תיאור
לחברת תוכנה דרושים/ות נציגי/ות תמיכה טכנית מתחום התקשורת והרשתות.
במסגרת התפקיד:
א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן.
ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה וניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק).
תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית.
משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00.
מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה)
דרישות
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה
ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי).
ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
תיאור
דרוש/ה מיישם/ת תוכנה ליישום והטמעת מערכות נוכחות / הערכת ביצועים.
התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת.
משרה מלאה בפתח תקווה.
דרישות
יכולת הובלה וניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה
שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה
ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי
זיקה כלשהי לתחום חשבות השכר / משאבי אנוש - יתרון משמעותי
תיאור
תיאור התפקיד:
ביצוע התקנות תקשורת בפרויקטים של בית חכם ומתח נמוך
חיווט והטמעה של מערכות תקשורת, רשתות, מצלמות, מערכות אזעקה ובקרת כניסה
תמיכה טכנית בלקוחות – מרחוק ובשטח
עבודה מול קבלני משנה, חשמלאים וצוותי התקנה
אחריות על סגירת קריאות שירות ותיעוד במערכת CRM
דרישות
ניסיון מעשי בהתקנת מערכות תקשורת, רשתות ותשתיות (לפחות שנה)
היכרות עם תחום המתח הנמוך והבית החכם – יתרון משמעותי
הבנה בסיסית באבחון תקלות ותמיכה טכנית
גישה שירותית, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
רישיון נהיגה בתוקף – חובה
אנגלית טכנית – יתרון
ידע בתוכנות CRM או Monday – יתרון
תיאור
מנהל/ת מחלקת תמיכה ואינטגרציה- פתח תקווה
לתפקיד ניהולי בכיר הכולל הובלת צוות מקצועי של אנשי תמיכה ואינטגרציה,
אחריות מלאה על תשתיות הארגון, ניהול ספקים טכניים והובלת פרויקטים מול לקוחות מהגדולים במשק.
מה בתפקיד?
ניהול מקצועי ואישי של צוות תמיכה ואינטגרציה (כ-10 עובדים)
תחזוקה שוטפת של מערך השרתים בענן והתשתיות הארגוניות
הובלת פרויקטים טכנולוגיים מורכבים מול לקוחות
טיפול בתקלות טכניות וייעול תהליכים
הובלה וניהול של פרוייקטים טכניים מול ריבוי גורמים
דרישות
דרישות:
ניסיון קודם בניהול צוות טכני/תמיכה ואינטגרציה
שליטה ב-Active Directory, Exchange Online, Microsoft 365
ניסיון בכתיבת סקריפטים ואוטומציות ב-PowerShell
היכרות עם מוצרי אבטחת מידע: Sophos, FortiGate, Eset EDR
הבנה מעמיקה בתשתיות מחשוב ורשתות
יכולת הובלת פרויקטים ועמידה בריבוי משימות
אנגלית ברמה גבוהה
תיאור
דרושים נציגי תמיכה טכנית למוקד המוביל שלנו!
אם יש לכם מוטיבציה ללמוד ולהתפתח, אנחנו מחפשים אתכם!
מה אנחנו מציעים?
שכר גבוה ומתגמל
משמרות גמישות ונוחות – מושלם להורים וסטודנטים
עבודה מהבית ומהמוקד לאחר הכשרה
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיו
יחס אישי, הכשרה וליווי צמודים
תן ביס, הייטקזון, חמישי שמח ועוד...
מיקום: גבעת שמואל – ראיון אחד ואתם איתנו!
בואו לבנות איתנו קריירה טכנולוגית ולהצטרף למשפחת אינטרנט רימון!
דרישות
- אוריינטציה טכנית/ ניסיון קודם בתחום - חובה
חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are seeking a highly skilled and experienced SharePoint Expert to join our team. The ideal candidate will have 3-5 years of experience in SharePoint administration and development, with a strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure. The candidate should also have expertise in knowledge management and Power Apps.
Maintain SharePoint to meet business needs
Manage and configure Office 365
Focus on the implementation and integration of Office 365 with other technologies to ensure seamless operation.
דרישות
3-5 years of experience in SharePoint administration and development.
Enterprise environment experiance.
Strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure.
Expertise in knowledge management and Power Apps.
Proficiency in SharePoint Designer, PowerShell, and other relevant tools.
Excellent problem-solving and analytical skills.
Strong communication and collaboration abilities.
Ability to work independently and as part of a team.
Microsoft certified.
תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
תיאור
מהות התפקיד:
- הקמת מערכות תקשורת אלחוט WIFI בפרויקטים מגוונים.
- טיפול בתקלות מורכבות.
- ביצוע תחזוקה מונעת ברשתות תקשורת.
- מתן שירות תחזוקה והקמה למערכות תקשורת ומתח נמוך באתרי הלקוחות.
- ראייה מערכתית של מערכות משולבות טכנולוגית.
העבודה במשרה מלאה ומידית – הזדמנות מצוינת להצטרף לצוות מקצועי ולפעול בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת.
אם אתה/את טכנאי/ת בעל/ת ניסיון ויכולת לעבוד בסביבה משתנה ומאתגרת – אנחנו מחפשים אותך!
דרישות
- ידע וניסיון ברשתות IP ותקשורת נתונים.
- ידע וניסיון ברשתות WIFI.
- ידע באבטחת מידע – Firewall.
- הסמכת CCNA - חובה.
- הסמכת CCNA Wireless – יתרון.
- ניסיון בהתקנה והגדרה של מתגים ונתבים של סיסקו – חובה.
- ניסיון בהגדרת Aps של FORTINET ו-FORTIGATE.
- ידע והבנה בארונות תקשורת וכבילה פאסיבית.
- ידע בסיבים אופטיים – יתרון.
- יכולת כתיבת מסמכים טכניים ואפיון מערכות.
- רישיון נהיגה סוג 02 לפחות – חובה (שימוש ברכב חברה).
- מגורים באיזור המרכז/ שרון
- הופעה ייצוגית ויכולת שירותיות גבוהה.
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
תיאור
טכנאי מחשבים להרכבת מחשבים והתקנת תוכנות בסיסיות.
דרישות
ידע בסיסי במחשבים והרכבות מחשבים.
תיאור
ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית
תיאור משרה:
מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה
עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון
מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט
זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה
נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני