חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are looking for a Junior IT system administrator to support the company employees & Customers.
Provide end-user support, resolving technical issues and provides technical
assistance for all Operating systems
Working with SAAS applications
Basic troubleshooting of the local office network switches, access points
Set-up new workstations including monitors, phones, software and hardware.
Monitor and work with the Help desk support ticketing system.
Follow Help Desk procedures and maintain the IT systems documentation.
דרישות
1-2 years of work experience
Basic knowledge of Apple OS X & Linux (Advantage)
Experiance with Azure & Office 365 Administration.
Familiarity with hardware components (desktops, laptops, servers)
Great communication skills for communication with employees globally and
within the global IT group.
Multi-Tasking skills and ability to work under pressure.
Networking experience
Communication skills: High level of English is required
תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
תיאור
שירות ותמיכה בשליטה מרחוק בשרתי ענן ו – IT מול משתמשי קצה.
פתרון תקלות תוכנה, חומרה ורשת במחשבי / שרתי לקוחות החברה.
דרישות
ניסיון מוכח בתפקיד דומה.
ידע באיתור ואבחון תקלות חומרה ותוכנה ומתן פתרונות מקצועיים.
ידע והבנה בשרתים פיזיים ושרתי ענן.
ידע וניסיון ברשתות תקשורת מחשבים.
ידע במערכות הפעלה WINDOWS - חובה.
ידע וניסיון עם רכיבי אבטחת מידע ואנטי וירוס - יתרון.
ידע וניסיון בהקמת מערכות מידע (SYSTEM) בסביבות פיזיות ווירטואליות (VMware) - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ראש גדול ולקיחת אחריות, יכולת עמידה בלחץ ועומס, זריזות, יסודיות, דיוק, יכולת פתרון בעיות, יכולת לימוד עצמי, מוסר עבודה גבוה.
תיאור
לחבר מובילה דרוש/ה איש/ת טכני למחלקת המחשוב
תפקיד מאתגר הכולל תמיכה טלפונית ופרונטאלית, חומרה ותוכנה,
עבודה בסביבה לחוצה אך מאתגרת מול כלל הגורמים בחברה.
התפקיד כולל השתלבות בצוות IT של החברה!
דרישות
זמינות למשרה מלאה
ידע בניהול פרוייקטים,תמיכה טלפונית ופרונטלית,טיפול בתקלות,תמיכה בחומרה תוכנה וציוד היקפי.
עבודה בסביבה לחוצה
ניסיון לפחות שנתיים בתחום-חובה
היכרות סביבת windows- חובה
נא לציין ציפיות שכר.
תיאור
תמיכה אפליקטיבית/ תפעולית ללקוחות החברה,
השתלטות על מחשב הלקוח,
ביצוע התקנות ,
יכולת הבנה ותחקור תקלות
קורס הכשרה של שבוע למתאימים יתקיים במשרדי החברה
דרישות
הכרת מערכת הפעלה ווינדוס,
ידע בתוכנות ניהוליות ובקופות רושמות ממוחשבות - יתרון
תודעת שרות גבוהה,
חוש טכני ויכולת לימוד מהירה,
נסיון קודם בתחום קופות רושמות/ סליקת כרטיסי אשראי - יתרון
שעות העבודה 09:00 - 18:00
מקום העבודה ראשון לציון
