תיאור
לסוכנות ביטוח ופיננסים
דרושה רפרנטית עם ניסיון לעבודות תפעול הסוכנות
אוירה טובה תנאים טובים
דרישות
ניסיון בתחום חובה
תיאור
דרושה רפרנטית לסוכנות ביטוח בגבעת שמואל!
עם ניסיון בלבד
למשרה מלאה במשרד בוטיק ונעים
דרושה רפרנטית עם ניסיון בטיפול בפוליסות
ביטוח חיים, בריאות ופנסיה.
מה צריך?
• ניסיון קודם בסוכנות ביטוח – חובה
• סדר, אחריות וראש גדול
• שליטה במערכות ביטוח – יתרון משמעותי
מיקום: גבעת שמואל
תחילת עבודה: מיידית
דרישות
רצינות
יכולת ללמוד
עבודה עם בק אופיס
יכולת לנהל דברים במקביל
תיאור
תיאור המשרה:
- מכירות ללקוחות חדשים / פניות נכנסות בלבד (לא טלמרקטינג).
- מכירות ללקוחות קיימים / לפי דרישה (לא טלמרקטינג).
- מתן הצעות מחיר.
- גביה.
- הפקת פוליסות.
- ניהול תיקי הלקוחות ומתן שירות ללקוחות תוך עבודה מול חברות הביטוח.
דרישות
דרישות:
- ניסיון בתחום האלמנטר - חובה.
- ניסיון בתפקידי שירות ומכירה -יתרון משמעותי.
- שליטה ביישומי מחשב ועבודה בסביבה מתוקשבת.
- ידע במערכות חברות הביטוח -יתרון.
- השכלה בתחום הביטוח- יתרון.
- רצון להצליח.
- תודעת שירות גבוהה ו"ראש גדול ".
- יכולת לעמוד במספר רב של משימות במקביל.
- יכולת טובה לעבוד בצוות.
תיאור
הזדמנות קריירה בביטוח - עבודה בת"א
סוכנות ביטוח גדולה ומצליחה בת"א מחפשת מנהל/ת צוות למחלקת מכירות ביטוח חיים ובריאות.
אנחנו מחפשים מועמדים/ות עם ניסיון שיצטרפו לצוות שלנו ולהוביל את מחלקת המכירות להצלחות חדשות!
ולל פיקוח על תהליכי העבודה, הטמעת נהלים, הובלה לפרודוקציה והנעה למכירות. התפקיד כולל גם הדרכות וחניכה של עובדים לפי הצורך והשתתפות פעילה בתהליכי גיוס.
דרישות
- חובה ניסיון קודם בתחום ביטוח
- ניסיון ניהולי במוקדי מכירות חובה
תיאור
חלמתם להתחיל קריירה בתחום הביטוח?
זו ההזדמנות שלכם להצטרף לצוות חתמי ביטוח במטה החברה ללא שום ניסיון קודם!
בתפקיד תצטרפו לצוות מורכב מעשרה אנשים בלבד ונותנים מענה מקצועי לחתמי הביטוח בחברה.
מענה מקצועי- חיתומי. ההכשרה הפרטנית שאנחנו מציעים היא לא רק יסודית ואיכותית אלא גם מקדמת 🚀.
מיקום המשרה: פתח תקווה
⏰ שעות עבודה:
השעות הן 08:00-16:30 , יש שעון גמיש ויום עבודה מהבית לאחר הכשרה
🎁 תנאים מעולים:
עובדי חברה מהיום הראשון! , קרן השתלמות, תן ביס, בונוס שנתי, פעילויות רווחה, מתנות, טיולים ועוד. 👏🎉
דרישות
בתפקיד הזה אתם תדלגו על המון שלבים מקצועיים שאנשי ביטוח עוברים כדי להגיע אליו!!
אנחנו מחפשים אנשים מוכשרים שמוכנים להתחיל מאפס ולקבל תפקיד מקצועי נחשק.
