הצעות עבודה תמיכה טכנית | Muvtal

לוח דרושים

דרושים במקצוע תמיכה טכנית

תמיכה טכנית


נמצאו 42 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

תיאור

לחברה מובילה בחיפה דרושים /ות נציגים /ות לתמיכה הטכנית.
התפקיד כולל תמיכה טכנית ללקוחות עסקיים שעובדים על התוכנה של החברה.
קורס הכשרה בתשלום מלא!
העבודה במשמרות.
תנאים מעולים! ארוחות מסובסדות, הסעות, נופש חברה, תמריצים ועוד!

תיאור

לחברת הייטק בהרצליה דרוש/ה איש/ אשת תמיכה טכנית לעבודה עם לקוחות החברה בארץ ובח"ול
העבודה במשרה מלאה א'-ה' 10:00-19:00

דרישות

אנגלית ברמה טובה מאוד
תואר אקדמאי- יתרון
ניסיון של שנה ומעלה עם מוצרי SAAS- חובה
ידע במערכות CRM, SALEFORCE
שליטה מלאה באקסל- חובה

פתח בחלון חדש

שתף

  • '>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברת הייטק בהרצליה דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית Tier 2 לעבודה מול לקוחות החברה
עבודה במשמרות ימי שני עד שישי:
משמרת בוקר 11:00-20:00
משמרת ערב 20:00-03:00 (עבודה מהבית)
משמרת שישי כל 3 שבועות (עבודה מהבית)

דרישות

תואר אקדמאי- יתרון
ניסיון של שנה לפחות בחברה גלובאלית כאיש/ת תמיכה טכנית
ניסיון בתמיכה מול אופרציה בחו"ל הכוללת תחקור של אירועים, עבודה מול מחלקת הפיתוח ופתרון תקלות
אנגלית ברמה טובה מאוד
שליטה מלאה בשאליתות SQL

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

בית תוכנה מוביל מחפש תומך/ת טכני ללקוח גדול של החברה !

תפקיד מעניין הכולל תמיכה והדרכה טלפונית למשתמשי קצה על מערכת מידע לניהול פרויקטים של החברה.

משרה מלאה 09:00-18:00

דרישות

- ניסיון בשירות לקוחות / תמיכה טכנית – יתרון משמעותי
- רצון ונכונות למידה
- שירותיות, סבלנות ואדיבות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא נדרש ניסיון

תיאור

דרושים נציגים למוקד מענה ללקוחות החברה בארץ ובחו"ל וטיפול בשירותי דאטה ובתקלות בנייד וברשת.
בנוסף, המוקד נותן מענה בנושא חשבוניות ומידע כללי ומבצע מכירות של שירותי תוכן וגלישה.

התפקיד מוגדר כנציג תמיכה הנותן מענה גם בעולמות השירות והמכירה.
*ישנם הסעות מעזריאלי*

המוקד פעיל 24/7 (אחרי חצי שנה ומי שלא יכול לא רוצה לא חייב לעשות 24/7), עבודת משמרות.
שכר- בונוסים ותמריצים גבוהים! שכר שעתי: 30 ₪. שכר שעתי + תמריצים: 36 ₪ בממוצע.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

- מתן תמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות ללקוחות (בעלי קישוריות סיב) אסטרטגיים
- מתן שירותי תקשורת מגוונים כגון :טלפוניה, PRI , VIDEO,
- אינטרנט מהיר על גבי תשתיות: IP , SDH
- תמיכה בציודי CISCO / FORTINET
- תמיכה בציוד תקשורת
- תמיכה בציוד תמסורת

דרישות

- ניסיון קודם בתמיכה/תחזוקה ברשתות (ניתן גם ניסיון צבאי של תקשורת נתונים/ תמסורת/IP ) - חובה
- הסמכת CCNA - יתרון משמעותי
- ניסיון כתומך/ת בספקית אינטרנט - יתרון משמעותי
- ידע בסיסי בתמסורת - יתרון
- ידע בסיסי בטלפוניה ו/או וידיאו - יתרון
- ידע ברשתות IP ופרוטוקולי תקשורת - יתרון

