תיאור
למשרד עו"ד דרוש/ה פקיד/ה + עבודות מזכירות. נדרשת עבודה יסודית, מסודרת, מאורגנת, טבלאות אקסל מאורגנות ומסודרות, עמידה בלוחות זמנים לביצוע משימות, סדר וארגון, ייצוגיות
דרישות
שליטה במחשב:
אופיס: word, Excel, PDF, נט המשפט, כלים שלובים, טפסים מקוונים, אינטרנט, מערכות מידע מקוונות
תיאור
ל"טרם- רשת מרכזים לרפואה דחופה" דרושים נציגי שירות רפואי.
אנו מחפשים אדם בעל אוריינטציה לפרטים עם גישה ממוקדת לקוח
התפקיד כולל: מתן שירות פרונטלי למטופלים, פתיחת תיקי מטופלים, גביית תשלומים והבטחת זרימת מטופלים חלקה לצוות הרפואי. *ללא מכירות*
משרות גמישות, אפשרות לעבודה חלקית
תנאים מעולים
מענק התמדה !!
דרישות
נכונות לעבודה במשמרות בוקר/ ערב
שליטה ביישומי מחשב- חובה
יכולת עבודה בצוות
לא נדרש ניסיון קודם
תיאור
דרוש.ה מזכיר.ה למשרה חלקית (6שעות יומיות) -במשרד ביתי
שכונת חרוזים, רמת גן
חדר פרטי למזכיר.ה
אפשרות להתחיל מאוחר
אווירה ביתית בצוות קטן
יתרון לבעלות.י ניסיון בהוצל״פ
במשרד יש חתול וכלב
דרישות
הכרה בסיסית עם אקסל והקלדה פשוטה
תיאור
לקבוצת חברות דנאל דרוש/ה מנהל/ת משרד
התפקיד כולל: ניהול יומנים, מענה למנהלים בכירים, טלפונים, תיוקים, התנהלות עם ספקים ועוד.
משרה מלאה 8-17 - קיימת גמישות בשעות!
תנאי חברה מעולים - קרן השתלמות, ארוחות מסופסדות ועוד
דרישות
ניסיון קודם באדמינ'/שירות - חובה
תיאור
לחברה מובילה דרוש/ה אחראי/ת אדמינ ובק אופיס
התפקיד כולל: עבודת אדמינ' שוטפת, תיוקים, ניירת, טלפונים, מיילים ועוד
משרה מלאה
תנאי חברה מעולים - קרן השתלמות+ ארוחות ועוד!
דרישות
ניסיון בשירות/אדמינ' - יתרון משמעותי
תיאור
יש לך ניסיון בתפקידי שירות או מכירה ואת/ה מחפש/ת תפקיד בעל שליחות?
לחברה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה מגייסת רכז/ת שירות ומכירה לתפקיד בעל משמעות וערך חברתי למשרה מלאה בחדרה!
התפקיד כולל:
- קבלת לידים ויצירת קשר ראשוני עם לקוח פוטנציאלי ושיווק שירותי החברה.
- תיאום ביקור ראשוני של עובד סוציאלי בבית המטופל.
- קשר רציף עם המטופל ומשפחתו.
- הוצאת שיחות יזומות וקבלת קהל.
*משרה מלאה, ימים א' עד ה', בין השעות: 08:00-16:30.
*תנאים טובים הכוללים - בונוסים רבעוניים, ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, גיבושים, נופש חברה שנתי ועוד.
דרישות
- ניסיון קודם בתפקידי שירות / שימור לקוחות / מזכירות רפואית וכדומה - חובה!
- ניסיון בעבודה ממוחשבת - חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- נכונות לימי שישי בבוקר אחת לחודש.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
לחברת מהנדסים בודקי מעליות, שנמצאת בגני תקווה דרושה מזכירה ל 5 שעות ביום חמישה ימים בשבוע.
תחומי אחריות: עבודה אדמינסטריבית, הקלדת דוחות, מענה טלפוני, מענה בדואר אלקטרוני, טיפול שוטף במשרד.
