דרושים יבוא /יצוא | הצעות עבודה בני 40 פלוס | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום יבוא /יצוא עבור בני 40 פלוס

יבוא /יצוא


בני 40 פלוס


נמצאו 8 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

הכנסת הזמנות למערכת ומשלוחן לספקי חו"ל.
ביצוע שינויים ומעקב אחר הזמנות.
מעקב אחר ספקים למשלוח ציוד וקבלת ניירת משלוח תקינה.
בדיקת והכנסת ניירת משלוחי יבוא / יצוא למערכת.
קשר עם ספקים, משלחים ועמיל מכס בשלב הזמנה, איסוף, שילוח ושחרור ממכס.
קשר עם רשויות לקבלת היתרים ואישורי יבוא תקופתיים וחד פעמיים.

דרישות

ידע וניסיון מעשי בתהליכי יבוא ויצוא ימי ואוירי בחברה מסחרית, נסיון בעבודה מול ספקים בחו"ל, משלחים ועמילי מכס.
הבנה בתנאי שילוח בינלאומיים, סיווג מכס, סוגי הובלות ותמחור משלוחים בינלאומיים.
אנגלית רמה גבוה לתכתובת מסחרית חופשית
ניסיון וידע בתוכנת פריוריטי - חובה.
ניסיון בסביבה ממוחשבת
משרה של כ6- שעות עם אופציה למשרה מלאה בהמשך.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

למפעל תעשייתי מוביל בתחום הפלסטיקה אנו מחפשים דסקאי.ת יצוא.
במסגרת התפקיד תהיה אחרא.י על טיפול כלל ההיבטים הלוגיסטיים והתפעוליים מול מחלקת התפ"י, משלב קבלת ההזמנה ועד למשלוח הסופי ללקוח בחו"ל.
*טיפול במסמכי יצוא.
*עבודה עם עמילי מכס וחברות שילוח בחו"ל.
*טיפול בהזמנות יצוא-כולל הכנת תעודות משלוח ואחריות על חשבוניות ורשימוני יצוא.
*עבודה ישירה מול הלקוחות.
*אחריות על הפקת דוחות שוטפים, כולל מעקב אחר ביצועים, עלויות וזמני אספקה.
*טיפול בטבלת הדוגמאות של החברה.

דרישות

על מנת לבדוק את התאמתך ולפני שניפגש:
* חשוב לנו ניסיון בתחום היבוא והיצוא כולל הכרת תהליכים, מסמכים וגורמים רלוונטיים.
* אנגלית ברמה טובה-ברמת תקשורת וכתב.
*שליטה ביישומי מחשב לרבות מערכת ERP ותוכנות שילוח.
*מוכנות לעבודה מול לקוחות ויחסי אנוש טובים.
*יכולת עבודה באופן עצמאי.
*מוכנות למשרה חלקית.
*ניידות לצרכי הגעה (אין תחבורה ציבורית).

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

לחברה באזור בית שמש, דרוש/ה:
עובד/ת בתחום היבוא/יצוא.
עד חצי משרה. גמישות בשעות.
נדרשת הגעה עצמאית לאזור תעשיה הרטוב ב'.

פירוט התפקיד:
1. טיפול שוטף ביבוא/יצוא
2. עבודות משרדיות שונות

דרישות

דרישות:
1. הכרה ושליטה במושגי INCOTERMS
2. יכולת קבלת הצעות מחיר (ימי/אווירי) ועיבודן
3. הכנת הניירת הרלוונטית
4. מעקב אחר משלוחים
5. שליטה מלאה באנגלית ברמה גבוהה
6. הכרה ושליטה בתוכנות אופיס
7. יכולת הקפדה על פרטים. יכולת עבודה עצמאית

פתח בחלון חדש

שתף


  • פירוט התפקיד:
    1. טיפול שוטף ביבוא/יצוא
    2. עבודות משרדיות שונות'>שלח מודעה לחבר

עוד

10,000 - 15,000 שח

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

קליטת הזמנות לקוחות, הוצאת הזמנות ספקים, מעקב הזמנות ספקים, פיקוח ומעקב משלוחים והובלה בארץ,
קליטת סחורה שהגיעה ופיצולה ללקוחות שונים, טיפול באישורים הנדרשים ע"י הרשויות והלקוחות, מעקב תשלומי לקוחות

