תיאור
הזדמנות קריירה בביטוח - עבודה בת"א
סוכנות ביטוח גדולה ומצליחה בת"א מחפשת מנהל/ת צוות למחלקת מכירות ביטוח חיים ובריאות.
אנחנו מחפשים מועמדים/ות עם ניסיון שיצטרפו לצוות שלנו ולהוביל את מחלקת המכירות להצלחות חדשות!
ולל פיקוח על תהליכי העבודה, הטמעת נהלים, הובלה לפרודוקציה והנעה למכירות. התפקיד כולל גם הדרכות וחניכה של עובדים לפי הצורך והשתתפות פעילה בתהליכי גיוס.
דרישות
- חובה ניסיון קודם בתחום ביטוח
- ניסיון ניהולי במוקדי מכירות חובה
תיאור
ניהול מלא של תחום הנהלת החשבונות, כולל הכנת מאזנים, דיווחים וניתוחים כספיים.
עבודה עם תוכנת חשבשבת.
שיתוף פעולה עם צוותים פנימיים וגורמים חיצוניים.
אחריות מלאה לדייקנות ועמידה בלוחות זמנים.
דרישות
- ניסיון חובה: לפחות 15 שנות ניסיון בתחום הנהלת חשבונות סוג 3
- ידע בחשבשבת חובה: הכרות מעמיקה עם התוכנה.
- יכולת עבודה בצוות: מוכן/ה לשתף פעולה ולתמוך בצוות שלנו? מצוין!
- משרה מלאה
שעות העבודה:
- ימי עבודה: א'-ה'
- שעות: 07:00-16:00 או 08:00-17:00
תיאור
אנחנו מחפשים עובד.ת קבוע, עם ראש גדול למחלקת השירות / מוסך שלנו בחולון, לעבודה בכפיפות למנהל השירות של החברה.
הגדרות ודרישות התפקיד :
קבלת פניות טלפונית מלקוחות, ייעוץ ראשוני, פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות וקבלת תשלומים, גבייה, שיבוץ טכנאים לשירות חוץ, קבלה וסגירת כרטיסי שירות חוץ.
רצוי מאד ניסיון קודם במוסך / שירות. ידע בתכנת SAP, נשר, מר"מ.
מגורים באיזור המרכז.
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע.
התחלת עבודה מיידית.
דרישות
ראש גדול, אחריות, יכולת למידה מהירה, יכולת ורבלית גבוהה, עמידה בתנאי לחץ.
רצוי מגורים באיזור המרכז. המשרה בא.ת חולון.
תיאור
- ניהול כל העבודה האדמיניסטרטיבית
- גבייה
- חתימה על מסמכים
- מעבר על חוזים
- ניהול ותיוק מסמכים
- הכנת משכורות
- ניהול נתוני אדמיניסטרציה ופרויקטים
- יומן מנכל וצוות
- רווחה (ימי הולדת, ימי כיף, סיורים, כנסים, הרצאות)
- גיוס עובדים חדשים
- כנסים וימי עיון
- לדאוג למשרד (קפה, מגבות נקיות, סידור כסאות, כיבוד)
- אתר אינטרנט, רשתות חברתיות
- עזרה אישית למנכלית ברמה יומיומית
דרישות
סדר, אחריות, ראש גדול, משמעת עצמית, יכולת ריכוז גבוהה, אמינות (כולל המלצות והוכחות).
עבודה בסביבה יצירתית וידידותית במשרד אדריכלות נוף.
תיאור
דרוש/ה ניהול משרד ב80% משרה להצטרפות לצוות דינמי ומקצועי.
תחומי אחריות התפקיד:
עוזר/ת סמנכ"ל שיווק והנדסה- התפקיד כולל אחריות על ניהול לוחות זמנים, תיאום פגישות, הכנת מצגות וכו'
ניהול אדמיניסטרטיבי למחלקת השיווק+ תמיכה באנשי השיווק - התפקיד כולל ניהול משרדי ובנוסף תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול בכל היבטי הנסיעה.
דרישות
ניסיון של למעלה מ-6 שנים בניהול משרד
ניסיון עבודה עם כלי ניהול משימות ופרויקטים כגון SharePoint
יכולת ארגון פגישות וניהול סדר יום
שליטה ביישומי Office 365
יתרון לבעלי ניסיון בהכנת מצגות וניהול סדר יום
אנגלית ברמה טובה מאד
יכולת ניסוח ברמה גבוהה
תיאור
לחברה בקריות דרוש/ה מנה"ח סוג 2 לתחום לקוחות
משרה מלאה, מנה"ח יחידה, פריוריטי
גבייה מלקוחות, פק' יומן, התאמות לקוחות
דרישות
משרה מלאה, מנה"ח יחידה, פריוריטי חובה
גבייה מלקוחות, פק' יומן, התאמות לקוחות
.
תיאור
דרושה איש/ה לעזרה אישית לאשה מבוגרת (מתפקדת).
בעקרון: עזרה במטלות אדמניסטרטיביות וכן סדר וארגון– מהצד המשרדי והביתי. התדיינות עם נותני שירותים (הוט, סלולר, וכד') ורשויות. תיאומים ותורים, סדר בניירת. באותה מידה, עזרה בסדר,מיון וארגון הבית (לא עוזרת בית, יש מנקה).
מאפני אישיות: יושרה, נעימות, חוכמת חיים וראש על הכתפיים, אחריות, חוש של בעלבוסטע, סבלנות ורגישות, גישה שירותית. לציין לא מדובר במשרת סיעוד או ליווי קשישים.
המשרה מוערכת לפעמיים בשבוע, התחלה בסביבות 11.00 (פלוס מינוס) לכ-3-4 שעות, יכולת לטווח ארוך.
דרישות
תושבת הסביבה (או לומדת/נמצאת באזור הרבה). יכולת סדר וארגון. רשיון נהיגה. נסיון משרדי, התמצאות טובה במחשב, סמארטפון, אפליקציות, הזמנה אונליין (וסבלנות להדריך בנושאים אלה). נדרשות המלצות. לכתוב ל:
תיאור
מחפש/ת מקום עבודה שגם יהיה לך כיף לעבוד בו?
למשרד רו"ח משפחתי בפ"ת, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות עד מאזן, למשרה/חצי משרה.
דרישות
נסיון בהתאמות: בנקים, ספקים כ"א וכו'
יכולת עבודה עצמאית
ידע בתוכנת פריוריטי - חובה.
קיימת אפשרות למשרה חלקית / עבודה מהבית יום בשבוע.
ניסיון של 5 שנים לפחות.
ידע בהכנת שכר - יתרון.
נא לציין שכר מבוקש.
תיאור
ניהול משרד שירות פסיכולוגי, קבלת קהל, ידע נרחב בהנהלת חשבונות, אקסל מתקדם, משרה מלאה מהשעה 7:30 עד 16. חמישה ימים
דרישות
אקסל, הנהלת חשבונות (ידע), שירות לקוחות