תיאור
חברת טיירו נעים מגייסת נהגים
משרת נהג עד ומעל 15 טון
- רשיון מעל 15 טון
- רשיון מנוף
משרה מלאה , תנאים טובים
דרישות
רשיון מעל ועד 15 טון
רשיון מנוף
תיאור
לחברה מובילה בתחום מערכות גילוי אש, אינטרקום, מצלמות ואזעקות,
דרוש/ה טכנאי/ת שטח איכותי/ת להצטרפות לצוות חזק ומגובש בפרויקטים יוקרתיים ברחבי הארץ.
🔧 מה העבודה כוללת:
התקנה ותחזוקה של מערכות גילוי אש ואינטרקום מתקדמות
פתרון תקלות בשטח ועבודה עם צוותים מקצועיים
שילוב של טכנולוגיה, אחריות ואתגר אמיתי
💥 מה אנחנו מציעים:
תנאים מעולים למתאימים 💪
סביבת עבודה מקצועית, משפחתית ויציבה 🤝
אפשרויות קידום אמיתיות והכשרות מתקדמות 📈
עבודה בפרויקטים מרתקים עם מערכות חכמות וחדשניות 🔥
דרישות
ניסיון מוכח של 3–4 שנים לפחות בתחום המתח הנמוך
ידע טכני מעשי, אמינות וראש גדול
רישיון נהיגה חובה
מיקום העבודה: אזור המרכז וירושלים
להצטרפות לצוות המנצח שלנו – שלחו קורות חיים למייל
תיאור
לארגון ציבורי מוביל דרוש/ה מנהל/ת צוות Sys Admin לתפקיד המשלב: הקמת וניהול שרתים פיזיים ווירטואליים, החלפת סביבות, שדרוגים, טיפול באחסון וגיבויים של החברה, FW, וירטואליזציה, ניהול צוות של 2 עובדים, התנהלות שוטפת מול ספקים, אפיון צרכים בעבודה עם המחלקות והובלה והטמעה של פרויקטים בהתאם, בקרה על תהליכי עבודה, הובלת תהליכי חדשנות, טיפול בתקלות מורכבות ועוד..
**המשרה ממוקמת בירושלים עם יום אחד מהבית ויום אחד מהמשרדים בתל אביב**
דרישות
ניסיון של 5 שנים לפחות כ Sys Admin HO - חובה
ניסיון ניהולי- חובה
ניסיון קודם בשרתי OnPrem - חובה
ניסיון בסביבת Windows -חובה
ניסיון קודם בעבודה עם ענן AWS,GCP,Azure - יתרון
ניסיון בעבודה עם נטאפ - HP וכן מערכות גיבוי כגון Veeam ו- Commvault -יתרון משמעותי
מכוונות למשרה מלאה עם זמינות לשעות נוספות בעת הצורך-חובה
**המשרה פונה לגברים ונשים כאחד**
תיאור
לחברה העוסקת ביעוץ עסקי לעסקים קטנים
פרילאנס : ליעוץ עסקי לעסקים קטנים
העבודה כוללת: יעוץ וליווי עסקים לתקופות קצובות (זום+ פרונטאלי)
יעוץ פיננסי (רווח והפסד, תזרים, רווח גולמי, רווח תפעולי...)
יעוץ תפעולי ולוגיסטי
יעוץ שיווקי
תהליכי מכירה
פיתוח עסקי
דרישות
פרילאנס,
נסיון מוכח בניהול עסקים הן באופן עצמאי והן במסגרת תפקיד ניהולי בארגון\חברה
ידע ונסיון בכלי AI לתפעול עסקים
נכונות לעבודה מהבית או בבית הלקוח
משרה חלקית בהתאם לצורך
תיאור
לחברה סיטונאית מובילה בשיווק והפצת ממתקים דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוח (Key Account Manager) לניהול מערך הלקוחות הגדולים והאסטרטגיים של החברה.
התפקיד כולל:
* ניהול שוטף של לקוחות מפתח כולל פיתוח קשרי עבודה ארוכי טווח
* הובלת מו"מ מסחרי, בניית הצעות ערך מותאמות וסגירת עסקאות
* אחריות על עמידה ביעדי מכירות, החזרות, מבצעים והזמנות
* מעקב אחר מלאים, דרישות שוק ומחירים בשטח
* תיאום בין ממשקי החברה (שיווק, לוגיסטיקה, כספים) לבין הלקוח
* איתור הזדמנויות עסקיות להגדלת נתח שוק בכל לקוח
דרישות
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול לקוחות מפתח – חובה
היכרות עם תחום המזון/ממתקים/מוצרי צריכה – חובה
ניסיון בעבודה מול רשתות שיווק/פארם/חנויות נוחות – יתרון משמעותי
כישורי מו"מ גבוהים, שירותיות ויכולת ניתוח עסקי
שליטה מלאה באקסל
תואר ראשון - יתרון
תיאור
למגוון חברות קבלניות/יזמיות בפריסה ארצית
דרושים/ות מנהלי/ות פרויקטים מנוסים
לניהול פרויקטים בביצוע
בפרויקטים: מסחריים, בנייה למגורים, ציבוריים, בנייה מתועשת, תשתיות, גמרים
לאחר הגשת מועמדותך ובמידה ותימצא מתאים יישלח שאלון למייל/SMS אודה למענה מהיר
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד
דרישות
מהנדס/ת אזרחי רשום בפנקס המהנדסים והאדריכלים - חובה!
מהנדס/ת רשוי - יתרון משמעותי
ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בניהול פרויקטים בביצוע מצד הקבלן - חובה!
תיאור
למשרד פרטי בירושלים, דרוש מתכנן חשמל עם ניסיון של 4 שנים, לעבודה משרדית בתחום התכנון חשמל.
דרישות
עם ניסיון של 4 שנים, תואר הנדסאי חשמל עם רישיון , יתרון לבוגר הנדסת חשמל רשום בפנקס מהנדסים עם רישיון.
תיאור
חברה בירושלים מחפש, מיישם פריוריטי דובר ספרדית
תפקיד זה כולל הטמעה ותמיכה במערכת Priority בסניפים בינלאומיים, בעיקר בדרום אמריקה. העבודה כוללת גם אינטראקציה ישירה עם לקוחות והפקת דוחות BI לפי הצרכים.
דרישות
1)ניסיון של לפחות 3 שנים כמיישם/ת Priority מודול פיננסי - חובה
2)שליטה מלאה בשפה הספרדית - חובה
תיאור
לחברה מובילה דרוש /ה מנהל /ת מכירות לתחום הכימיקלים
משרה מלאה
מה המשרה כוללת?
- שיווק ומכירת כימיקלים
- תמיכה והגדלת פעילות לקוחות קיימים
- זיהוי וגיוס לקוחות לקוחות חדשים
- הגדלת מכירות על ידי הבנת צרכי הלקוח, החדרת מוצרים חדשים, מו"מ מסחרי.
* שכר בסיס גבוה ובונוסים ממכירות.
דרישות
- ניסיון במכירות בתחום הכימיקלים חובה
- השכלה: כימיה / הנדסת כימיה/ הנדסת חומרים - יתרון
- אוריינטציה מכירתית וכושר שכנוע
- אנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור רמה טובה.
- ניהול עצמי מול יעדים ועמידה בהם
- הצגת מצגות והכנת דוחות מכירה
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
תחומי אחריות:
ניהול כולל של מרכז השירות: צוות עובדים, תהליכי עבודה, מלאי וציוד.
ניהול איכות השירות, שביעות רצון לקוחות ותהליכי עבודה בהתאם לתקנים ורגולציה.
טיפול בתלונות ותביעות של לקוחות ומתן פתרונות לבעיות. ייצוג החברה מול לקוחות, ספקים ורשויות בעת הצורך.
אחריות על תוצאות עסקיות, שיווק והגדלת היקף העבודה של המוסך/מכון רישוי.
אחריות על הדרכה והכשרת עובדים מקצועית וניהולית.
עבודה מול לקוחות פרטיים, עסקיים וחברות רכב.
ניהול מערכות מחשוב ייעודיות ויישומי אופיס.
דרישות
חובה -
תעודת הסמכה לניהול מוסך/מכון רישוי מטעם משרד התחבורה
תעודת הסמכה כמכונאי / טכנאי / הנדסאי רכב
ניסיון מוכח של 3 שנים לפחות בניהול מוסך/מכון רישוי או מרכז שירות
ניסיון בניהול צוות של 20 עובדים לפחות
יתרון-
בעל/ת תעודת בוחן רישוי רכב
ניסיון בביצוע כיווני סרנים ובדיקות קנייה
יכולת ניהול משא ומתן עם ספקים ולקוחות.
יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל.
יחסי אנוש מעולים וכושר החלטה מהיר.
משרה מלאה בימים א'-ה' בשעות 07:00-17:00, ימי שישי בשעות 07:00-13:30.
נכונות לשעות נוספות בהתאם לצורך.
