תיאור
לחברה גדולה בתחום הפארמה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3
לעבודה במשרה מלאה, לתפקיד זמני לתקופה של כחצי שנה- עם אופציה לתקן קבוע בתום התקופה
לביצוע הנהלת חשבונות כחלק מצוות, ואחריות על תחומים מגוונים
רישום פקודות יומן, טיפול בחשבוניות, הקלדת נתונים והכנסתם למערכות,
טיפול בנושא כרטיסי אשראי וביצוע ההתאמות הנדרשות
אחריות לגבייה מול לקוחות החברה, גיול חובות ובקרה על תהליכי גבייה מורכבים
מעקב אחר תשלומים, הפקה של דוחות על פי הצורך
דרישות
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3- חובה!
ניסיון בפועל בהנהלת חשבונות מגוונת בתוך ארגון- שנתיים לפחות
שליטה טובה מאוד באקסל- חובה
יכולת עבודה בצוות, חלוקת עבודה ותיעדוף משימות
ראש גדול, חריצות ויוזמה
ניסיון בתחום הגבייה- יתרון משמעותי!
נכונות לעבודה במשרה מלאה בירושלים במשרה זמנית עם אופציה
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
תיאור
מנהלת חשבונות? משרד רו"ח בוטיק ברחביה מחפש אותך!
למשרד בוטיק ונעים ברחביה – דרושה מנה"ח , נמרצת, יעילה ונעימה לסביבה. בעלת ניסיון בהנה"ח כפולה עד מאזן, ידע בשכר, התמצאות נרחבת בשע"מ. תנאים מצוינים למתאימה!
דרישות
ניסיון וידע בתחום
תיאור
לשילב דרוש/ה מנהל/ת מנהל/ת חשבונות, משרה מלאה ממטה החברה באייר פורט סיטי
קליטת חשבונות וחשבוניות ספקים, הכנה וניהול התשלומים, הכנה לביקורת שנתיות, דיווח לרשויות, הכנת סעיפים למאזן.
כפיפות ישירה למנהלת חשבונות ראשית.
עובדי שילב מהיום הראשון, מתנות בחגים וימי הולדת, הנחות בכל קבוצת פוקס, ימי כיף וחוויה, נופשי חברה.
דרישות
ניסיון מחברה קמעונאית- עדיפות לחברה ציבורית
ניסיון בתוכנת תפנית- יתרון
ידע וניסיו באקסל
ידע וניסיון בדיווח למוסדות- יתרון
משרה מלאה
**המשרה ממוקמת באיירפורט סיטי- קרית שדה התעופה
תיאור
למשרד יועץ מס דרוש /ה מנהל/ת חשבונות יועץ /ת מס
דרישות
נסיון של שנה לפחות בתיקי עצמאים וחברות כולל שכר והכרת תוכנות שעם וביטוח לאומי. תנאים מעולים למתאימים
תיאור
למשרד רו"ח בירושלים דרוש יועץ מס \ מנהל חשבונות לעבודה מידית. תנאים טובים למועמד.
התפקיד כולל:
אחריות על מערך הדיווחים של מספר תיקים במקביל בהנהלת חשבונות כפולה וחד צידית, במגוון עסקים. הכננת משכורות, דוחות אישים והצהרת הון.
דיווחים מקוונים למע"מ (PCN874) ולמה"כ (856).
העבודה בימים: א' - ה', משרה מלאה.
משרדינו ממוקם בגבעת שאול בירושלים
דרישות
אמינות ,יושרה ללא סייג, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה. כמו כן יכולת התנהלות עצמית.
יתרון - ניסיון של כשנתיים במשרד רואי חשבון קטן / בינוני
יתרון- ידע בתכנת קוד בינה, שיקלולית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
תיאור
חברת ניהול נכסים מתרחבת ומחפשת מנהל/ת חשבות מנוסה ואחראי/ת שיצטרף/תצטרף לצוות ההנהלה ויוביל/תוביל את תחום הכספים.
תחומי אחריות:
- ניהול מערך החשבונות של החברה עד למאזן
- הפקת דוחות כספיים שוטפים והכנת חומרים לרו"ח
- התאמות בנקים, ספקים ולקוחות
- אחריות על תזרים מזומנים וניהול תקציבים
- עבודה שוטפת מול בנקים, רו"ח, עורכי דין וספקים
- ניהול גבייה ובקרה על הכנסות/הוצאות
- אחריות על הפקת חשבוניות וקבלות
דרישות
- ניסיון מוכח כמנהל/ת חשבונות – חובה
- תעודת חשב/ת שכר ו/או הנה"ח סוג 3 – יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות הנה"ח ובאקסל
- אחריות אישית גבוהה, אמינות ויכולת עבודה עצמאית
- ניסיון בעבודה מול לקוחות – יתרון
תיאור
הנהלת חשבונות
גביה
התאמות בנקים
דרישות
הגעה לאיזור תעשייה עטרות עצמאית
ידע בהתאמות בנקים
תיאור
למשרד יועץ מס דרוש/ה יועץ/ת מס או מנהל/ת חשבונות לעבודת הנה"ח , שכר, דוחות שנתיים והצהרות הון.
תנאים טובים מאוד
דרישות
נסיון של שנה לפחות בהנה"ח ושכר, הכרת תוכנות שע"ם וביטוח לאומי
תיאור
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות / יועץ/ת מס למשרד במרכז העיר בירושלים בשעות 08:00-15:00
התפקיד כולל הנהלת חשבונות שוטפת, הכנת משכורות ניהול קשר עם לקוחות. אם את/ה בעל/ת יחסי אנוש מעולים, ראש גדול ורוצה לצמוח ולהתפתח שלח/י קורות חיים
דרישות
הצטרפו למשפחה שלנו בירושלים!
אם את/ה מחפש/ת סביבת עבודה תומכת ואפשרות לצמיחה מקצועית,
אם יש לכם יחסי אנוש מצוינים, אתם מסודרים ואוהבים את מה שאתם עושים – אנחנו מחכים לכם!
תיאור
למשרד יועץ מס מנהל/ת חשבונות לניהול תיקי לקוחות והכנת משכורות.
דרישות
נסיון של שנה לפחות
