תיאור
טיפול בבקשות הלוואה לרכב משלב בדיקת המסמכים, הקמת הלוואה והפקת אישורי מסירה למגרש
מתן מענה שירותי לקוחות בנושאים שונים
אחריות על רישומי משכונים ושיעבודים, מעקב אחר פוליסות ביטוח משועבדות
טיפול בחיי הלוואה לרבות ביצוע שינויים, מעקב וטיפול בחידוש פוליסות ביטוח וכו’
המוקד פעיל בימים א’-ה’ בין השעות 8:30-18:30, עבודה במשמרות + ימי שישי בוקר לסירוגין
שכר חודשי עם אופציה לתוספת על שעות נוספות ושישי, הזדמנות להתמחות בתחום חדש, ועוד המון תנאים שווים של עובד חברה מהיום ה-1!
*מיקום המשרה: גבעתיים
דרישות
ניסיון בתפקידי שירות/בק אופיס - חובה (מעולם מימון רכב – יתרון)
שליטה ביישומי אופיס - חובה
אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה
יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן
ניהול מספר משימות במקביל
דייקנות
יכולת תעדוף משימות בתנאי לחץ
תיאור
לחברה ביטחונית דרוש/ה מנקה למשרדים.
ימים א'-ה', בשעות 07:30 עד 16:00. העבודה בהרצליה באוירה משפחתית וחמה.
העבודה כוללת ניקוי המשרדים, מטבחים, חדרי ישיבות, אחריות על הכיבוד המשרדי וחומרי הניקיון.
אין עבודה בניקיון של מרחבים ציבוריים (באחריות הבניין)
דרישות
נכונות לעבודה לטווח ארוך
ניסיון קודם- יתרון
יחסי אנוש טובים
שירותיות
חריצות ומסירות
תיאור
אנחנו ב"קידום פרויקטים שיקומיים" מגייסים מדריכי/ות שיקום נפש בקהילה, לעבודה משמעותית ומאתגרת בתחום בריאות הנפש באיזור המרכז.
הלו״ז גמיש ומתאים מאוד לסטודנטים.
המשרה מלווה בהדרכות פרטניות וקבוצתיות, ימי עיון והעשרות. כמובן שיש אפשרות לקבל המלצה לתואר שני טיפולי.
דרישות התפקיד:
יכולת גבוהה ליצירת קשר, אינטליגנציה רגשית, אמפתיה לצד אסרטיביות ויכולת להציב גבולות.
מומלץ למתעניינים בלימודי תואר שני טיפולי-שיקומי, אך לא רק.
עבודה בהיקף שליש משרה עד משרה מלאה באזורי , גבעתיים, קרית אונו, , תל אביב יפו, חולון ,בת ים
דרישות
רגישות,מוטיבציה, יוזמה,דנמיות ,יצירתיותוהגדלת ראש
תקשורת בין אישית טובה,ויכולת לעבוד בצוות 
יתרון לבעלי נסיון בתחום בריאות הנפש
תיאור
בתיכון מקיף אורט מלטון בת ים דרוש/ה מורה לאנגלית בהיקף משרה מלאה במיידי.
דרישות
אפשרי גם תומך הוראה
תיאור
אופה- עבודה למשכימי קום אחראים, עבודת אפייה של מוצרים מוכנים , הרכבת סנדוויצים הכנת סלטים והשלמות למקררים.
מטבח- עבודה במטבח של מנות מהירות שמורכבות ברובן מפסטה ביצים סלמון עפ"י מתכוני שף הרשת.
בריסטה- הכנת קפה אריזת סנדוויצים והוצאתם מהדלפק ללקוח כולל מנות השף, מזיגת יין ומכירת אלקוהול.
דרישות
מטבח- בישול 12 מנות עפ"י מתכון רשת
הכנות מיז, ניקיון וסדר המטבח, רשימת הזמנות חוסרים.
בריסטה- שירותיות, מקצועיות, אחריות ניקיון וסדר הבר רשימת הזמנת חוסרים.
אופה- הכנות בוקר:
אפיית לחמים,לחמניות,מאפים,פוקצות
הכנת סנדוויצים וסלטים.
הכנות למקררים 
ניקיון ארגון וסדר המטבח
רשימת הזמנות חוסרים.
תיאור
ישראכרט מגייסת בקר.ית אונליין למחלקת ניהול הסיכונים!
תפקיד ראשוני מעולה להכנס לעולמות ניתור ההונאות וניהול סיכונים!
איך העבודה שלכם תיראה?
- זיהוי ואיתור חריגות בתנועות האשראי של לקוחות החברה 24/7
- ביצוע בקרה שוטפת במערכות הניטור וזיהוי הונאות בזמן אמת תוך הפעלת שיקול דעת המסתמך על מערכות תומכות החלטה.
- עבודה שוטפת מול אנליסטים בארגון למען מזעור ומניעת הונאות
**העבודה במשרה מלאה 5 משמרות בשבוע - משמרות מגוונות 24/7
דרישות
- מוטיבציה גבוהה!
- הפעלת שיקול דעת וקבלת החלטות בזמן אמת.
- נדרשת (!!) עבודה במשמרות מגוונות 24/7 (לילה, ערבים, בקרים וסופ"שים)
- נסיון כסמב"צ.ית/ בק"ש.ית/ תצפיתנ.ית / חמ”ל / חדרי בקרה - יתרון
למה תאהבו את העבודה הזו?
תרכשו ידע וניסיון משמעותי בתחום ניהול הסיכונים ומניעת הונאות
תעבדו בסביבת עבודה מפנקת, צעירה, מגוונת ודינמית,
בניין חדש ומפנק, חדר כושר, חוגי ספורט, 3 מסעדות וחנות נוחות, אירועים, גיבושים,
נופשים, שוברים, מתנות, תנאים סוציאליים ועוד!
תיאור
לבית השקעות מוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת לקוח לצוות עסקאות, מיזוגים, רכישות ונאמנויות אלטרנטיביות.
התפקיד כולל: 
• ליווי הרכישה מא'-ת' ,הרבה עבודה עם אקסלים מורכבים. 
• ניהול תפעולי, שוטף ומקיף של עסקאות משלב הקמת העסקה ועד לשחרורי הכספים.
• בדיקות תקינות, בקרה וסגירת מעגלים של העסקה.
• עבודה עם קבצי אקסל ומערכות פנימיות.
דרישות
דרישות:
• תואר ראשון – חובה (פיננסי – יתרון).
• ניסיון בתפקיד תפעולי / משרדי / בק אופיס – יתרון משמעותי.
• אנגלית ברמה טובה מאוד – חובה (בעיקר כתיבה).
• אקסל ברמה טובה - חובה.
  משרה מלאה, ימי א'-ה', 9:00-18:00, ש.נ. בהתאם לצורך
 * משרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
תיאור
לחברה העוסקת בתחום הבניה
דרוש/דרושה פקידת הנהלת חשבונות ואדמיניסטרציה
ידע וניסיון בניהול המשרד וניהול צרכי המשרד כולל מענה טלפוני
ידע וניסיון באינטרנט ואופיס בפרט וורד/אקסל
דרישות
משרה חלקית
5 ימים בשבוע
שעות עבודה 09:00-14:00
שכר 40 ₪ לשעה ברוטו
נסיעות לפי חוק 
תיאור
דרושה מנהלת דיגיטל / לקוח למשרת PPC לסוכנות שיווק דיגיטלי מצליחה לעבודה במשרדי החברה בראשון לציון א.ת מזרח (ניתן לשלב היברידי).
מחפשים את האחת שחייה ונושמת את עולם ה-PPC והשיווק הדיגיטלי, זאת שרואה מספרים ותוצאות בקמפיינים ויודעת להסיק את המסקנות הנכונות, שמכירה את הטרנדים האחרונים ותמיד נשארת מעודכנת.
המשרה כוללת:
הנעת תהליכים מול ועבור לקוחות החברה
תכנון אסטרטגיה והוצאתה לפועל לפרסום קמפיינים ממוקדי מכירה ותוצאות
ניהול קמפיינים בגוגל, מטא וטיקטוק
דיווחים וקשר שוטף עם הלקוחות
דרישות
ידע מעמיק בתחום האיקומרס
ניסיון והיכרות מושלמת עם מערכות הפרסום בגוגל ומטא
ניסיון בהנעת תהליכים מול לקוחות, יצירת אסטרטגיה והוצאתה לפעול
רמת שיח גבוהה מול הלקוחות
רמה טכנית גבוהה 
כלי גוגל רלוונטיים – אנליטיקס, טג מנג'ר
היכרות עם וורדפרס / אלמנטור
יתרונות:
כתיבה שיווקית / כתיבת גאנטים
כתיבה והפצת דיוורים – כולל אוטומציות לשיפור יחסי המרה
הטמעת מעקבי המרות
עבודה עם משפיענים
תיאור
דרוש/דרושה פקיד/ת הנהלת חשבונות ואדמיניסטרציה
דרישות
ידע וניסיון בניהול המשרד וניהול צרכי המשרד כולל מענה טלפוני 
ידע וניסיון באינטרנט ואופיס בפרט וורד/אקסל 
 
	      
 
                                								 
                                								 
                                								 
						 
        