איי פורס
תיאור
דרישות לתפקיד מנהלת לקוחות:
יכולות בין-אישיות:
יכולת לתקשר בצורה יעילה עם לקוחות מגוונים, לבנות אמון ולשמר מערכות יחסים.
יכולת לשיתוף פעולה ועבודה בצוותים פנימיים להבטחת שביעות רצון לקוחות.
מיומנויות אנליטיות וטכניות:
יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור שביעות רצון הלקוחות.
חשיבה יצירתית למציאת פתרונות מהירים ויעילים לאתגרים שונים מול הלקוח.
יכולת לעבוד בסביבה דינמית ומגוונת.
08:00-16:30 שישי פעם בחודש וחצי
דרישות
ניסיון בניהול לקוחות, BTB, BTC.
ניסיון בעבודה עם מערכות SAP .
היכרות עם עקרונות ניהול מכירות, גביה, הנהלת
עובדים עם עסקים ולקוחות פרטיים
וורקי
תיאור
דרוש/ה נציגת שירות לקוחות טלפונית לחברה מובילה ביבנה!
העבודה כוללת מענה ללקוחות החברה בנושאים השונים ,תיאום אספקות מוצרים ועוד
א-ה 08:00-16:30
ללא ימי שישי
שכר 9000 ש"ח +500 שח החזר נסיעות +ארוחות +קליטה ישירה לחברה טובה ומסודרת
עם תנאים טובים
דרישות
ניסיון בתחום השירות לקוחות חובה
תיאור
דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים לעמותה המקדמת בריאות. ניהול אדמיניסטרטיבי, יומן ופרויקטים, עבודה מול גורמים, כתיבה ושיווק. דרושה חדשנות, יוזמה, ראש גדול, יכולת טכנולוגית וחיבור לבריאות. ניסיון בכתיבת מערכים/חומרי שיווק. עבודה מהבית, גמישות לנסיעות
דרישות
יכולת ניהול עצמאית של משימות ופרויקטים, יחסי אנוש מצוינים, אוריינטציה טכנולוגית, שליטה ביישומי מחשב ותוכנות עיצוב (קנבה וכלי AI), יכולת למידה עצמאית, חשיבה יצירתית ויוזמה, יכולת ארגון וסדר וחיבור לתחום הבריאות. ניסיון בכתיבת מערכים/חומרי שיווק
