שלו שירותי שיקום
תיאור
בואו לקחת חלק מצוות נשי ומעצים, אשר עובר בגישה מכוונת טראומה!
מה בתפקיד?
ליווי ויצירת קשר אישי עם הצעירות,
קיום פגישות טיפוליות ואחריות על בנייה ומעקב של תכניות שיקום,
קשר עם גורמי תמיכה שונים,
ליווי והדרכה של צוות המדריכות.
יינתנו הדרכות מקצועיות וקבועות בתחום!
למתאימים.ות - אופציות פיתוח וקידום, סבסוד לימודים רלוונטיים, המלצה לתואר שני ועוד!
מיקום המשרה: ראשון לציון
דרישות
תואר בעבודה סוציאלית - חובה (עדיפות לתואר שני)
ניסיון מוכח בעבודה עם נשים/נערות בסיכון
ניסיון בעבודה שיקומית ובתחום הטראומה המורכבת – יתרון
נכונות ל50%-100% משרה בשעות גמישות
תיאור
לסוכנות ביטוח צעירה הממוקמת באָזוֹר דרוש/ה רפרנט/ית תפעול.
✔ 8 שעות ביום בלבד! ללא ימי שישי.
✔ לאחר כ-3 חודשים - אופציה ליום עבודה מהבית.
✔ תנאים סוציאליים החל מהיום הראשון!
✔ פיתוח מקצועי על חשבון החברה.
✔ משכורת מתגמלת.
✔ מתנות בחגים וערבי גיבוש.
✔ מקום עבודה יציב ומכבד לטווח ארוך.
אם את/ה עונה על כל הדרישות ומחפש/ת מקום עבודה עם אווירה צעירה ומשפחתית, מקומך איתנו!
דרישות
ניסיון רלוונטי כרפרנט /ית תפעול בסוכנות ביטוח-חובה.
ידע מקיף בתפעול פנסיוני לרבות טיפול בהצטרפויות, קבלות בעלות, שינויים, עזיבות, ריסקים וכו'..
שליטה מלאה באופיס, SMS2010, רואטו CRM וכלים נוספים רלוונטיים- יתרון
כישורים בין-אישיים גבוהים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
גישה אחראית, ראש גדול ויכולת ניהול עצמי.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
הזדמנות קריירה בביטוח - עבודה בת"א
סוכנות ביטוח גדולה ומצליחה בת"א מחפשת מנהל/ת צוות למחלקת מכירות ביטוח חיים ובריאות.
אנחנו מחפשים מועמדים/ות עם ניסיון שיצטרפו לצוות שלנו ולהוביל את מחלקת המכירות להצלחות חדשות!
ולל פיקוח על תהליכי העבודה, הטמעת נהלים, הובלה לפרודוקציה והנעה למכירות. התפקיד כולל גם הדרכות וחניכה של עובדים לפי הצורך והשתתפות פעילה בתהליכי גיוס.
דרישות
- חובה ניסיון קודם בתחום ביטוח
- ניסיון ניהולי במוקדי מכירות חובה
איי פורס
תיאור
לחברה מובילה בפריסה ארצית דרושים/ות טבחים/יות עם ניסיון / בריסטה
תנאים טובים למתאימים/ות
ללא ימי שישי
דרישות
ניסיון בתחום המסעדנות
תיאור
אחריות על קליטת חשבוניות עד שידור מע"מ, טיפול בנסיעות חו"ל, ספקים, פקודות יומן, תיוקים וכו’
עבודה בימים א’ - ה’ בשעות 7-15 או 8-16
דרישות
תעודת הנהח"ש מסוג 1-2
נסיון הכרחי
חשבשבת חובה
תיאור
לחברה ותיקה ויציבה בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל, דרוש/ה פקיד/ת תפעול והנהלת משרד עם ראש גדול, אחריות ויכולת ארגון גבוהה, לעבודה מגוונת מול ספקים, לקוחות והנהלת החברה.
טיפול מקצה לקצה בתהליך ההזמנות: הצעות מחיר, הזנה במערכת SAP, מעקב ובקרה על אספקות וגבייה.
ניהול משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות – תיאומים, שליחויות, קשר שוטף עם לקוחות וספקים.
הפקת דוחות ומעקב אחר ביצוע משימות בין מחלקות.
עדכון תכנים באתר, צילום מוצרים וניהול פרטי מידע עסקיים.
