הצעות עבודה מנהל/ת תיקי לקוחות | Muvtal

לוח דרושים

דרושים במקצוע מנהל/ת תיקי לקוחות

מנהל/ת תיקי לקוחות


נמצאו 19 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

Salesman and customer portfolio manager

פורסם בתאריך 18-11-2019

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

A young and emerging company in the field of consulting and immigration services to Australia, a salesperson and portfolio manager is required.
- A young, dynamic work environment and a family atmosphere.
- Promotion options
- Rewarding and Affordable Salary - Base Wages + Bonuses
The work includes:
* Complete training and study of the field up to the level of a professional immigration consultant.
* Customer Portfolio Management - Accompanying the client from the opening of the case to receiving the visa.

דרישות

Creating Opportunities - Recruiting New Customers and Retaining Existing Customers.
Requirements:
Very high level English / native language - a must
At least one year of English language sales experience - a must
Ability to meet sales goals.
Sales cannon with motivation and desire to succeed
Getting started: Immediate
Work in the company's offices in Herzliya Development
The job appeals to both men and women

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

רוצה להתפתח? מחפש /ת משרה מאתגרת אך גם נוחה?
לאתר מידרג- דירוג בעלי מקצוע, דרוש /ה רפרנט /ית למחלקה העסקית.
התפקיד כולל עבודה מול בעלי מקצוע ונותני שירותים, איתור ומיון עסקים חדשים, ביצוע ראיונות עומק ומתן שירות לעסקים באתר. והחלק הכי טוב- עובדים /ות למען מטרה חברתית.
תנאים:
השכר טוב (בממוצע 40 ש"ח לשעה), תנאים סוציאליים מלאים, אפשרויות קידום רבות, וסביבה איכותית וכיפית!
גמישות גם לסטודנטים /ות (משמרות ותקופות מבחנים) וגם להורים (עבודה עד השעה 15:00).
העבודה ממוקמת בירושלים, גבעת שאול.

דרישות

אנחנו מחפשים עובדים /ות שלא נבהלים /ות ממספרים, בעלי /ות גישה חיובית וחביבות טבעית, יכולת ניהול עצמית, אוהבי /ות אתגרים עם ראש גדול, שרוצים /ות להיכנס לחברה מתפתחת ולהיות חלק מאיתנו.
יתרון לבעל /ת רקע בגיוס כ"א /משאבי אנוש /פסיכולוגיה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברה תעשייתית הפונה לשוק העסקי דרוש /ה נציג /ת גבייה.
עבודה מול מנה"ח ומנהלי כספים.
משרה מלאה, ללא שישי!
**אין צורך בניסיון קודם, הכשרה ע"ח החברה**
משרה מלאה, ללא שישי, אפשרי גם כמשרת הורה:)

דרישות

..

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

למוקד תפעולי של חברה טכנולוגית דרוש /ה נציג /ת שירות.
המוקד פונה ללקוחות עסקיים בלבד!
מוקד קטן כ-5 נציגים.
משרה מלאה, ללא שישי, משמרת בוקר בלבד!

דרישות

..

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

עבודה מאתגרת בניהול תיקי לקוחות, מכירות פרונטליות, עבודה במשרדי החברה כמו גם פגישות מחוץ למשרד.
המוצרים הם טכניים בתחום המכשור והבקרה כאשר הכשרה ספציפית תוענק בתחילת ההעסקה.
שעות העבודה א'-ה' 08:00-17:00 (עם גמישות).

דרישות

רקע טכני מהווה יתרון.
ניסיון במכירות חובה.

פתח בחלון חדש

שתף

  • '>שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

עבודה מול סוכנים ולקוחות.

טיפול בהצעות מחיר, קריאות שירות, הזמנות ותפעולן מול כל הממשקים הפנימיים בחברה.



משרה מלאה א-ה 8:00-17:00, ללא גמישות בשעות.

דרישות

נסיון בתחום השירות או בתפקיד דומה - חובה!

נסיון בעבודה מול לקוחות, שירותיות, סדר, דיוק, יכולת קביעת סדרי עדיפויות, יכולת לבצע מספר משימות במקביל ויכולת עבודה בצוות - חובה!



ידע במחשב: תוכנות האופיס: וורד, אקסל, outlook, פריוריטי.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

דרושה נציגת מכירות
לניהול תיקי לקוחות, שיחות נכנסות ויוצאות
שכר בסיס שעתי + בונוסים ועמלות גבוהים מאוד!!
שעות עבודה נוחות- 08-16, או 08-15.30 ללא משמרות!!
תנאים מעולים למתאימים/ות!

דרישות

חובה ניסיון בתחום המכירות!!
יכולת שיווק ושכנוע,
אדיבות וכושר ביטוי מעולים,
שליטה מלאה באופיס - חובה,
נכונות לעבודה באזור מודיעין.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברה מובילה בענף הרכב דרוש/ה נציג/ה לשירות לקוחות וספקים
התפקיד כולל עבודה שוטפת מול מוסכים/ מפקחים/לקוחות וספקים. מענה טלפוני ללקוחות החברה ותיאום טיפולים למוסך באזור מגוריהם, הכנסת הזמנות למערכת סאפ. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
משרה מלאה, א-ה 8-17:00 /07:45-16:45 , ימי שישי לסירוגין(כשעות נוספות)
קליטה ישירה לחברה!!

דרישות

שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה!
ידע בתוכנת סאפ - יתרון!
תודעת שירות גבוהה, אחריות, רצינות.
יכולת עבודה תחת לחץ
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

חברת FC-DHL חברת שילוח בינלאומית, דרוש/ה אחראי/ת תיקי לקוחות אסטרטגים אחריות על כלל תהליך היבוא
(מרגע פתיחת ההזמנה ועד הגעתו ללקוח), ניהול וליווי יבואנים פעילים, טיפול בהצעות מחיר,
עבודה מול סוכנים בחו"ל ומול רשות המכס, עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל ועוד

דרישות

ניסיון מתחום השילוח הבינלאומי- יתרון
ניסיון בשירות לקוחות -חובה
ניסיון באקסל- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)- חובה
משרה מלאה א’-ה’ בין השעות 8.00-17.06 +נכונות לשעות נוספות.
יכולת הגעה עצמית לאשדוד.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

פליינג קרגו DHL, חברת שילוח מובילה בתחומה מחפשת אותך לתפקיד מנהל/ת תיקי לקוחות.
התפקיד כולל ניהול מגעים מול כל הגורמים בתהליך השילוח, להשגת הצעת מחיר מיטבית ללקוח.
ליווי הלקוח ותפעול המשלוח מרגע יצירת הקשר עם הספק בחו"ל ועד הגעת המשלוח ליעדו הסופי
במסגרת התפקיד :
התמקצעות בתחום הייבוא והייצוא.
שירות ללקוחות אסטרטגיים.
מה אנחנו מציעים:# משרה מלאה בחברה יציבה עם אפשרויות קידום
#השתתפות בהוצאות אוכל #מתנות בחגים ובימי הולדת ופעילויות גיבוש #הכשרה מקצועית
משרה זמנית לכחצי שנה.

דרישות

ניסיון מחברת שילוח בינלאומי - יתרון משמעותי.
ניסיון בשירות לקוחות - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
משרה זמנית לכחצי שנה.
משרה מלאה א’-ה’ בין השעות 8.00-17.06 .
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון