תיאור
חברת אשל מגייסת אנליסט/מנהל מימון!
יוצאי מחלקות הנדלן במערכת הבנקאית ושוק ההון?
כלכלנים במשרדי שמאים וייעוץ פיננסי ?
הזדמנות להשתלב בתפקיד משמעותי
התפקיד כולל:
אחריות על היבטי הבנקאות לרבות מומ , תפעול בנקים , הכנת דוחות ומעקב אחר תזרים.
מעקב ובקרה אחר ביצוע מול תכנון של התכניות העסקיות, לצד הכנת תחזיות והמלצות לסמנכל הכספים בקבוצה.
ניהול היבטי הליווי הפרוייקטאלי של הקבוצה וקשר עם ממשקי המימון.
ניתוח מכרזים, עסקאות, והצגת משמעויות בתוך הארגון.
כפיפות לCFO של הקבוצה.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות
דרישות התפקיד:
תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, חשבונאות, בנקאות ושוק ההון, מנהל עסקים - חובה
הסמכה בשמאות מקרקעין- יתרון
ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום מימון הנדלן מחברות נדלן , חברות ייעוץ, מערכת בנקאית - חובה
ניסיון בעבודה עם דוחות אפס ודוחות ליווי בתחום הנדלן- חובה
ניסיון בבדיקות נאותות לפרוייקטים והכנת תכניות עסקיות בתחום הנדלן- יתרון
ידע מעולה בתוכנות ה Office בדגש על Excel
יחסי אנוש מעולים
תיאור
קרן השקעות פרטית מחפשת למשרה מלאה אחראי/ת back office.
משרדי החברה נמצאים בת"א. בתום תקופת ההכשרה, מרבית העבודה תעשה באופן היברידי (עבודה מהבית)
דרישות
אנגלית ברמה גבוהה בכתב ובע"פ
התעמקות בפרטים, דיוק, סדר וארגון טובים מאוד
יכולת למידה מהירה
גישה טובה למספרים
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואקסל בפרט
היכרות /ניסיון בשוק ההון יתרון
תיאור
למשרד רואי חשבון דרושים כלכלנים ו/ מתמחים לראיית חשבון או רואה חשבון מתחיל בעל חשיבה מחוץ לקופסא לעבודה מאתגרת ומעניינת, במשרד באווירה משפחתית וצעירה.
עבודה בתחום ביקורת וחקירת חייבים, לרבות קשרים עם משרדי עו"ד , הוצאה לפועל ורשות האכיפה והגבייה.
דרישות
זכאות לתואר במינהל עסקים או כללה או בחשבונאות חובה
רציני/ית
אחראי/ית עם רצון ללמוד
תיאור
העובד יהיה אחראי להובלת תהליכי מכירה ושיתופי פעולה עסקיים בתחום שוק ההון וההשקעות. התפקיד כולל גיוס לקוחות פרטיים ותאגידים והרחבת הפעילות העסקית של החברה.
גיוס לקוחות חדשים (פרטיים ומוסדיים) לשירותים בתחום שוק ההון וההשקעות ומט"ח.
תיאום פגישות פרונטליות ודיגיטליות מול לקוחות תוך התאמת פתרונות השקעה לצורכיהם.
מעקב אחר מגמות בשוק ההון, רגולציה, ומוצרים חדשים.
דרישות
ניסיון של עד 3 שנים בתפקידי מכירות ופיתוח עסקי בתחום שוק ההון / שיווק השקעות
היכרות מעמיקה עם שוק ההון, מבנה השוק והמכשירים הפיננסיים הקיימים
רישיון ניהול תיקים או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות – יתרון משמעותי
תואר ראשון בתחום רלוונטי (כלכלה, מנהל עסקים, פיננסים) – חובה.
יכולות מכירה גבוהות וניסיון מוכח בסגירת עסקאות בהיקפים משמעותיים
יכולת ניסוח והצגה ברמה גבוהה (בכתב ובעל פה)
יחסי אנוש מצוינים, ניהול קשרי לקוחות לטווח ארוך
תיאור
דרוש אנליסט שוק ההון רואה חשבון/ כלכלן
לעבודת מחקר יצירתית לעבודה במשרה חלקית כעצמאי/פרילאנס
דרוש ידע ונסיון מוכח בניתוח דוחות כספיים/תשקיפים/ דיווחים של חברות
דרישות
דרוש ידע ונסיון מוכח בניתוח דוחות כספיים/תשקיפים/ דיווחים של חברות
תיאור
למשרד רואי חשבון המתמחים בייעוץ כלכלי דרוש/ה כלכלן/ית / רואה/ת חשבון / מתמחה.
היקף משרה : מלאה /תתכן משרת סטודנט
המשרד ממוקם בצומת סביון , קריית אונו.
התפקיד כולל:
ליווי כסקי כלכלי וחשבונאי במגוון רחב של עבודות בתחומים מוניציפליים ועסקיים.
בחינת כדאיות פרויקטים, ניתוחי רווח והפסד, הכנת תקציב שוטף ותקציב פיתוח, ניתוח דמוגרפי והכנת תחזיות , ניתוח שינויים תכנוניים ושיווקיים, תמחור וקביעת תעריפים, הכנת תוכניות עסקיות להקמה ותפעול גופים, מתן חוות דעת כלכלית לפרויקטים שונים ועוד.
דרישות
דרישות התפקיד : ללא ניסיון קודם / ניסיון של שנה
יכולת כתיבה וניסוח ברמה גבוהה
*משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
למשרד עטר לרון שמאות מקרקעין העוסק בלווי פרויקטים.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה בתחום ליווי פיננסי.
מטרת התפקיד:
• הכננת דוחות ליווי פיננסיים בתחום הנדל"ן.
• בדיקות כלכליות (תקציב, מימון, הכנסות).
• בניית תזרים לגופי מימון.
היקף המשרה: משרה מלאה.
מיקום העבודה: בני ברק, (נגישות מעולה ברכבת/תחבורה ציבורית).
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
רק קו"ח רלוונטיים ייענו.
דרישות
דרישות התפקיד:
• תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים.
• שליטה גבוהה באקסל – חובה.
• ידע קודם בתחום הליווי פרויקטים בתחום הנדל"ן – יתרון.
תיאור
לחברת ייעוץ בקרית אריה בפתח תקווה דרוש אנליסט לתחום ניהול סיכונים פיננסיים בדגש על מט"ח.
התפקיד כולל שירות לחברות מובילות בארץ בתחומי כלכלה (מאקרו) ומימון, היכרות עם מט"ח שווקים גלובאליים.
זהו תפקיד התחלתי כחלק מצוות מנוסה.
דרישות
תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטה או מכללה מובילה בארץ
• סטודנטים מאמצע שנה שניה ועד שנתיים מסיום התואר (אפשר גם ללא ניסיון)
• עדיפות להתמחות במימון
• שליטה טובה ביישומי אופיס
• יכולת התבטאות טובה בע"פ ובכתב. אנגלית ברמה גבוהה.
• יכולת אנליטית גבוהה
• שירותיות, דייקנות, סבלנות, אחריות ומקצועיות
• ישנה אפשרות למשרה חלקית: לפחות 3 ימים בשבוע, משעות הבוקר
תיאור
קליטת נתונים ממערכות בנקאיות, התאמות בנקים וניהול מערכת לניהול נכסים.
שערוך ותפעול נכסי השקעה, לרבות קרנות השקעה וגידור, נכסי נדל"ן ומכשירים פיננסים, חישוב תשואות לסלי השקעה.
עבודה שוטפת מול מנהלי השקעות, בנקים זרים וישראלים.
בניית דוחות פיננסיים ודיווחים רגולטורים.
עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים בארץ ובחו"ל.
ייעול תהליכי עבודה והקמת ממשקי עבודה חדשים.
סביבת עבודה דינמית ומשתנה.
משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
דרישות
תואר ראשון בכלכלה /מנהל עסקים /חשבונאות - חובה.
שליטה גבוהה בתוכנות אופיס ואקסל – חובה
היכרות עם מערכת דנאל/ BI שניר דייס סלי השקעה -יתרון משמעותי
ניסיון של לפחות שנתיים בארגון פיננסי בתחום תפעול/ חשבות /בקרת השקעות - יתרון משמעותי!
ידע נרחב באקסל Power Query, Power BI – יתרון
אנגלית ברמה גבוהה.
תיאור
הכנת דוחות כספיים, הכנה ובקרת דוחות תקציב, הכנת דוחות מס ישראלים וזרים ובקרה על הנה"ח, עבודה שוטפת בכפיפות לחשבת, עבודה מול רואי החשבון של החברה ומול מחלקות שונות בתוך הארגון. כמו כן, עבודה מול גורמים שונים בחו"ל
דרישות
-רו"ח מוסמך/ת לאחר התמחות - חובה.
יכולת ארגון, סדר ושליטה בנתונים.
אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
אחריות ויכולת עמידה בעבודה בתנאי לחץ.
שליטה גבוהה ביישומי אופיס בדגש על אקסל.
יכולת מעקב ובקרה תוך ירידה לפרטים.
הכרות עם פריוריטי – יתרון.
