תיאור
הכנסת הזמנות למערכת ומשלוחן לספקי חו"ל.
ביצוע שינויים ומעקב אחר הזמנות.
מעקב אחר ספקים למשלוח ציוד וקבלת ניירת משלוח תקינה.
בדיקת והכנסת ניירת משלוחי יבוא / יצוא למערכת.
קשר עם ספקים, משלחים ועמיל מכס בשלב הזמנה, איסוף, שילוח ושחרור ממכס.
קשר עם רשויות לקבלת היתרים ואישורי יבוא תקופתיים וחד פעמיים.
דרישות
ידע וניסיון מעשי בתהליכי יבוא ויצוא ימי ואוירי בחברה מסחרית, נסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל, משלחים ועמילי מכס.
הבנה בתנאי שילוח בינלאומיים, סיווג מכס, סוגי הובלות ותמחור משלוחים בינלאומיים.
אנגלית רמה גבוה לתכתובת מסחרית חופשית
ניסיון וידע בתוכנת פריוריטי - חובה.
ניסיון בסביבה ממוחשבת
משרה של כ6- שעות עם אופציה למשרה מלאה בהמשך.
תיאור
למפעל תעשייתי מוביל בתחום הפלסטיקה אנו מחפשים דסקאי.ת יצוא.
במסגרת התפקיד תהיה אחרא.י על טיפול כלל ההיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים מול מחלקת התפ"י, משלב קבלת ההזמנה ועד למשלוח הסופי ללקוח בחו"ל.
*טיפול במסמכי יצוא.
*עבודה עם עמילי מכס וחברות שילוח בחו"ל.
*טיפול בהזמנות יצוא-כולל הכנת תעודות משלוח ואחריות על חשבוניות ורשימוני יצוא.
*עבודה ישירה מול הלקוחות.
*אחריות על הפקת דוחות שוטפים, כולל מעקב אחר ביצועים, עלויות וזמני אספקה.
*טיפול בטבלת הדוגמאות של החברה.
דרישות
על מנת לבדוק את התאמתך ולפני שניפגש:
* חשוב לנו ניסיון בתחום היבוא והיצוא כולל הכרת תהליכים, מסמכים וגורמים רלוונטיים.
* אנגלית ברמה טובה-ברמת תקשורת וכתב.
*שליטה ביישומי מחשב לרבות מערכת ERP ותוכנות שילוח.
*מוכנות לעבודה מול לקוחות ויחסי אנוש טובים.
*יכולת עבודה באופן עצמאי.
*מוכנות למשרה חלקית.
*ניידות לצרכי הגעה (אין תחבורה ציבורית).
תיאור
לחברה באזור בית שמש, דרוש/ה:
עובד/ת בתחום היבוא/יצוא.
עד חצי משרה. גמישות בשעות.
נדרשת הגעה עצמאית לאזור תעשיה הרטוב ב'.
פירוט התפקיד:
1. טיפול שוטף ביבוא/יצוא
2. עבודות משרדיות שונות
דרישות
דרישות:
1. הכרה ושליטה במושגי INCOTERMS
2. יכולת קבלת הצעות מחיר (ימי/אווירי) ועיבודן
3. הכנת הניירת הרלוונטית
4. מעקב אחר משלוחים
5. שליטה מלאה באנגלית ברמה גבוהה
6. הכרה ושליטה בתוכנות אופיס
7. יכולת הקפדה על פרטים. יכולת עבודה עצמאית
תיאור
קליטת הזמנות לקוחות, הוצאת הזמנות ספקים, מעקב הזמנות ספקים, פיקוח ומעקב משלוחים והובלה בארץ,
קליטת סחורה שהגיעה ופיצולה ללקוחות שונים, טיפול באישורים הנדרשים ע"י הרשויות והלקוחות, מעקב תשלומי לקוחות
דרישות
שליטה בתוכנת פריוריטי עם נסיון של שנתיים לפחות
שליטה בתכנות אופיס כולל אקסל
שליטה טובה באנגלית ברמה של ניסוח התכתבות וניהול שיחה עם ספקים/לקוחות חו"ל
הדפסה עיוורת עברית אנגלית- יתרון
ידע בסיסי בחשבונאות- יתרון
מגורים באיזור השרון -יתרון
תיאור
לחברה תעשייתית באזור העמקים דרוש/ה פקיד/ת רכש טכני למח' אחזקה,
הזמנת ציוד למכונות , מעקב אחר ביצוע טיפולים של ציוד ומכונות,
הכנסת הזמנות רכש למע' ומעקב ביצוע, קשר עם ספקים בתחום ציוד טכני .
עבודה 5 ימים בשבוע , .8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)
דרישות
יכולת קריאה והבנת שרטוטים – יתרון גדול
ידע בציוד טכני, חלקים באחזקה, כלי עבודה - חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה במח' אחזקה.
ידע ביישומי מחשב – חובה (ידע בפריורטי – יתרון ).
יכולת הגעה עצמאית
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת מקצועי/ת ואמין/ה בארגון. העבודה דורשת אחריות אישית גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יכולת ארגון ותיאום . התפקיד כולל בין היתר: ניהול רכש ולוגיסטיקה , הכנת מצגות ומסמכים, מענה טלפוני, , מעקב תקציב,מנהלות ועוד.העבודה במשרה חלקית.העבודה היברידית ,גמישה ומתאימה גם למשרת אם .
החברה עוסקת ברכש ולוגיסיקה עבור לקוחותיה בחו"ל כשמרבית התקשורת מול הספקים במזרח הרחוק והלקוחות באפריקה ובאירופה.
דרישות
ראש גדול, עצמאי, אנגלית ברמת שפת אם .
אקסל ואופיס ברמה גבוהה
ידע בהכנת מצגות
יכולת ניהול זמן
תיאור
אחראי רכש , יבוא ויצוא
דרישות
נסיון של שנתיים לפחות ברכש בארץ ובחו"ל.
נסיון ביבוא- יתרון
שליטה בשפה האנגלית ברמה של התכתבות ושיחות עם ספקים בחו"ל.
שליטה ונסיון עבודה עם תוכנת פריוריטי בשלוש השנים האחרונות
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות-יתרון