עבודה ישירה מול הנהלת החברה בסביבה משפחתית, חדשנית ומתקדמת.
דרישות
שליטה גבוהה במחשב ובתוכנות אופיס – חובה.
ניסיון בעבודת משרד, תפעול או לוגיסטיקה – חובה.
רקע בעבודה עם SAP / ניהול מלאי – יתרון משמעותי.
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
יחסי אנוש מעולים, אחריות ודיוק.
גישה שירותית, אסרטיביות ויכולת עבודה בצוות.
תיאור
חברה וותיקה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מחפשת מזכירת חברה / מנהלת אדמיניסטרציה אחראית, מסודרת ובעלת גישה שירותית, לניהול ותפעול מערך ההזמנות והפעילות השוטפת של המשרד.
ניהול כולל של תהליך ההזמנות – מעקב אחר הצעות מחיר, הזנה למערכת SAP, מעקב אספקה ועד שלב הגבייה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות וצוותים פנימיים – תיאום, בקרה ועמידה בלוחות זמנים.
תיאום לוגיסטי לאספקות ומעקב אחר ביצוע הזמנות.
שיפור תהליכים פנימיים ותפעוליים לייעל את זרימת העבודה.
דרישות
דרישות התפקיד:
שליטה גבוהה במחשבים וביישומי אופיס – חובה.
ניסיון קודם באדמיניסטרציה, תפעול או לוגיסטיקה.
הבנה במערכות ERP / SAP – יתרון משמעותי.
יכולת הנעת תהליכים ועמידה בלחצים.
סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים.
נאמנות וראייה ארגונית רחבה – מתאים למי שמחפש/ת תפקיד קבוע לטווח ארוך.
תיאור
חברה מובילה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מגייסת רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול למשרה מלאה ומגוונת, הכוללת אחריות רחבה על ניהול ההזמנות ותהליכים מול גורמים פנים וחוץ-חברתיים.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של ההזמנות במערכת SAP – החל מהצעת מחיר ועד לגבייה מלאה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות, שליחים וצוותי שטח.
בקרה על תיאום אספקות ועמידה בלוחות זמנים.
עדכון תוכן לאתר, הפקת חומרים שיווקיים וצילום מוצרים.
מעקב אחרי תהליכים תפעוליים וייזום שיפורים פנימיים.
דרישות
שליטה מצוינת במחשבים, תוכנות אופיס וניסיון במערכות ERP – חובה.
ניסיון קודם בתפעול, לוגיסטיקה או אדמיניסטרציה בכירה.
כישורי ארגון גבוהים, אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
תקשורת בין-אישית טובה ויכולת הנעת משימות.
הבנה בסיסית בתחום השיווק / סחר אונליין – יתרון.
נכונות להשתלבות ארוכת טווח בצוות הקבוע של החברה.
תיאור
מחפש.ת תפקיד שיש בו לב ונשמה?
מעוניין.ת בעבודה עם משמעות שיכולה לשנות לטובה חיים של אנשים?
התפקיד כולל:
תמיכה באנשים לפי צרכיהם
הפעלת וליווי תוכניות קידום אישיות לאנשים
משרה מלאה או חלקית
במשמרות כולל לילות וסופי שבוע
*התפקיד מוכר לצורך מענקים של משרד הרווחה לעובדים בגילאי 22-26 בגובה של עד 12,000 ₪ לשנה למשרה מלאה.
*העבודה מזכה במענקים של משרד הביטחון לחיילים משוחררים.
דרישות
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
יכולת הכלה ואהבת אדם
ניסיון קודם – יתרון
תיאור
ל"טרם- רשת מרכזים לרפואה דחופה" דרושים נציגי שירות רפואי.
אנו מחפשים אדם בעל אוריינטציה לפרטים עם גישה ממוקדת לקוח
התפקיד כולל: מתן שירות פרונטלי למטופלים, פתיחת תיקי מטופלים, גביית תשלומים והבטחת זרימת מטופלים חלקה לצוות הרפואי. *ללא מכירות*
משרות גמישות, אפשרות לעבודה חלקית
תנאים מעולים
דרישות
נכונות לעבודה במשמרות בוקר/ ערב
שליטה ביישומי מחשב- חובה
יכולת עבודה בצוות
לא נדרש ניסיון קודם
