תיאור
קליטת הזמנות לקוחות, הוצאת הזמנות ספקים, מעקב הזמנות ספקים, פיקוח ומעקב משלוחים והובלה בארץ,
קליטת סחורה שהגיעה ופיצולה ללקוחות שונים, טיפול באישורים הנדרשים ע"י הרשויות והלקוחות, מעקב תשלומי לקוחות
דרישות
שליטה בתוכנת פריוריטי עם נסיון של שנתיים לפחות
שליטה בתכנות אופיס כולל אקסל
שליטה טובה באנגלית ברמה של ניסוח התכתבות וניהול שיחה עם ספקים/לקוחות חו"ל
הדפסה עיוורת עברית אנגלית- יתרון
ידע בסיסי בחשבונאות- יתרון
מגורים באיזור השרון -יתרון
תיאור
לחברה תעשייתית באזור העמקים דרוש/ה פקיד/ת רכש טכני למח' אחזקה,
הזמנת ציוד למכונות , מעקב אחר ביצוע טיפולים של ציוד ומכונות,
הכנסת הזמנות רכש למע' ומעקב ביצוע, קשר עם ספקים בתחום ציוד טכני .
עבודה 5 ימים בשבוע , .8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)
דרישות
יכולת קריאה והבנת שרטוטים – יתרון גדול
ידע בציוד טכני, חלקים באחזקה, כלי עבודה - חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה במח' אחזקה.
ידע ביישומי מחשב – חובה (ידע בפריורטי – יתרון ).
יכולת הגעה עצמאית
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
לחברת AY המובילה בחזית הטכנולוגיה ועובדת עם לקוחות מובילים במשק הישראלי דרוש/ה מתאמ/ת ייבוא אשר יהיו אחראיים על משלוחי ייבוא בינלאומי (אויר, ים ואקספרס), רכש ,מלאי , ניהול ספקים, ניהול ומעקב הזמנות ועוד!
אז אם את/ה בקיאים בכל פרטי הרכש והמלאי כאילו הם החברים הכי טובים שלכם, ורוצים להיות חלק מצוות דינמי ומוביל, לעבוד בסביבה שמשלבת מקצועיות, אפשרויות קידום ולמידה שלחו אלינו קורות חיים!
דרישות
-ניסיון של 3 שנים בתחום הייבוא – חובה
-אנגלית ברמה טובה מאוד- קריאה, כתיבה ודיבור – חובה
-יכולות גבוהות בעבודה עם אקסל (טבלאות, פיבוטים, גרפים, נוסחאות) – חובה
-ניסיון במערכת PRIORITY – יתרון משמעותי
-ניסיון בתוכנות להפקת שטר מטען, שער עולמי– יתרון
-יכולת עמידה בלחץ וריבוי משימות
-ראש גדול ותיעדוף משימות
תיאור
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת מקצועי/ת ואמין/ה בארגון. העבודה דורשת אחריות אישית גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יכולת ארגון ותיאום . התפקיד כולל בין היתר: ניהול רכש ולוגיסטיקה , הכנת מצגות ומסמכים, מענה טלפוני, , מעקב תקציב,מנהלות ועוד.העבודה במשרה חלקית.העבודה היברידית ,גמישה ומתאימה גם למשרת אם .
החברה עוסקת ברכש ולוגיסיקה עבור לקוחותיה בחו"ל כשמרבית התקשורת מול הספקים במזרח הרחוק והלקוחות באפריקה ובאירופה.
דרישות
ראש גדול, עצמאי, אנגלית ברמת שפת אם .
אקסל ואופיס ברמה גבוהה
ידע בהכנת מצגות
יכולת ניהול זמן
תיאור
אחראי רכש , יבוא ויצוא
דרישות
נסיון של שנתיים לפחות ברכש בארץ ובחו"ל.
נסיון ביבוא- יתרון
שליטה בשפה האנגלית ברמה של התכתבות ושיחות עם ספקים בחו"ל.
שליטה ונסיון עבודה עם תוכנת פריוריטי בשלוש השנים האחרונות
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות-יתרון
תיאור
קבלת הזמנות לקוחות,הוצאת הזמנות לספקים, מעקב אספקות, תאום משלוחים ארצה, תאום משלוחים ללקוחות,
הוצאת תעודות משלוח וחשבוניות, מעקב תשלומים
דרישות
שליטה טובה בפריוריטי ועבודה עם התכנה בשנתיים האחרונות, שליטה בתכנות אופיס, שליטה טובה בשפה האנגלית ברמת ניסוח ושיחות עסקיות , נסיון של לפחות 3 שנים ברכש ויבוא,