דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה מתאם יבוא/יצוא | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות במקצוע מתאם יבוא/יצוא

אדמיניסטרציה ומזכירות


מתאם יבוא/יצוא


נמצאו 5 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

תיאור

לחברה צעירה, מפעל בהקמה, דרוש/ה מתאם/ת יבוא-יצוא, תיאום בין הגורמים השונים בחברה ומול לקוחות וספקים, ועוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לסמנכ"לית החברה.
תחילת עבודה בחצי משרה, לאחר כמה חודשים - הרחבה למשרה מלאה.

תחילת עבודה - מיידי

דרישות

חרוץ/ה, יחסי אנוש מעולים, ידע ביצוא ויצוא, יכולת גבוהה לעבודת צוות, ראש "פתוח", דינמיות.
שפות - אנגלית - ברמה גבוהה - חובה, ספרדית - יתרון.
תוכנות: אופיס, פריוריטי.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

לענקית השילוח הבינלאומי FC DHL דרוש/ה עמיל/ת מכס לתפקיד בק אופיב הכולל טיפול בתיקי ייבוא, הקלדתם ובדיקתם, קשר מול הרשויות השונות וטיפול בדוקומנטים ואישורים.

דרישות

יכולת עבודה מול מחשב ויישומי OFFICE-חובה
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

משפחת אוטופיה, הינה החברה להשכרת ציוד צילום ואולפנים הגדולה ביותר בתעשייה, מחפשת עובד/ת למשרה מלאה עבור מחלקת מבצעים ותאום הזמנות בתל אביב! המשרה מאתגרת ודינמית לצד אנשים נפלאים. התפקיד כולל התנהלות מול האנשים הגדולים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה, הכנת הזמנות עבורם, מתן ייעוץ מקצועי בהתאם לצורכיהם, התנהלות מול הבעלים של החברה ומול המחלקות השונות באוטופיה ולמידה של כל הציוד הקולנועי והכי מתקדם בעולם.

דרישות

אינטליגנציה רגשית
יכולת לעבוד תחת לחץ בסביבה דינמית
נכונות לעבוד בשעות הצהריים/ערב (לא כולל לילות)
למידה מהירה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

למפעל בהקמה בכרמיאל דרוש/ה מתאם/ת ייבוא-ייצוא ועוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת.
בתחילה בחצי משרה ובהמשך (בחודשים הקרובים) - למשרה מלאה.
המשרה כולל תיאום משלוחים של ייבוא וייצוא, תיאום משלוחים מול לקוחות החברה ומול מחסן השילוח, בדיקה שהמשלוחים יוצאים כמו שצריך מבחינת סחורה ולוחות זמנים, כתיבת מסמכי שילוח ותיאום מול חברות השילוח והמכס, בקשה וקבלת הצעות מחיר מחברות שילוח ובחינתן, ועזרה אדמיניסטרטיבית לסמנכ"לית החברה.

דרישות

סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים (!!), יכולת עבודה והשתלבות בצוות קטן, אנגלית ברמה גבוהה, ספרדית - יתרון, מוכנות ללמוד ולהשקיע בהנעת העסק החדש.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

רכז/ת אדמיניסטרטיבית בתחום רכש חו"ל - שכר גבוה למתאימים
במסגרת התפקיד, עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת, מעקב אחרי הזמנות רכש, הוצאת דוחות יומיים, בדיקת מלאי לקוח וכו'.

סביבת עבודה דינאמית ועצמאית והתנהלות שוטפת מול אנשי מכירות.

דרישות

שליטה במערכת פריוריטי ברמה גבוהה – חובה

אנגלית ברמה גבוהה

ניסיון בעולמות הרכש חו"ל / יבוא - יתרון משמעותי
המשרה הינה לטווח ארוך.

זמינות מיידית המשרה בפתח תקוה ש"ע 8-17
* המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף


  • סביבת עבודה דינאמית ועצמאית והתנהלות שוטפת מול אנשי מכירות.'>שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון