מעוף
תיאור
לחברה מובילה בתחום שירותי הרפואה הדחופה בנשר דרושים/ות נציגי/ות שירות לקוחות אחראיים/ות ומסורים/ות להצטרף למוקד מקצועי, דינמי ובעל משמעות.
תיאור התפקיד: מענה טלפוני לשיחות חירום ומתן שירות מקצועי ללקוחות, ניהול יומן רופאים ותיאום משימות רפואיות, שילוח צוותי רפואה וכוחות הצלה בשטח, תיאום פגישות ומעקב אחר טיפול בלקוחות, עבודה משרדית שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים
דרישות
1. ניסיון קודם מתחום הרפואה - יתרון
2. יכולת עבודה מול ממשקים מרובים
3. יכולת עבודה במשמרות ובמצבי לחץ
4. יחסי אנוש מעולים ויכולת למידה עצמית
5. שליטה בשפות נוספות – יתרון
WE'VE Jobs
תיאור
משרת מכירות מהבית כפרילנס בתחום התקשורת, מכירת אינטרנט סיבים, סלולר, טלפון ביתי,טלוויזיה וחשמל של חברת תקשורת מוכרת.
עבודה עם פוטנציאל השתכרות גבוה.
הכשרה מרחוק- הדרכה מלאה וליווי צמוד.
מערכת CRM לניהול המכירות ושקיפות מלאה.
מתאים כשלמת הכנסה או כעבודה עיקרית.
דרישות
מוטיבציה להצליח ולהרוויח כסף
WE'VE Jobs
תיאור
נציג/ת מכירות לחברות הסוללר.
מוקד משפחתי עם אווירה משפחתית עשירה עם מלא אנרגיות
משרה מיוחדת לאמהות
העבודה במוקד כאבול
משמרת בוקר בלבד !
9:00-15:30
גמישות בשעות למתאימות
דרישות
אנרגיות טובות ורצון להתפתח בתחום המכירות
ניסיון במכירות יתרון
תיאור
התפקיד כולל: ניהול תיקי לקוחות, מעקב אחר הזמנות, מתן מענה טלפוני ומענה כללי למשרד.
משרה מלאה ימים א-ה 08:00-16:00 כולל תורנויות שישי
משרדי החברה ממוקמים ליד רכבת מרכז השמונה .
תנאים מעולים.
דרישות
ניסיון בעבודה מול ספקי שירות.
יכולת אדמניסטרטיבי/ת
ידע בתוכנות האופיס.
התחלת עבודה מידית.
תיאור
למשרד רואה חשבון דרוש/ה רואה/ת חשבון
דרישות
ניסיון במשרד רואה חשבון
הכנת דוחות כספיים לחברות ,ועמותות
הכנת דוחות אישים ,עצמאים והצהרת הון
ידע בתוכונות חיסולית , פיננסית, חשבשבת, הצהרונית
תיאור
לחברת מטבחים בנשר דרוש/ה פקיד/ה לתפקיד הכולל תיאום הובלות והתקנות מטבחים מול לקוחות ומתקינים, שירות לקוחות, הנפקת חשבוניות, טיפול במסמכים, תפעול מערכות משרדיות, ועוד.
דרישות
העבודה דורשת יכולת סדר וארגון גבוהה, אסרטיביות, סבלנות ונעימות, יכולת ריבוי משימות.
העבודה בנשר.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידי תיאום, מזכירות, אדמיניסטרציה, לוגיסטיקה - יתרון משמעותי
* יכולת עבודה תחת לחץ
* יכולת ריבוי משימות
* ניסיון עבודה עם מערכות משרדיות
* גישה שירותית ויכולת עבודה מול לקוחות
* שליטה ב- Office ויישומי מחשב - חובה
* ניסיון עם מערכת priority- יתרון
* גישה ידידותית ושירותית, כושר הבעה בכתב ובעל פה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
*
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
- ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד – טלפונים, דואר, דוחות, תיוק ומעקב משימות.
- אחריות על הזמנות וקשר עם ספקים.
- טיפול בחשבוניות, תיאומים, ובקרת נוכחות עובדים.
- תמיכה בהנהלה ובמחלקות החברה.
- קבלת אורחים, מתן מענה לעובדים וללקוחות, ושמירה על אווירה נעימה ומסודרת במשרד.
דרישות
- ניסיון קודם בניהול משרד / אדמיניסטרציה – חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ו-Office (ובייחוד Excel ו-Outlook).
- יחסי אנוש מעולים, סדר ודיוק ברמה גבוהה.
- יכולת עבודה עצמאית וניהול מספר משימות במקביל.
- שירותיות, יוזמה ואחריות אישית.
תיאור
דרוש/ה מנהל/ת אתר לבית חולים כרמל חיפה
עבודה בשעות הבוקר 07:00 - 14:00
משכורת גבוה, כל התנאים סוציאליים
דרישות
דרוש ניסיון בניהול עובדים מעל שנה
תיאור
עבודה במשמרות (מתאימה גם לסטודנטים) וכוללת עבודה בצוות, חניכה אישית, הכשרה מקצועית, צבירת ידע תיאורטי ומעשי בתחום הנוער בסיכון
דרישות
אנחנו מגייסים מדריכים ומדריכות לעבודה מאתגרת ומשמעותית עם ילדים ונוער בסיכון בגילאי 18 - 8 שזקוקים לדמות חינוכית שתדע להכיל, לשים גבולות ולהוביל לשינוי.
