תיאור
Help Desk Team Leader לחברה מעולה בהרצליה
Provide hands-on technical support and troubleshooting for a variety of hardware, software and network issues
דרישות
2–3 years of technical and managerial experience as a team leader
Proven ability to troubleshoot, diagnose and resolve technical issues
Strong technical knowledge of computer systems, networks and software
Experience in configuring and troubleshoot multiple OS environments (Windows, MacOS and Linux)
תיאור
Design, develop, and maintain software solutions using Python, web frameworks, and other technologies as needed
Integrate software solutions with 3rd party APIs and systems using RESTful API design
Collaborate with cross-functional teams to define, design, and ship new features
Write clean, maintainable, and efficient code
Troubleshoot and debug code as needed
Mentor junior developers and provide technical guidance as needed
Actively participate in code reviews to ensure code quality and maintainability
דרישות
4+ years of experience as a software developer
Strong experience with Python and web frameworks such as Django or Flask
Experience working with RabbitMQ, MongoDB, and other technologies as needed
Experience with REST API design and integration with 3rd party systems
Experience working in a remote and fast-paced startup environment
Strong problem-solving and communication skills
Experience leading and mentoring other developers is a plus
תיאור
תמיכה אפליקטיבית/ תפעולית ללקוחות החברה,
השתלטות על מחשב הלקוח,
ביצוע התקנות ,
יכולת הבנה ותחקור תקלות
קורס הכשרה של שבוע למתאימים יתקיים במשרדי החברה
דרישות
הכרת מערכת הפעלה ווינדוס,
ידע בתוכנות ניהוליות ובקופות רושמות ממוחשבות - יתרון
תודעת שרות גבוהה,
חוש טכני ויכולת לימוד מהירה,
נסיון קודם בתחום קופות רושמות/ סליקת כרטיסי אשראי - יתרון
שעות העבודה 09:00 - 18:00
מקום העבודה ראשון לציון