דרישות
נסיון מזכירותי, יכולת הקלדה מהירה, שליטה בוורד ואוטלוק, תודעת שירות גבוהה, סדר ארגון ודייקנות, מוטיבציה גבוהה
תיאור
למשרד קטן הממוקם בתל אביב דרוש/ה מזכירה, החלפה לחל"ד.
המשרד ממוקם בתל אביב, קרוב לרכבת מרכז.
התפקיד כולל: מענה לטלפונים, מיילים, רישום לאירועים, מעקב תשלומים ועוד.
א'-ה' 9:00-15:00
דרישות
תודעת שירות גבוהה,
אחריות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית,
יכולת התבטאות גבוהה בעברית (בכתב/בעל פה),
ידיעת השפה האנגלית (יתרון),
ראש גדול ויוזמה,
הכרות עם תוכנות מחשב (אופיס, אאוטלוק, וורד, אקסל, זום) - חובה.
תיאור
תאור: דרוש /ה פקיד/ה,לעבודה אדמיניסטרטיבית.בתל אביב😍
משרה מלאה, בימים א'-ה' בשעות: 8:00-17:00
התפקיד כולל: ❣️
🔸 מענה טלפוני ללקוחות החברה, חיובים בכרטיסי אשראי.
🔸 פתיחה וסגירת תקלות, הכנת הזמנות, ניתוב טכנאים ללקוחות החברה.
🔸הפקת חשבוניות קבלות ותעודות משלוח, התנהלות מול מלאי דינמי.
דרישות
ניסיון בשירות ואדמיניסטרציה.
🔸 אנגלית ברמה סבירה.
🔸 אדיבות ויחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה.
🔸 יכולת עבודה בצוות
🔸 זמינות מיידית
תיאור
העבודה כוללת: מענה לעובדות ולמשפחות טלפונית ופרונטלית בקבלת קהל, עבודה בצוות, שליטה מעולה בתוכנות רבות, עיבוד נתונים, ניהול יומנים, גביית קבלות, עבודה צמודה עם הנהלת הסניף.
היקף העסקה 100%.
דרישות
שליטה בעבודת מחשב, ניהול יומן וידע בתוכנות אופיס ובייחוד אקסל באופן מתקדם.
ניסיון רב בתפקידי אדמיניסטרציה.
ניסיון ניהולי- יתרון.
יכולת ארגון גבוהה, יכולת עבודה עם אוכלוסיות מגוונות ויחסי אנוש מצוינים.
נכונות לעבודה פעם בשבוע עבודה בשעות אחה"צ-ערב עד שעה 20:00 בערך.
תיאור
לחברת בתחום החינוך דרושים טלפנים עם ראש גדול שרוצים לעבוד בחברה שעושה שינוי אמיתי!
- מענה ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים בעיקר בדיגיטל (ווצאפ/מייל)
- עבודה בסביבה ממוחשבת, נוחה, ליווי ותמיכה צמודה
* עבודה מיידית
* 3-4 משמרות בשבוע. שעות גמישות
* העבודה בחולון
דרישות
- תקשורת בין אישית טובה.
- סדר וארגון.
- יכולת שיווק ומכירה.
- עבודה לטווח ארוך.
- מתאים כמשרת הורה.
* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
תיאור
ניהול יומנים, הנהלת חשבונות בסיסית, רישומי ישיבות בית משפט, הגשות במערכת נט המשפט טיפול בדואר, מענה לטלפונים, שירות ללקוחות המשרד, הקלדת מסמכים ועוד.
המשרה במשמרות 5 ימים בשבוע. (2 פעמים בוקר 08:30-15:00, 3 פעמים ערב 15:00-19:30)
המשרד בגן שמואל.
דרישות
עדיפות לבעל /ת ניסיון קודם בעבודה משרדית עם עו"דכנית ו - "נט המשפט".
ידע בסיסי במחשב.
הקלדה מהירה בשיטה עיוורת.