- היקף משרה: מלאה (כולל סופי שבוע וחגים 24/7)

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

תומך/ת ומדריך/ה - עבודה מהבית

חברה מצליחה בתחום התוכנות לניהול עסקים

מהות התפקיד: מתן שירותי תמיכה והדרכה למשתמשי התוכנה ובדיקות איכות QA

התפקיד כולל:
1. שירות ותמיכה טכנית ללקוחות ע"י מתן מענה טלפוני ו/או בכתב
2. הדרכה טלפונית ללקוחות החברה על מוצר החברה.
3. בדיקות איכות תוכנה QA

היקף המשרה: משרה מלאה וקבועה
מיקום המשרה: עבודה מהבית

הכשרה תינתן למתאימים

מענה יינתן למועמדים מתאימים בלבד.
*המודעה הינה לגברים ונשים כאחד.

דרישות

דרישות התפקיד:
ניסיון בתמיכה טכנית ו/או בהדרכת תוכנה ו/או הטמעה ויישום–לפחות שנה (+המלצות)
יכולות טכניות גבוהות, ניסיון טכני ושליטה מלאה במחשבים ובעולם האינטרנט–חובה
ניסיון קודם בעולם שירות הלקוחות בטלפון–יתרון משמעותי
ידע בניהול עסק–יתרון משמעותי
ידע בניהול פרויקטים–יתרון משמעותי
ידע בהנהלת חשבונות–יתרון משמעותי
היכרות עם מערכות CRM ו/או תוכנות לניהול עסק–יתרון משמעותי
יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה-חובה
ראש גדול, אחריות, התמדה, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה
יכולת לימוד עצמית גבוהה
שליטה בשפה העברית ובאנגלית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

דרוש/ה איש /אשת Help Desk.
השתלבות במוקד תמיכה טכני טלפוני ומתן שירות איכותי, זמין ומקצועי ללקוח.
משרה בתל אביב.

דרישות

ניסיון של שנה ומעלה כתומך /ת help desk במוקד תמיכה.
שליטה מלאה בתפעול ותמיכה במערכות מחשב בסביבת Windows.
היכרות עם תוכנות הפצה והשתלטות מרחוק- יתרון.
בוגר /ת קורס ניהול רשתות- יתרון.
*סיווג ביטחוני אזרחי בתוקף או נכונות למעבר תהליך סיווג.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

10,000 - 15,000 שח

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברתנו המתמחה במתן שירותי מחשוב לעסקים, דרוש /ה איש /אשת טכנאי /ת מחשבים ו- HELP DESK לעבודת משרד /שטח.
התפקיד כולל מתן פתרונות ללקוחות החברה בכל נושא חומרה, תוכנה, מערכות הפעלה, טרמינל, מדפסות רשת, וכ"ו.
ידע נרחב במחשבי PC, רשתות, מדפסות - יתרון לבעלי /ות ידע בשרתים.
ידע מקיף ומעמיק ב - PC חומרה ותוכנה.
זיהוי ופתרון תקלות, רשתות תקשורת וראטורים ושרתים.
ידע בשרתים יתרון* 2003/2008/2012/2016.
ידע ב Hyper V, ו VM - יתרון!
ידע בפורטיגייט - יתרון!
ניסיון מוכח בתחום - רק פניות רלוונטיות יענו. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עבודת משמרות

תיאור

We are seeking a Network Operations Engineer in support of the TeleMessage network operations team which provides 24-hour monitoring, operations and customer support services to help ensure secure, reliable, and uninterrupted availability of our enterprise massaging service. The picture-perfect candidate will have former experience in testing, documentation and operation of a variety of systems and applications at once, while providing an efficient and personal customer service to our clients.

דרישות

Requirements:
• Team-player with willingness to assist in 24/7 activities/operations of other team members.
• Willingness to provide excellent customer support.
• Responsible and responsive character.
• Must be organized, multi-process oriented, possess skills in diagramming and a solid understanding of WAN principals.
• Access to computers, knowledge in computers communication and strong analytic skills.
• Strong verbal and written communication and interpersonal skills, excellent English.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 3 ... 5 אחרון

כניסה לחשבון