התקנה, הטמעה ותמיכה בתקלות.
דרישות
מומלץ נסיון קודם, אך גם בעלי יכולת למידה מהירה וחוש טכני מפותח מתאים.
למתאימים תעשה הדרכה והכשרה במקום.
תיאור
התפקיד כולל: טיפול בנושאי המחשוב של החברה - מתן מענה פנים ארגוני בנושאי מחשוב שונים, ריכוז וניהול הפניות לגופי מחשוב חיצונים.
העבודה בכפיפות לסמנכ"ל, בהנהלת החברה במרכז כפר סבא, יש אפשרות לחלקיות משרה, תחילת עבודה מיידית
דרישות
- רקע טכני במחשבים (חומרה ותוכנה)
- שליטה מלאה בכלי הOFFICE
- שפה עברית ואנגלית ברמה טובה, יתרון לשפות נוספות
- יכולת עבודה עצמאית וראש גדול
- יכולת ארגון וסדר
- יתרון - היכרות וידע באקסל