אם יש לכם את החיוך, האנרגיה והנכונות ללמוד, אנחנו רוצים לשמוע מכם!
תיאור
הצטרפו לצוות מנצח כרפרנט/ית הכוונה לפנסיה ותהנו מתפקיד מקצועי ומאתגר בעולם הפנסיוני.
במסגרת התפקיד תעסקו בטיפול וליווי לקוחות בתחום הפנסיה, החל משיחת תאום הפגישה ולאורך כל התהליך הפנסיוני, כולל הכנת מסלקות והר הביטוח, ניתוח ואנליזה של הנתונים והכנת תוצרים לקראת הפגישות.
כמו כן, תבצעו סיכום ומעקב אחר פגישות ולקוחות קיימים וחדשים.
**מדובר בהזדמנות מצוינת ללמוד ולהתמקצע בתחום הפנסיוני.
משרה מלאה ותנאי רווחה מצוינים!!
תן ביס 700 שח, חניה, ביטוח בריאות, קרן השתלמות ועוד הרבה מאוד הטבות
דרישות
- השכלה אקדמאית בתחום הפיננסי, ביטוח או שוק ההון – יתרון
- הכרות עם תחום הפנסיה והגמל – יתרון
- ניסיון קודם בשירות לקוחות
- יכולות ורבליות וניסוח גבוהות בעל פה ובכתב
- יכולת למידה מהירה
תיאור
מחפשים עבודה עם אתגר וסיפוק? הצטרפו אלינו ליחידת הסוכנים בצוות הניודים! 🌟
מיקום המשרה: פתח תקווה
אנחנו מחפשים אנשים מדהימים שיצטרפו לצוות שלנו! אם יש לכם אהבה לעבודה תפעולית - המקום שלכם איתנו.
🔍 מה התפקיד כולל?
- טיפול בבקשות של מעסיקים ולקוחות להעברות כספים מקופות שונות (צוות ניודים).
- אחריות על הביצוע ובקרה על תהליכים מול חברות הביטוח.
- עבודה עם צוות מקצועי, 8.5 שעות ביום
- יום עבודה מהבית אחרי חפיפה
דרישות
- ניסיון קודם בעבודה תפעולית / משרדית / שירות לקוחות - יתרון משמעותי
💼 אנחנו מציעים:
- שכר התחלתי יפה + העלאה מובטחת לאחר שנה!
- סביבת עבודה תומכת ומאתגרת, עם ראייה מרחבית ואחריות גדולה.
- תנאים מעולים!! חדר אוכל, חדר כושר ורווחה מעולה!
תיאור
עבודה כפקידת ביטוח, לא חייבת ניסיון
דרישות
הכרת המחשב ותוכניות האופיס(וורד, אקסל)
תיאור
עוזר/ת לסוכן ביטוח יהיה/תהיה אחראי/ת על סיוע בניהול התיקים הביטוחיים של הלקוחות, טיפול במבוטחים, עדכון חוזים, הכנת הצעות מחיר, עבודה מול חברות ביטוח ולקוחות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני, ותמיכה כללית בפעילות הסוכנות.
דרישות
ניסיון קודם בתחום הביטוח – יתרון.
הכרות עם תחום ביטוחי חיים, בריאות ורכב – יתרון.
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובמערכות ניהול סוכנויות ביטוח.
יכולת עבודה מול לקוחות, שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
סדר, ארגון ויכולת ניהול משימות מרובות.
נכונות ללמוד ולהתפתח בתחום הביטוח.
כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב.
יתרון לדוברי רוסית.
תיאור
מתן שירות ותמיכה ללקוחות החברה.
טיפול במסמכים ותהליכי ביטוח שוטפים.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים.
ביצוע משימות תפעוליות ושמירה על סדר וארגון במידע.
דרישות
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי.
היכרות עם עולם הביטוח – יתרון.
שליטה מעולה בתוכנות Office ובמערכות ממוחשבות.
יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון ברמה גבוהה.
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.