תיאור
דרוש תומך טכני בעל נסיון ברשת, ניהול משתמשים, תפעול תקלות הרוצה לעבור לשלב הבא של ביצוע סקרים וייעוץ. הכשרה תינתן בחברה. אין משמרות, שעות עבודה נוחות, תנאים טובים !
דרישות
לפחות שנתיים נסיון בתמיכת מחשוב
תיאור
לחברת סקאודיט המתמחה בתחום ביקורת מערכות מידע דרוש יועץ SOX המעוניין להיכנס לתחום ביקורת מערכות מידע (ביקורת פנים).
דרישות
2 שנות ניסיון בביצוע בדיקות/יעוץ SOX
יכולת ניסוח וכתיבה
יכולות בין אישיות מצויינות (ראיון מבוקרים ואיסוף מידע)
הבנת סביבת מערכות מידע
תיאור
אחריות תפעולית ותמיכה אפליקטיבית, למערכות הליבה של החברה, מתן שרות למשתמשי המערכות בתוך הארגון ולספקים חיצוניים – הבנת תהליכים, ייזום פתרונות בכלים טכנולוגיים.
כמו כן, עבודה מול ממשקי עבודה כגון תשתיות, צוותי הפיתוח וה-QA, ביצוע בקרות שוטפות, טיפול ותחקור של תקלות וטיפול ומעקב אחרי קריאות משתמשים.
דרישות
- ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה במערכות מידע אפליקטיביות בארגון – חובה
- ניסיון ב-SQL Oracle – חובה (רמת join ומעלה)
- ניסיון וכתיבת סקריפטים ב-Linux – חובה
- היכרות עם מערכות ועולם הפנסיה – חובה
- לימודים/קורסים טכניים – יתרון
- זמינות להתחלת עבודה.
תיאור
דרוש/ה בודק/ת תוכנה לאחת מחברות הביטוח הגדולות באזור המרכז, אנחנו מחפשים איש/אשת QA לביצוע בדיקות במערכות הפקה, תביעות אלמנטרי ותביעות בריאות.
דרישות
- ניסיון של לפחות שנה בתחום הבדיקות הידניות במערכות ליבה AS400 (לא בדיקות של דיגיטל)
- ניסיון בכתיבת תסריטי בדיקות: STP, STD, STR
- ניסיון עם כלי בדיקות שירותי REST ו- SOAP
- ניסיון בכתיבת שאילתות SQL
- בוגר/ת קורס בדיקות
- היכרות עם עולם הביטוח
- זמינות להתחלת עבודה.
תיאור
למוקד צעיר ותוסס אנחנו מחפשים תומך/ת Help desk עם שליטה מעולה ב- Office 365, אפליקציות Windows וידע בניהול שרתי מדפסות. - משרה מלאה ללא כוננויות.
דרישות
- ניסיון של שנתיים לפחות כ- Help Desk – חובה
- ידע באפליקציות Win
- ניסיון התעסקות ב- Team Viewer
- ידע ב- SysAid – יתרון
- ידע ב- AD
תיאור
דרוש /ה טכנאי /ת שטח 🚗 למתן שירות למדפסות ,סורקים ומכונות משולבות,📇
לרבות התקנות והגדרות רשת של המכשירים.
אפשרות להכשרה במקום לבעלי /ות ידע במחשוב והתמצאות במערכות הפעלה👍
📌 קבלת רכב צמוד 🚗 בתום תקופת ההכשרה
דרישות
דרישות❣️
📌 רישיון נהיגה בתוקף - חובה⚡️ 🚗⚡️
📌 רצוי ידע בתיקון וטיפול בתקלות ניסיון קודם כטכנאי /ת
📌 ידע בהתקנות , מדפסות למחשב ברשת והתמצאות במערכות הפעלה
📌 נכונות למשרה מלאה + שעות נוספות
תיאור
דרושים נציגי תמיכה טכנית למוקד המוביל שלנו!
אם יש לכם מוטיבציה ללמוד ולהתפתח, אנחנו מחפשים אתכם!
מה אנחנו מציעים?
שכר גבוה ומתגמל
משמרות גמישות ונוחות – מושלם להורים וסטודנטים
עבודה מהבית ומהמוקד לאחר הכשרה
אופציות קידום ניהוליות ומקצועיו
יחס אישי, הכשרה וליווי צמודים
תן ביס, הייטקזון, חמישי שמח ועוד...
מיקום: גבעת שמואל – ראיון אחד ואתם איתנו!
בואו לבנות איתנו קריירה טכנולוגית ולהצטרף למשפחת אינטרנט רימון!
דרישות
- אוריינטציה טכנית/ ניסיון קודם בתחום - חובה
חוזק טכנולוגיות בע"מ
תיאור
We are seeking a highly skilled and experienced SharePoint Expert to join our team. The ideal candidate will have 3-5 years of experience in SharePoint administration and development, with a strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure. The candidate should also have expertise in knowledge management and Power Apps.
Maintain SharePoint to meet business needs
Manage and configure Office 365
Focus on the implementation and integration of Office 365 with other technologies to ensure seamless operation.
דרישות
3-5 years of experience in SharePoint administration and development.
Enterprise environment experiance.
Strong understanding of Office 365 and on-premise infrastructure.
Expertise in knowledge management and Power Apps.
Proficiency in SharePoint Designer, PowerShell, and other relevant tools.
Excellent problem-solving and analytical skills.
Strong communication and collaboration abilities.
Ability to work independently and as part of a team.
Microsoft certified.
תיאור
- תמיכה בתקלות מחשוב בהשתלטות מרחוק ובמשרדי הלקוחות
- התקנת מערכות הפעלה ותוכנות מבית מיקרוסופט / חברות צד ג'
- תמיכה וידע נרחב בתוכנות אופיס (Outlook, Excel, Word, PP)
- תמיכה במוצרי ענן 365 (Azure, SharePoint, OneDrive, Exchange, Teams)
- תמיכה בתוכנות עזר, תוכנות גיבוי, אנטי-וירוס, משתמשי AD, DHCP, מדפסות אישיות ורשת
- אבחון תקלות והגדרת ציוד רשת (FireWall, Routers, Switches, Wifi, AP, RP)
- אבחון וטיפול בתקלות חומרה, תוכנה, ציוד קצה וכו' במשרדי הלקוחות
דרישות
- ניסיון של שנתיים בטיפול בתקלות חומרה, תוכנה ועמדות קצה - חובה !
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה !
- בוגר ובעל תעודת קורס טכנאי PC, קורס MCSE או MCITP – חובה !
- ידע מעמיק במערכות הפעלה (7,10,11,Servers) ברמה גבוהה – חובה !
- ניסיון ב- Exchange / 365 – חובה !
- רישיון נהיגה + רכב (לטובת נסיעות ללקוחות החברה בימי העבודה) – חובה !
- אוריינטציה טכנית, תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים, עבודת צוות, ניהול עצמי – חובה !
תיאור
ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית
תיאור משרה:
מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה
עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון
מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט
זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה
נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני