תיאור
מנהל/ת מחלקת תמיכה ואינטגרציה- פתח תקווה
לתפקיד ניהולי בכיר הכולל הובלת צוות מקצועי של אנשי תמיכה ואינטגרציה,
אחריות מלאה על תשתיות הארגון, ניהול ספקים טכניים והובלת פרויקטים מול לקוחות מהגדולים במשק.
מה בתפקיד?
ניהול מקצועי ואישי של צוות תמיכה ואינטגרציה (כ-10 עובדים)
תחזוקה שוטפת של מערך השרתים בענן והתשתיות הארגוניות
הובלת פרויקטים טכנולוגיים מורכבים מול לקוחות
טיפול בתקלות טכניות וייעול תהליכים
הובלה וניהול של פרוייקטים טכניים מול ריבוי גורמים
דרישות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול צוות טכני/תמיכה ואינטגרציה
שליטה ב-Active Directory, Exchange Online, Microsoft 365
ניסיון בכתיבת סקריפטים ואוטומציות ב-PowerShell
היכרות עם מוצרי אבטחת מידע: Sophos, FortiGate, Eset EDR
הבנה מעמיקה בתשתיות מחשוב ורשתות
יכולת הובלת פרויקטים ועמידה בריבוי משימות
אנגלית ברמה גבוהה
תיאור
טיפול בתקלות חומרה למחשבים נייחים וניידים
עבודה בחברה גדולה ויציבה
משרה מלאה.
המעבדה ממוקמת בפתח תקווה
דרישות
- ניסיון בתור טכנאי/ת PC מנוסה עם מגוון רחב של תקלות חומרה
- ניסיון בפתרון תקלות תוכנה, חומרה, רשת וציוד קצה
-ניסיון בפירוק והרכבה של מחשבים , החלפת לוחות, מסכים, פלסטיקה, דיסקים, זיכרונות וכול...
-הבנה טכנית רחבה וידע באלקטרוניקה
- אוריינטציה טכנית- חובה
- ידע בהתקנת מערכות הפעלה, אימג’ים
- בעל /ת תעודת השכלה בתחום המחשבים
-אנגלית ברמה טובה.
-סדר וארגון -יכולת עבודה בצוות ומוסר עבודה גבוה.
תיאור
דרוש/ה מטמיע/ת תוכנה ליישום והטמעת מערכות משאבי אנוש ונוכחות עובדים.
התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת,
הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת.
משרה מלאה (א'-ה', 8-17) בפתח תקוה + אופציות קידום.
דרישות
יכולת הובלה וניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה
ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי
זיקה כלשהי לתחום משאבי אנוש / HRIS / חשבות השכר - יתרון משמעותי
תיאור
לחברת תוכנה דרושים/ות נציגי/ות תמיכה טכנית מתחום התקשורת והרשתות.
במסגרת התפקיד:
א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן.
ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק).
תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.
משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00.
מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה
ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי).
ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
תיאור
דרוש/ה מיישם/ת תוכנה ליישום והטמעת מערכות נוכחות / הערכת ביצועים.
התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת.
משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות
יכולת הובלה וניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה
ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי
זיקה כלשהי לתחום חשבות השכר / משאבי אנוש - יתרון משמעותי
תיאור
תיאור התפקיד:
ביצוע התקנות תקשורת בפרויקטים של בית חכם ומתח נמוך
חיווט והטמעה של מערכות תקשורת, רשתות, מצלמות, מערכות אזעקה ובקרת כניסה
תמיכה טכנית בלקוחות – מרחוק ובשטח
עבודה מול קבלני משנה, חשמלאים וצוותי התקנה
אחריות על סגירת קריאות שירות ותיעוד במערכת CRM
דרישות
ניסיון מעשי בהתקנת מערכות תקשורת, רשתות ותשתיות (לפחות שנה)
היכרות עם תחום המתח הנמוך והבית החכם – יתרון משמעותי
הבנה בסיסית באבחון תקלות ותמיכה טכנית
גישה שירותית, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
רישיון נהיגה בתוקף – חובה
אנגלית טכנית – יתרון
ידע בתוכנות CRM או Monday – יתרון
תיאור
דרושים נציגי תמיכה טכנית למוקד המוביל שלנו!
אם יש לכם מוטיבציה ללמוד ולהתפתח, אנחנו מחפשים אתכם!
מה אנחנו מציעים?
שכר גבוה ומתגמל
משמרות גמישות ונוחות – מושלם להורים וסטודנטים
עבודה מהבית ומהמוקד לאחר הכשרה
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיו
יחס אישי, הכשרה וליווי צמודים
תן ביס, הייטקזון, חמישי שמח ועוד...
מיקום: גבעת שמואל – ראיון אחד ואתם איתנו!
בואו לבנות איתנו קריירה טכנולוגית ולהצטרף למשפחת אינטרנט רימון!
דרישות
- אוריינטציה טכנית/ ניסיון קודם בתחום - חובה
חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are looking for a Junior IT system administrator to support the company employees & Customers.
Provide end-user support, resolving technical issues and provides technical
assistance for all Operating systems
Working with SAAS applications
Basic troubleshooting of the local office network switches, access points
Set-up new workstations including monitors, phones, software and hardware.
Monitor and work with the Help desk support ticketing system.
Follow Help Desk procedures and maintain the IT systems documentation.
דרישות
1-2 years of work experience
Basic knowledge of Apple OS X & Linux (Advantage)
Experiance with Azure & Office 365 Administration.
Familiarity with hardware components (desktops, laptops, servers)
Great communication skills for communication with employees globally and
within the global IT group.
Multi-Tasking skills and ability to work under pressure.
Networking experience
Communication skills: High level of English is required
חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are seeking a highly skilled and experienced SharePoint Expert to join our team. The ideal candidate will have 3-5 years of experience in SharePoint administration and development, with a strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure. The candidate should also have expertise in knowledge management and Power Apps.
Maintain SharePoint to meet business needs
Manage and configure Office 365
Focus on the implementation and integration of Office 365 with other technologies to ensure seamless operation.
דרישות
3-5 years of experience in SharePoint administration and development.
Enterprise environment experiance.
Strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure.
Expertise in knowledge management and Power Apps.
Proficiency in SharePoint Designer, PowerShell, and other relevant tools.
Excellent problem-solving and analytical skills.
Strong communication and collaboration abilities.
Ability to work independently and as part of a team.
Microsoft certified.
תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
