תיאור
מזכירת מנכ"ל החברה
ניהול אדמיניסטרטיבי של החברה
ממשקי עובדה עם מחלקות פנים ארגוניות ועם גורמי חוץ
ניהול יומן, תיאום וארגון ישיבות ופגישות, כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מסמכים, ניהול רכש
ריכוז מערך הרווחה בחברה- טיולים ,אירועי חברה , ימי גיבוש ועוד .
ניהול תקציב שוטף בתחום הנהלה וכלליות
סיוע אדמיניסטרטיבי למחלקת הנדסה ותפעול במגוון תחומים
עבודה שוטפת עם מחלקת התפעול וסיוע בזיהוי ואיתור גורמי פחת המים.
אפיון תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעדים, מעקב ובקרה אחר ביצוע משימות
דרישות
השכלה אקדמאית – יתרון
ניסיון בעבודות אדמיניסטרטיביות
בעל/ת יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
ידע וניסיון בסביבה ממוחשבת כולל אינטרנט ושליטה בתוכנות אופיס - חובה ברמה גבוהה
כושר ביטוי בכתב ובעל פה
רישיון נהיגה ורכב – חובה
היקף משרה – 100%
וורקי
תיאור
דרושה מזכירת מנכ"ל לחברה מובילה בפתח תקווה
א-ה 08:00-17:00
מתן מענה ושירות מקצועי למשימות שוטפות, תוך הקפדה על דיוק,
מקצועיות ושמירה על דיסקרטיות
מתן שירות ותמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילות הנהלת החברה
סיוע למנכ"ל בנושאים אישיים
התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
הפקת דוחות
אירוח והכנת חדרי ישיבות ודיונים
אחריות על נראות ותפעול המשרד
חובה ניסיון קודם בתפקיד זהה
חובה ידע טוב בפריורטי ואקסל !
דרישות
חובה ניסיון קודם בתפקיד זהה
חובה ידע טוב בפריורטי ואקסל !
וורקי
תיאור
דרוש/ה עוזרת מנכ"ל לחברה מובילה בראשון לציון מערב
עזרה שוטפת למנכ"ל בנושאים השוטפים של החברה
ניהול קשרי לקוחות (לקוחות בחו"ל) ,פרויקטים, אדמיניסטרציה שוטפת
תיאום טיסות ולמלונות לחו"ל ועוד
משרה מלאה 08:00-17:00
דרישות
דרישות :
אנגלית מעולה ברמת שיחה כתיבה וקריאה
רישיון נהיגה חובה
נכונות למשרה מלאה
תיאור
עזרה משרדית עריכת מסמכים במחשב תוכנת וורד תוכנות אופיס נוספות יתרון , נדרש ידע בקריאה וכתיבה ובסיסי במחשב , מענה להודעות מהטלפון והמחשב , עזרה בהכנת והרכבת מסמכים , עוזר/ת אישי פקידות העבודה מהבית כוללת גם פגישות עבודה חזותיות לעיתים לפי הצורך , נדרשת נאמנות למעסיק ויחסי אנוש טובים , פרילנסר / עוסק פטור שיכול להוציא קבלות יתרון
דרישות
לעזור למעסיק עם מסמכים , מיילים , כתבנות , קשרי לקוחות , עריכת מסמכים , מטלות פשוטות וסידורים , טיפול בהודעות שהתקבלו במחשב ובטלפון , חבילה או מכתב מהדואר וכדומה. שעות העבודה גמישות מתאים כעבודה נוספת ללא הגעה למקום העבודה - עבודה מהבית / פגישות עבודה חזותיות לפי צורך לשלוח קורות חיים ופרטי יצירת קשר. נדרשת נאמנות למעסיק ויחסי אנוש טובים תנאים טובים למתאימים עדיפות לעובד פרילנסר שיכול להוציא קבלה על התשלום
תיאור
גלית – החברה לאיכות הסביבה מגייסת עוזר.ת מנכ"ל לתפקיד עם משמעות ונגיעה בכל מה שקורה בארגון.
המשרה ברעננה
משרה מלאה, כניסה מיידית
התפקיד כולל:
מענה לטלפונים ותיאום פגישות
ניהול יומן ולו"ז
הורדת עבודה מהמנכ"ל וקדום משימות
קשר עם לקוחות, ספקים וגורמים מקצועיים
השתלבות בתהליכים רוחביים וניהול משרד שוטף
דרישות
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון משמעותי
תקשורת בינאישית מצוינת – חשוב לדעת לדבר בביטחון
שליטה ביישומי Office
סדר, אחריות וראש גדול
מגורים באיזור רעננה
רשיון נהיגה
תיאור
עוזר/ת אישי/ת לסמנכ"ל תפעול בתחום הנדל"ן, אור יהודה
מלאה, שעת התחלה 07:00 בבוקר ללא גמישות
לגברים ונשים כאחד
דרישות
ניידות, ללא תחבורה ציבורית קרובה
תיאור
אוהבים /ות ספרים?
הזדמנות מדהימה להצטרף למקום המוביל בישראל ליוצרי מקור.
דרוש /ה מפיק/ת ספרים.
התפקיד כולל- הפקה של ספרי ההוצאה לאור, ופרויקטים בתחום ההוצאה לאור.
מתוך חזון החברה:
"הנך עומד לקחת חלק בתפקיד שיש בו שליחות, סיפוק אישי וייעוד, בו אתה הופך מחבר אנונימי לסופר, מגשים להם חלום ומנציח סיפורי חיים של אנשים לעד".
המתאימים /ות ייהנו מסביבה צעירה, משפחתית, תומכת ומלאת מרץ, במרכז קונספט ייחודי מסוגו בישראל, המכיל בתוכו את כלל מערך ההפקה, העיצוב הגרפי, יחסי ציבור ובית דפוס דיגיטלי מתקדם.
דרישות
יכולת עבודה אינטנסיבית ומרובת משימות מול לקוחות וספקים.
* שליטה ורהיטות בשפה העברית בקריאה ובכתיבה.
* יכולת קריאה והבעה טובה מאוד באנגלית.
* שרותיות ואדיבות.
* יכולת עבודה בצוות.
* סדר וארגון, חריצות ודיוק.
* חייכנות ושמחת חיים.
* יכולת תקציבאות והתנהלות מול ספקים.
* שליטה מלאה ביישומי מחשב - office, gmail, dropbox, excel.
* זמינות מידית לתחילת עבודה.
עדיפות לבעלי תואר בעריכה לשונית
תיאור
דרוש איש אכולות לעבודה מגוונת ומאתגרת המאפשרת להתמקצע בקשת רחבה של תחומים:
ניהול ותפעול עסק, ניהול מלאי, מכירות, חנות וירטואלית, פרסום באינטרנט, אוטומציה ו-AI, הנהלת חשבונות, שירות לקוחות ועוד.
לחברה משפחתית ליבוא ושיווק פחי מיחזור מעוצבים.
המשרה יכולה להתאים גם כעבודה ראשונה או אחרי תואר. לא נדרש ניסיון. הכשרה תינתן במקום.
- מרחב פעולה ליצירתיות ויזמות לפיתוח והרחבת פעילות העסק.
- המשרה כוללת גם עבודה פיזית, הכנת משלוחים והתקנות שטח.
- הכשרה במגוון תחומים והתפתחות אישית.
- לטווח ארוך בלבד.
דרישות
דרישות חובה:
- מוטיבציה, רצון להתפתח וללמוד ויכולת למידה עצמית טובה.
- יכולת ונכונות לעבודה משרדית ועבודת שטח פיזית.
- רישיון נהיגה C1 (12 טון) לפחות.
- מגורים באזור כפר סבא - פתח תקוה - ראש העין
יתרון:
- רקע של התנדבות, תנועת נוער או שרות קרבי
- חוש טכני
- לימודים אקדמאים
- הכרות עם פלטפורמות AI
- זיקה לאיכות סביבה
תיאור
לתיאטרון מוביל בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת משרד, לתפקיד הכולל: ניהול יומן מנכ"ל ותיאום פגישות רבות משתתפים, התנהלות שוטפת מול שחקנים, יוצרים, גורמים בכירים ודמויות ציבוריות, השתתפות בישיבות הנהלה וכתיבת פרוטוקולים, עבודה שוטפת מול ממשקי חוץ – עיריות, משרד התרבות, אגודת הידידים, סיוע בארגון אירועים, הפקות ויוזמות תרבותיות מגוונות ועוד.
*המשרה ממוקמת במרכז תל אביב – משרה מלאה, ללא מודל היברידי*
דרישות
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה
שליטה מלאה ביישומי Office – חובה
התנסחות גבוהה בכתב ובעל פה – חובה
אנגלית ברמה טובה – חובה
חיבור לעולם התרבות – יתרון משמעותי
*המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד*
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד*
תיאור
לחברה בתחום העיצוב דרוש/ה עוזר/ת אישית ומנהל/ת משרד לתפקיד המשלב: ניהול יומן ותאום פגישות, התנהלות שוטפת מול לקוחות, אישורי חשבוניות, טיפול בגבייה, תשלומי ספקים, מעקב שכר לעובדים ועוד..
*המשרה ממוקמת בירושלים*
דרישות
ניסיון בניהול יומן-חובה
ניסיון בניהול קשרי לקוח -יתרון
נכונות למשרה מלאה- חובה
שליטה מלאה ביישומי Office- חובה
היכרות עם מערכת Monday- יתרון משמעותי
*המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד*