תיאור
אנחנו מחפשים איש/אשת צוות מסור/ה ואוהב/ת כלבים להצטרף למשפחת מאולפים – המרכז לקידום הכלבנות בישראל.
התפקיד כולל: ניהול יומן, תיאום פגישות, ניהול מלאי וספקים, ניהול תוכנת לקוחות ולידים, מענה ומתן שירות ללקוחות וניהול כל צרכי המשרד.
🔹 פרטים נוספים:
🕚משרה חלקית.
😀עבודה מגוונת, דינמית ובאווירה משפחתית.
👌הזדמנות לקחת חלק במרכז מוביל וחדשני בתחום הכלבנות בצפון.
📍 מיקום: מושב שזור (ליד כרמיאל).
דרישות
אהבה ענקית לכלבים.
יחסי אנוש מעולים.
ידע ושליטה בתכנות office:.excel, word
זריזות וראש גדול.
אחריות, מוסר עבודה, אמינות, מסירות ומחויבות.
יכולת מעבר מהיר בין משימות וביצוע משימות במקביל.
יכולת שיווק וידע ברשתות חברתיות - יתרון.
וורקי
תיאור
דרושה פקידה לחברה מובילה בשוהם - משרת אם !
א-ה ללא ימי שישי
08:30-15:30 ( 7 שעות עבודה )
העבודה כוללת עבודה משרדית ,תיוקים ,הדפסות ,עבודה על מחשב ועוד
שכר 50 שח לשעה +קרן השתלמות לאחר שנה+ארוחות בחדר אוכל +החזר נסיעות !
קליטה ישירה לחברה מסודרת עם תנאים מעולים
דרישות
דרישות :
ניסיון קודם כפקידה וידע במחשב ובאופיס חובה !!
תיאור
תיאור התפקיד:
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
מענה טלפוני, תיאום פגישות והקשר השוטף עם לקוחות
הגשת מסמכים לבתי משפט, עבודה מול רשויות
סריקות, תיוקים והכנת חומרים משפטיים
ימים א’-ה’ | שעות עבודה נוחות: 08:00–16:30
סביבת עבודה נעימה, משפחתית ודינאמית
שכר מתגמל ותנאים טובים למתאימים/ות!
דרישות
ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה – חובה
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ובמערכות משפטיות
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
סדר, דיוק ותשומת לב לפרטים
יחסי אנוש מצוינים, שירותיות ויכולת הקלדה מהירה
תיאור
למפעל תעשייתי בתחום ההצללה והחיפויים בכרמיאל דרושה רכזת אדמיניסטרציה מקצועית ואחראית, לתפקיד מפתח בניהול המשרד והתנהלות שוטפת מול לקוחות, ספקים וצוותי התקנה
תחומי אחריות:
• ניהול יומן ותיאום התקנות
• מתן שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות
• ביצוע ומעקב אחר הזמנות רכש
דרישות
ניסיון קודם בניהול משרד או אדמיניסטרציה – חובה
• שליטה ביישומי מחשב ואקסל – חובה
• ידע בתוכנת חשבונית ירוקה – יתרון
• סדר, ארגון, יכולת עבודה עצמאית ושירותיות גבוהה
• יכולת למידה מהירה, ראש גדול ויחסי אנוש מצוינים
תיאור
דובר שפות? רוצה להרוויח מזה כסף? 🤔
אם את/ה דובר/ת אחת מהשפות הבאות:
תאית
סינית
אמהרית
טיגרית
מולדובית
רומנית
נפאלית
אנחנו מחפשים אותך!
לחברת תרגום ותמלול דרוש/ה מתרגמ/ת עוקב/ת לשיחות טלפון, משרה מהבית ותרגום במשרדי/ בבית לקחונתו, עבודה פרונטלית. מגייסים עובדים מרחבי הארץ, שירותי הם בפריסה ארצית,
הזדמנות להשתלב בעבודה גמישה עם תנאים מצוינים למתאימים!
המשרה היא חלקית
דרישות
שפת אם
תיאור
ביצוע פעולות במסמכים הקשורים לרשומה הרפואית, המתעדים את מהלך הטיפול במסגרת הרפואית.
ביצוע של בדיקה, סריקה ומעקב אחר הימצאותם של המסמכים הנדרשים.
בדיקת שלימות הנתונים ואחריות להשלמתם במידת הצורך, בתיאום עם הנוגעים בדבר.
סיוע בסידור ובריכוז המסמכים בהתאם להוראות ולהנחיות.
סיוע או הדפסה של סיכומי מחלה ו'או אשפוז וניתוב העותקים, בהתאם להנחיות.
סיוע בסימול המידע הרפואי והזנתו, בזמן אמת, למאגר הנתונים הממוחשב, בהנחיה ופיקוח של רשם רפואי מוסמך.
סיוע בריכוז נתונים סטטיסטיים ממאגר המידע הרפואי הממוחשב.
דרישות
השכלה תיכונית (12 שנות לימוד)
תעודת מקצוע במזכירות רפואית, המוכרת ע"י משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים.
ידע וניסיון בשימוש במערכות מידע ממוחשבות.
ידיעת השפה העברית
ידיעת השפה האנגלית כדי קריאת ספרות מקצועית
יכולת לבצע בקרה ומעקב
שירותיות
כושר לקיים יחסי אנוש תקינים
תיאור
אנו מחפשים מזכיר/ה , יסודי/ת ואחראי/ת לתפקיד מעניין ומאתגר בחברתנו. המזכיר/ה תהיה אחראי/ת על מגוון מטלות משרדיות כגון ניהול יומן, קבל קהל, מענה טלפוני, התחשבנות מול גורמי חוץ
דרישות
דרישות:
אנו מחפשים מועמדת עם ניסיון של 3-5 שנים בתפקידי מזכירות ופקידות, בעלת ידע מצוין ביישומי OFFICE ויכולת ארגון ותיעדוף משימות..העבודה היא במשרה מלאה. עם גמישות בשעות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
קלדן/נית שופטים
דרישות
יכולת הקלדה מהירה מאוד בשיטה העיוורת (בלי להסתכל על המקלדת).
עברית ברמה גבוהה, ללא שגיאות כתיב.
תודעת שירות גובהה ויחסי אנוש מעולים.
תעודת 12 שנות לימוד / תעודת בגרות.
העבודה במשרה מלאה - ימים א' עד ה' 08:00 עד 16:30.
אפשרות למשרת אם - ימים א' עד ה' מ- 08:00 עד 15:30.