רשיון נהיגה חובה.
תיאור
ניהול משרד
● מענה טלפוני.
● ניהול יומנים+Gmail
● ניהול פגישות וישיבות.
● טיפול בדברי דואר.
● ציוד משרדי, מטבח, אירוח ישיבות, תחזוקת משרד.
● שירותי מזכירות ל 2-3 מרכזים.
● שליחת קבלות ומכתבי תודה על תרומות.
● ארנונה – טיפול בקבלת פטורים לנכסי העמותה.
משאבי אנוש
● שי לעובדים ומתנדבים בחגים
● מתנות לידה
● שי יומולדת לעובדים
● פרסום מודעות דרושים.
● סיוע למנהלת מש"א באירועי רווחה.
● ניהול נכסים דיגיטליים - פייסבוק וכו.
דרישות
נסיון חובה בניהול משרד
ניסיון במשאבי אנוש - יתרון
כישורי כתיבה מעולים
אנגלית ברמה בסיסית
ידע ונסיון במערכות כמו OFFICE, CANVA, אקסל
תיאור
דרושה מזכירה למוסד ציבורי למשרה מלאה
דרישות
ראש גדול, ירידה לפרטים, יכולת עמידה בתנאי לחץ, ניסיון קודם בעבודות מזכירות ובניהול משרד, תקשורת בינאישית גבוהה, מוסר עבודה גבוה, שליטה טובה בתוכנות מחשב
תיאור
עבודת מזכירות חלקית או מלאה
דרישות
שליטה בוורד ובאקסל (אופיס)
שליטה מלאה בערבית ועברית
הנהלת חשבונות בסיסית
תיאור
חברה יציבה, דינאמית, בתחום יבוא מוצרים רפואיים איכותיים, מחפשת עובד.ת שירותי.ת למחלקת הנהלת חשבונות - החלפה לחל"ד.
תיאור משרה:
מענה ללקוחות קיימים החברה במגוון בתחומי הנהלת חשבונות.
הפקת קבלות, חשבוניות וזיכויים, גבייה מלקוחות, טיפול בהזמנות.
התחלה מיידית
משרה מלאה (שעת סיום גמישה)
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות
ניסיון באדמיניסטרציה ושירות לקוחות של שנתיים- חובה!
ניסיון בהנהלת חשבונות- יתרון!
שירותיות
חריצות
ראש גדול
יחסי אנוש מעולים
תיאור
למשרדי אינגליש סנטר דרוש/ה לתפקיד אדמיניסטרציה מזכירת קבלה למשרה חלקית משעה 16:00-20:00 בימי א'- עד ה'.
במסגרת התפקיד :
ניהול יומנים ,תיאום שיעורי ניסיון ,ניהול שוטף של המשרד, שירות לקוחות פרונטלי/טלפוני/ווטסאפ
התחלת עבודה מיידית עם אופציה להגדלת משרה בהמשך
שכר 37 ש"ח לשעה כולל תנאים סוציאליים
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות
*שירותיות - חובה.
אדיבות ויחסי אנוש מצוינים - חובה .
שליטה יישומי מחשב- חובה
סדר וארגון- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- יתרון
יכולת עבודה בצוות.
תיאור
דרושה כותבת תוכן להזנת תוכן קיים לאתר. כולל הגהות שיכתוב חדש ותרגום תוכן קיים. העבודה משרדית או עבודה מהבית.
דרישות
ידע בוורד חובה. ידע באקרובט יתרון. ניסיון קודם בהזנת תכנים יתרון. הכרת אתר וורדפרס יתרון.
תיאור
לקונסרבטוריון למוסיקה בצהלה דרוש/ה מזכיר/ה לתפעול שוטף של מערך הלימודים השנתי:
מתן מענה טלפוני ופרונטלי מקצועי למתעניינים ורישום לשיעורי נגינה.
הכנת לו"ז לשיעורי הקונסרבטוריון ושיבוץ תלמידים במערכת.
קשר עם מורים, הורים ותלמידים.
אדמיניסטרציה כללית של המשרד.
בקרה ומעקב אחר משימות.
פרסום ברשתות חברתיות.
משרה חלקית, ימים: ראשון, שני, רביעי וחמישי
19:00 – 12:00 ויום רביעי עד 21:00
עבודה לטווח הארוך.
תנאים טובים למתאימים/ות.
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
ראש גדול, מכירתית ושירותית.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
שליטה בתוכנות Office לרבות Outlook, Word ,Excel – חובה.
נסיון ברשתות חברתיות.
יוזמה, כושר תיאום וארגון, אחראית, מסודרת ודייקנית.
מחויבות ,רצינות ואנרגיה חיובית.
תיאור
הגדרת תפקיד:
מענה טלפוני ללקוחות החברה
מעקב אחר פניות ועבודה מול המחלקות השונות
עבודה בסביבה ממוחשבת
עבודה צמודה למנהלת המשרד
דרישות
דרישות:
יחסי אנוש טובים וראש גדול
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
ניסיון אדמיניסטרטיבי בדגש על שירות- יתרון
סבלנות ,יסודיות ושירותיות
מוטיבציה ורצון לגדול עם החברה לטווח ארוך
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בהר חוצבים בין השעות 09:00-17:00
תיאור
דרושה מזכירה למשרד ביתי
למזכירה חדר פרטי
בדירה ישנם חתול וכלב
שעות גמישות
המשרה כוללת: הקלדה, סריקות, הפקדת דוחות ומענה למיילים
דרישות
אין צורך בידע קודם
תיאור
בעמותה המקדמת בריאות. מחפשים עובד/ת חרוצ/ה ומסור/ה להשתלב אתנו בעשייה חברתית משמעותית ומספקת. 75% משרה, שכר גלובלי, 35 שעות בשבוע. ימים א-ה 9:00-16:00. עיקר העבודה מהבית עם גמישות לנסיעות. עדיפות למגורים באזור מרכז-שפלה (גמיש).
נדרשת שליטה מלאה ביישומי מחשב, אחריות, סדר וארגון, יכולת ניהול משימות באופן עצמאי לצד יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יצירתית, יכולת ניסוח והתנסחות ברמה טובה בכתב ובעל פה. הזדמנות להצטרף לצוות קטן ואיכותי יחד עם עוד צוות נשי שעובד מהבית.
דרישות
ניהול יומן מנכ"לית, תזמון ותאום פגישות
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של העמותה
טיפול במשכורות העובדים וטפול ובהנה"ח
ניהול תקציב
ניהול פרויקטים
סיוע בהגשת תמיכות כספיות וקולות קוראים: הגשת בקשות לתמיכה ותרומה מול גופים, משרדי ממשלה ורשויות מקומיות
הכנת חומרי שיווק על העמותה
תיאור
אם נמאס לך לדלג בין משרות זמניות, לא רציניות ולא מתגמלות - בוא/י לעבוד במקום עבודה יציב, רציני ולטווח ארוך. לבית הדין האזורי לעבודה בחיפה דרוש/ה קלדן/נית לעבודה בדיונים חיים בבית הדין
דרישות
יכולת הקלדה מהירה מאוד ובשיטה עיוורת (מבלי להביט על המקשים).
מהירות: 60 מילים לדקה לפחות.
כתיבה ללא שגיאות.
עברית ברמה טובה מאוד.
תיאור
לבית רופאים בבת ים דרושה מזכירה רפואית
דרישות
נכונות לעבודה במשמרות בוקר/ערב
ידע בסיסי במחשב
תיאור
לחברה בגבעת שאול דרוש/ה מנהל/ת משרד
במסגרת התפקיד:
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות החברה.
- עבודה במערכת ממוחשבת ואקסל.
- משימות אדמיניסטרציה שוטפות.
-הוצאת חשבוניות, קבלות והצעות מחיר.
- גבייה מלקוחות.
- שימור לקוח.
עבודה במשרה מלאה, בימים א'-ה' בין השעות 08-17.00 (גמישות בשעות, אפשרות למשרה חלקית)
דרישות
דרישות התפקיד:
* בעל/ת יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
* שירותיות, אחריות, דייקנות ויסודיות.
* ניסיון בעבודת מכירות ופקידות.
* יכולת ניהול מספר משימות במקביל.
* יכולת עבודה בתנאי לחץ
*מינימום שנתיים נסיון בעבודה משרדית.
תיאור
לחברה בראש העין דרוש/ה מזכיר/ת חברה.
במסגרת התפקיד : ניהול יומנים, מענה טלפוני, טיפול בכל הקשור למשלוחי הקורייר ,מתן מענה לכל מחלקות החברה.
משרה מלאה.
דרישות
דע בשפות נוספות- יתרון
ידע באופיס / אקסל
ניסיון בתפקיד זהה - שנתיים לפחות
מוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה מול ריבוי ממשקים, אדיבות
תיאור
דרושה מזכירה למרפאת מומחים
דרישות
יכולת עבודה תחת לחץ, יחסי אנוש מעולים , ניהול יומני רופא , מתן שירות פרונטלי וטלפוני
דוברת שפה רוסית, יתרון
בוגרת קורס מזכירה רפואית יתרון
חצי משרה
שעות העבודה לרוב בין 14:00-19:00/20:00
תיאור
למרכז מיחא בתל אביב, עמותה העוסקת בטיפול ובשיקום ילדים
דרוש /ה מזכיר /ה חינוכית .
לריכוז ותפעול של העבודה המנהלית והתמיכה המשרדית הקשורה בהפעלה מיטבית של הפעילות הטיפולית והחינוכית של העמותה.
כחלק מצוות מתן שירותי משרד ומזכירות שוטפת הכולל תאומי תורים.
מתן מענה שירותי ומתחשב לכלל בעלי העניין (עובדים, הורים, הנהלה)
טיפול בפניות הורים תוך התחשבות ורגישות מרבית לצרכים.
הפעלת המזכירות כמרכז מידע למשפחות, למטפלים ולמנהלה.
אחריות על מערך גביה מהורים ומעקב אחר קבלת כספים בהתאם לתוכניות טיפולים שאושרו.
דרישות
ניסיון מזכרותי - חובה
שליטה במערכת OFFICE- בדגש על Excel, Word.
רקע בהנח"ש/חשבשבת- יתרון
אקדמאית - יתרון
היקף משרה: 8:30-16:30 יום בשבוע החל 19:00- 10:00 תהיה חלוקה בהתאם בין המזכירות (גמישות )
תיאור
התפקיד כולל טיפול באדמיניסטרציה שוטפת, ניהול מועדון הלקוחות של המוסך: הכנת הצעות מחיר, זימון לקוחות לטיפולים, טיפול וייזום שיחות משוב מול הלקוחות, מענה טלפוני ומתן שירות.
משרה מלאה א'-ה' 7:30-16:30.
משרה קבועה ויציבה עם תנאי שכר מעולים למתאימים/ות!!!
דרישות
ניסיון בתחומי אדמינסטרציה/שירות/שימור - יתרון.
ניסיון בעולם הרכב - יתרון.
אנגלית ברמת שיחה בסיסית - יתרון.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש וראש גדול.
תיאור
לחברת הייטק בראשון לציון, דרוש/ה
נציג/ה בק-אופיס למחלקת שווק ו/או מחלקת הנח"ש למשרה מלאה.
התפקיד כולל : עזרה אדמינ’, תאום פגישות, עבודה מול ספקים,
תמיכה במערך המכירות וההנה"ח
מעקב אחר ביצוע משימות, סיוע בקידום תהליכים וניהול המשרד.
דרישות
משרה מלאה א-ה 09:00-18:00
ניסיון קודם – יתרון,
מוטיביציה, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה מאומצת, אופטימיות ואנרגיות חיוביות .