דרישות

שליטה בתוכנת פריוריטי עם נסיון של שנתיים לפחות
שליטה בתכנות אופיס כולל אקסל
שליטה טובה באנגלית ברמה של ניסוח התכתבות וניהול שיחה עם ספקים/לקוחות חו"ל
הדפסה עיוורת עברית אנגלית- יתרון
ידע בסיסי בחשבונאות- יתרון
מגורים באיזור השרון -יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

10,000 - 15,000 שח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברת שילוח בינלאומי ועמילות מכס מובילה בתחום דרוש/ה רפרנט/ית יצוא להשתלבות במחלקת היצוא במשרדנו ברמת גן.
המשרה כוללת: התנהלות מול לקוחות החברה, סוכנים בחו"ל, מובילים, וביצוע בוקינג מול חברות התעופה
הנפקת ניירת, שידורים למכס, מעקב, קליטות חשבוניות ספקים וחיוב ללקוחות

דרישות


חובה -אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה)
בוגרי/ות קורס יבוא ויצוא/ משלחים או בעלי תעודת פקיד רישויי – יתרון משמעותי!

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עבודה לפי שעות

עד שנה ניסיון

תיאור

עבודה כפרילנסר/ית מהבית

טיפול במשלוחי יבוא ימיים ואוויריים - תקשורת שוטפת עם לקוחות, פתיחת הזמנות במערכת, קבלת הצעות מחיר מסוכנים בחו״ל, ניהול מו"מ על מחירים. מעקב אחר ההזמנות, עבודה מול סוכנים בחו"ל, משלחים, עמילי מכס ומשרדי ממשלה עד התרת המשלוחים מהמכס.


*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

דרישות

נכונות לעבודה של 2-3 שעות ביום
לעבוד באופן עצמאי (משרת פרילנס)
ניסיון של לפחות שנה ביבוא מחברה מסחרית / חברה שילוח.
אנגלית ברמה טובה מאוד - ניסוח וכתיבה.
יכולת עבודה עצמאית בסביבה ממוחשבת.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לחברה תעשייתית באזור העמקים דרוש/ה פקיד/ת רכש טכני למח' אחזקה,
הזמנת ציוד למכונות , מעקב אחר ביצוע טיפולים של ציוד ומכונות,
הכנסת הזמנות רכש למע' ומעקב ביצוע, קשר עם ספקים בתחום ציוד טכני .
עבודה 5 ימים בשבוע , .8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)

דרישות

יכולת קריאה והבנת שרטוטים – יתרון גדול
ידע בציוד טכני, חלקים באחזקה, כלי עבודה - חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה במח' אחזקה.
ידע ביישומי מחשב – חובה (ידע בפריורטי – יתרון ).
יכולת הגעה עצמאית
*** המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • הזמנת ציוד למכונות , מעקב אחר ביצוע טיפולים של ציוד ומכונות,
    הכנסת הזמנות רכש למע' ומעקב ביצוע, קשר עם ספקים בתחום ציוד טכני .
    עבודה 5 ימים בשבוע , .8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)'>שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת מקצועי/ת ואמין/ה בארגון. העבודה דורשת אחריות אישית גבוהה, יחסי אנוש מעולים, יכולת ארגון ותיאום . התפקיד כולל בין היתר: ניהול רכש ולוגיסטיקה , הכנת מצגות ומסמכים, מענה טלפוני, , מעקב תקציב,מנהלות ועוד.העבודה במשרה חלקית.העבודה היברידית ,גמישה ומתאימה גם למשרת אם .
החברה עוסקת ברכש ולוגיסיקה עבור לקוחותיה בחו"ל כשמרבית התקשורת מול הספקים במזרח הרחוק והלקוחות באפריקה ובאירופה.

דרישות

ראש גדול, עצמאי, אנגלית ברמת שפת אם .
אקסל ואופיס ברמה גבוהה
ידע בהכנת מצגות
יכולת ניהול זמן

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון