הצעות עבודה תמיכה טכנית | דרושים בתל אביב והמרכז | Muvtal
לוח דרושים

דרושים במקצוע תמיכה טכנית מאזור תל אביב והמרכז

תמיכה טכנית


תל אביב והמרכז


נמצאו 16 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

תיאור

אחריות תפעולית ותמיכה אפליקטיבית, למערכות הליבה של החברה, מתן שרות למשתמשי המערכות בתוך הארגון ולספקים חיצוניים – הבנת תהליכים, ייזום פתרונות בכלים טכנולוגיים.

כמו כן, עבודה מול ממשקי עבודה כגון תשתיות, צוותי הפיתוח וה-QA, ביצוע בקרות שוטפות, טיפול ותחקור של תקלות וטיפול ומעקב אחרי קריאות משתמשים.

דרישות

- ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה במערכות מידע אפליקטיביות בארגון – חובה
- ניסיון ב-SQL Oracle – חובה (רמת join ומעלה)
- ניסיון וכתיבת סקריפטים ב-Linux – חובה
- היכרות עם מערכות ועולם הפנסיה – חובה
- לימודים/קורסים טכניים – יתרון
- זמינות להתחלת עבודה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

למוקד צעיר ותוסס אנחנו מחפשים תומך/ת Help desk עם שליטה מעולה ב- Office 365, אפליקציות Windows וידע בניהול שרתי מדפסות. - משרה מלאה ללא כוננויות.

דרישות

- ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk – חובה
- ידע באפליקציות Win
- ניסיון התעסקות ב- Team Viewer
- ידע ב- SysAid – יתרון
- ידע ב- AD

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

נתון למשא ומתן

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

המשרה כוללת מתן מענה טלפוני לכלל לקוחות החברה , תמיכה טכנית, ניהול יומן ותיאומים, טיפול שוטף
בתקלות והסבר תפעולי ללקוחות.
העבודה במשרה מלאה: ימי א-ה 9:00-18:00 ללא ימי שישי

דרישות

ניסיון בתפקיד דומה – חובה
ניסיון תעסוקתי בתחום הדו גלגלי/הרכב – יתרון !
יכולת עמידה במצבי לחץ
יכולת בביצוע מספר משימות במקביל
יכולת עבודה עצמאית ועבודת צוות
גישה חיובית ושירותית
שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

דרושים נציגי תמיכה טכנית למוקד המוביל שלנו!
אם יש לכם מוטיבציה ללמוד ולהתפתח, אנחנו מחפשים אתכם!

מה אנחנו מציעים?

שכר גבוה ומתגמל
משמרות גמישות ונוחות – מושלם להורים וסטודנטים
עבודה מהבית ומהמוקד לאחר הכשרה
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיו
יחס אישי, הכשרה וליווי צמודים
תן ביס, הייטקזון, חמישי שמח ועוד...

מיקום: גבעת שמואל – ראיון אחד ואתם איתנו!
בואו לבנות איתנו קריירה טכנולוגית ולהצטרף למשפחת אינטרנט רימון!

תיאור

- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות

דרישות

- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !

פתח בחלון חדש

שתף

  • - תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
    - תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
    - תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
    - אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
    - אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות'>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית 

תיאור משרה: 
מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה
עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות

דרישות

ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון 
מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט
זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה
נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא נדרש ניסיון

תיאור

איש טכני לביצוע התקנה, הטמעה ותמיכה בתקלות.

דרישות

מומלץ נסיון קודם, אך גם בעלי יכולת למידה מהירה וחוש טכני מפותח מתאים.
למתאימים תעשה הדרכה והכשרה במקום.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת Mertens- Malam Team דרוש/ה Help Desk

תיאור תפקיד:
מתן מענה טלפוני כחלק מצוות תמיכה טכנית בארגון.
התמיכה בעבור משתמשי פנים.
העבודה כוללת תמיכה פרונטלית/טלפונית במערכות הפעלה, Office, מערכות דואר וכו'.
נכונות לעבודה במשמרות

דרישות

ניסיון של שנה בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה.
ניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange
ניסיון בטיפול בתקלות בסביבת Microsoct ותוכנות Office

פתח בחלון חדש

שתף

  • נכונות לעבודה במשמרות'>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת Mertems - Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC !
במסגרת התפקיד מתן תמיכה למשתמשי הארגון, אבחון וטיפול תקלות מחשוב, רשת וציוד קצה. 
כמו כן, ניהול משתמשים ב- AD , טיפול בתקלות במערכות הפעלה Win , תקלות דוא"ל ועוד .
העבודה בסביבה עשירה וטכנולוגית , תנאים טובים למתאימים.
העבודה במשרה מלאה א'- ה' בשעות הבוקר במגוון מיקומים.

דרישות

ניסיון של כשנה לפחות כטכנאי/ת PC מארגון (אפשרי ניסיון צבאי!)
היכרות בטיפול בתקלות במערכות הפעלה Win
ניסיון בניהול סביבת Domain ומתן הרשאות ב- AD - יתרון משמעותי
הסמכות רלוונטיות- יתרון משמעותי

פתח בחלון חדש

שתף

  • '>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

הקמת לקוחות חדשים בשרתי החברה, טיפול בפניות של הלקוחות, איסוף המידע הנדרש ותיעודו ומתן המענה הטכני לפתרון תקלות.
ממשקי עבודה שוטפים מול צוותי המכירות, תפעול, פיתוח וניהול פרויקטים של החברה.

דרישות

ידע וניסיון קודם עם סביבת עבודה Windows-Office-חובה
ניסיון במתן שירות/תמיכה טכנית ללקוחות–יתרון משמעותי
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש ויכולת עבודת צוות–חובה
יכולת למידה עצמית–חובה
אנגלית ברמה גבוהה–יתרון
ידע באבחון ופתרון תקלות מורכבות, כולל הבנה של לוגים, פרוטוקולי תקשורת, מערכות הפעלה וכו'–יתרון
ידע בסיסי והיכרות עם SQL, לינוקס, CRM–יתרון
שעות עבודה א'-ה' בין השעות 8:30-16:30 או 9:00-17:00

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון