דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | דרושים באזור | כל המשרות באזור | Muvtal
לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות באזור

אדמיניסטרציה ומזכירות


אזור


נמצאו 6 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

איי פורס

תיאור

דרישות לתפקיד מנהלת לקוחות:
יכולות בין-אישיות:
יכולת לתקשר בצורה יעילה עם לקוחות מגוונים, לבנות אמון ולשמר מערכות יחסים.
יכולת לשיתוף פעולה ועבודה בצוותים פנימיים להבטחת שביעות רצון לקוחות.
מיומנויות אנליטיות וטכניות:
יכולת ניתוח נתונים והפקת תובנות לשיפור שביעות רצון הלקוחות.
חשיבה יצירתית למציאת פתרונות מהירים ויעילים לאתגרים שונים מול הלקוח.
יכולת לעבוד בסביבה דינמית ומגוונת.
08:00-16:30 שישי פעם בחודש וחצי

דרישות

ניסיון בניהול לקוחות, BTB, BTC.
ניסיון בעבודה עם מערכות SAP .
היכרות עם עקרונות ניהול מכירות, גביה, הנהלת
עובדים עם עסקים ולקוחות פרטיים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

WE'VE Jobs

תיאור

אחריות לביצוע מעקב ובקרה אחר עדכוני מערכת של המתקינים במרכז השירות
עדכון סטטוס לקוח, עדכון מלאי, סגירת הזמנות,ספירת מלאי עם המחסנאי ודיווח על חריגות,הנפקת חשבוניות מול מחלקת הנה"ח
ניתוח סקרי שביעות רצון ופנייה ללקוחות שאינם מרוצים,מענה לשיחות פנימיות.
תנאים: הערכת עובד שנתית,אופציה להעלאות שכר לעובדים מתמידים,אפשרויות קידום
משרה מלאה: א'-ד': 07:45–16:30 ,ה': 07:45–16:00, ימי שישי לסירוגין: 07:45–13:00 (2 פעמים בחודש, בתיאום מול המחסנאי), נכונות לשעות נוספות
שכר: 9,000 ₪, החזר נסיעות: 25 ₪ ליום

דרישות

חובה - שליטה בתוכנות Office
חובה - נכונות לשעות נוספות
יתרון - ניסיון קודם בתפקיד דומה
ראש גדול ויכולת עבודה תחת לחץ

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שכר: 9,000 ₪, החזר נסיעות: 25 ₪ ליום

    '>שלח מודעה לחבר

עוד

WE'VE Jobs

תיאור


תפעול תהליך הלוואות חדשות, מתחילת שרשרת מכירת העסקה והכנה לחיתום,מענה לשותפים עסקיים כגון מגרשים וסוכנויות רכב,עזרה ומענה לשאלות ופתרון בעיות,מעקב, ניהול ותיעוד נתונים.

דרישות

משרה מלאה א-ה: בוקר 09:00-17:30,ערב 10:00-18:30,שישי לסירוגין מהבית 9:00-13:30

יסודיות וקפדנות
יכולת עבודה בתנאי לחץ
עבודת צוות
תודעת שירות גבוהה
ניסיון קודם מחברות פיננסיות, חברות ביטוח וכד' - יתרון משמעותי
משרה מלאה א-ה, שישי לסירוגיין

תנאים מעולים למתאימים, לרבות סיבוס וחניה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברה ותיקה בתחום מערכות הנוכחות, מחפשת מזכיר/ה קבלה, העבודה כוללת מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות, הפקת חשבוניות, קבלות, הצעות מחיר, ניהול קופה ועוד, העבודה מגוונת ומעניינת. למשרה מלאה.
4 פעמים בשבוע שעות 08:00-17:00 ופעם בשבוע 08:00-16:00

דרישות

- תודעת שירות גבוהה
-סבלנות ואמפטיה
-שפת אם:עברית
-ידע ביישומי המחשב
-אנגלית -רמה בסיסית ומעלה.
-יתרון לותק בעבודה על תוכנת פריוריטי.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

קשר עם וועדי בתים/חברת ניהול, הצעות מחיר, גביה,הקלדת נתונים/דוחות טכנאי שטח, פתיחת תקלות לטכנאים בשטח.
העבודה במוקד קטן בחולון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לחברה המספקת שירותים לוגיסטיים באזור המרכז, דרוש/ה פקיד/ה אדמיניסטרטיבי/ת
התפקיד כולל :
ניהול יומן מנהלים, מתן מענה טלפוני , תפעול שוטף של המשרד, משימות בק אופיס, עבודה מול ספקים- ציוד משרדי, תפעול וניהול מערכת צי רכב של החברה
תמיכה במחלקת הכספים - משימות בק אופיס
משרה מלאה, ימים א-ה
בין השעות 09:00-17:00
עבודה מידית !

דרישות

ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
ניסיון בתפקידים בעלי אופי שירותי
סבלנות, אסרטיביות, סדר וארגון.
כושר ניסוח והתבטאות ברמה גבוהה.
אנגלית ברמה טובה
הכירות טובה עם תוכנות OFFICE (POWREPOINT ,WORD , EXCEL)

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון