WE'VE Jobs
תיאור
הפעילות בהתנדבות מלאה, ניתנת לשילוב לצד עבודתך במשרה מלאה ואינה דורשת תעסוקה מלאה.
התפקיד כולל הובלת פעילות חינוכית והרצאות השראה לתלמידי תיכון, ארגון ותיאום מתנדבים.
לניהול מרכזים בערים:
תל אביב, באר שבע, גדרה, הרצליה, ירושלים, עוטף עזה, רעננה, מודיעין, נתניה, חולון, בת ים, ראשון לציון, נתיבות, טבריה וחורפיש.
דרישות
יוזמה
אחריות
יחסי אנוש טובים.
תיאור
רשת מזון קמעונאית בעלת 5 סניפים באזור השרון מגייסת מנהל/ת סחר לתפקיד רשתי הכולל
- ניהול ספקים והתקשרויות: ניהול הסכמי מסגרת, מו"מ על מחירים, תנאי אשראי ואספקה. איתור ספקים חדשים, בחינת התקשרויות תוך שמירה על איכות ומגוון
- ביצוע רכש מרכזי לכלל הסניפים
- תמחור מוצרים רשתי תוך הפקה וניתוח דוחות מכירה ומלאים ע"ב יומי
- סניפים: ניהול מבצעים ורווחיות בקטגוריות השונות
נדרשת הבנה מסחרית עמוקה של התנהגות צרכנים ויכולת לזהות הזדמנויות
התפקיד כולל עבודה במשרד הראשי ובסניפים. עובדים עם קומקס Comax
דרישות
ניסיון מקצועי קודם בניהול סחר וספקים בתחום רשתות המזון/סופרים (קמעונאי) הכרחי
שליטה בהפקת דוחות תמחורים ברמה רשתית
יכולת בינאישית גבוה, גמישות ותגובה מהירה לשינויים בשוק
היכרות עם מערכת קומקס (Comax) - יתרון משמעותי
שכר עד 18,000 ש"ח
תיאור
לקבוצת הסיעוד הגדולה בישראל דרוש /ה מנהל /ת סניף בת"א בעל/ת ניסיון עשיר בתחום הסיעוד.
התפקיד כולל:
- ניהול והנעת צוות גדול הכולל רכזים ועובדים מקצועיים הנמצאים בשטח+ משרד
- קשר מול גופים ממשלתיים וניהול קשרים בקהילה.
- הנעה לעמידה ביעדי איכות וצמיחה.
שכר גבוה+ רכב+ בונוסים!
דרישות
דרישות:
ניסיון בניהול - חובה
ניסיון בניהול יחידת רווח והפסד - חובה
ניסיון בניהול בתחומי בריאות / סיעוד /רפואה - חובה
יחסי אנוש מעולים, יכולת הנעת עובדים, ייצוגיות
תיאור
חברה ישראלית ותיקה ומבוססת, מחפשת מנהל פיתוח עסקי.
התפקיד כולל העתקת מגורים- Relocation לאפריקה וכולל עבודה ישירה מול מנכ"ל החברה (ישראלי).
תחומי אחריות:
• פיתוח עסקי בתחומים שאינם פעילויות הליבה של החברה.
• זיהוי והובלת הזדמנויות עסקיות חדשות.
• יצירת קשרים וניהול מו"מ עם לקוחות פוטנציאליים.
• ניהול ושימור קשרים עם לקוחות קיימים.
• סיוע למערך השיווק הקיים.
דרישות
רקע טכנולוגי מגוון בתחומים שונים.
ניסיון קודם בשיווק או ניהול בינלאומי – חובה.
יתרון לניסיון קודם באפריקה (חובה).
יכולת עצמאית בהובלת תהליכי פיתוח עסקי.
כישורים גבוהים ביצירת קשרים אישיים ויכולת ניהול מו"מ.
שליטה מלאה באנגלית – חובה.
נכונות להעתקת מגורים לאפריקה.
תיאור
הצטרפ/י לעמותת חמניות והוביל/י איתנו שינוי משמעותי בחייהם של ילדים שאיבדו הורה. אנו מחפשים אדם בעל ניסיון וחזון שיחבר בין המטה לשטח ויסייע לנו להרחיב את ההשפעה החיובית שלנו ברחבי הארץ.
תחומי אחריות:
ניהול 4 מנהלות אזור האחריות על מרכזי חמניות בפריסה ארצית.
ניהול קשרי רשויות מקומיות - יצירה, ביסוס, חיזוק וטיפוח מערכות יחסים.
מעקב ובקרה אחר תוכנית העבודה המחלקתית.
ייזום והובלת פרויקטים חדשים לקידום מטרות הארגון.
יישום יעדים חוצי ארגון.
דרישות
ניסיון מוכח בניהול מנהלים וצוותים במגזר השלישי.
יכולת בניית קשרים ושותפויות עם רשויות ושותפים.
מיומנות גבוהה בעבודה בין מחלקתית ותיאום מערכתי.
גמישות ויכולת עבודה הסביבה דימנית ומשתנה.
כישורי תקשורת מצוינים.
ניידות ונכונות לנסיעות ברחבי הארץ - חובה.
משרה מלאה, יומיים-שלושה בשבוע ממשרדי העמותה בת”א, נסיעות בפריסה ארצית ושאר העבודה מהבית.
תיאור
ריכוז והפעלת כל הפרמטרים הדרושים בהפעלת צהרונים לילדי רווחה.
מתן מענה לכל דרישות הצהרונים. טיפול באחזקת המבנים. יצירת קשר עם לשכות הרווחה בערים השונות.
העבודה נעשית בתיאום עם יועצת פדגוגית מטעת אגודת 'יד ביד' וכרוכה בנסיעות.
דרישות
אגודת 'יד ביד' מחפשת אדם דינמי, חרוץ, בעל יכולת ורבלית תקשורתית עם מחלקות רווחה בעיריות.
אכפתי ומשימתי עם תוצאות נראות. חשיבה יצירתי בפתרון בעיות ואיתור בעיות.
אוהב ילדים וקשוב לצרכיהם.
העבודה כרוכה בנסיעות לצהרונים השונים ופגישות עבודה עם מחלקות הרווחה.
תיאור
ניהול פעילות העמותה, עובדיה ובית הספר שהיא מפעילה.
גיוס כספים ועבודה מול קרנות ותורמים (בשיתוף עם מנהלת הכספים של העמותה).
עבודה מול משרד החינוך וגופים נוספים תוך חיבור אסטרטגי למטרות הארגון.
פיתוח תוכניות חדשות ותהליכים ארגוניים.
ניהול תהליכי הערכה ומדידה מבוססי תוצאות בארגון.
ייצוג העמותה בפגישות עם גורמים ציבוריים.
עבודה ועדכון שוטף מול ועד העמותה.
העבודה במשרה מלאה ממטה העמותה ברמת השרון. לא תתאפשר עבודה במודל היברידי.
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות
ניסיון של לפחות 5 שנים כסמנכ"ל/ מנכ"ל בעמותה/ארגון חינוכי מוביל.
ניסיון מוכח בעבודה יעילה והשגת מטרות מול משרד החינוך.
ניסיון מוכח בהובלת תהליכי קבלת רישיון למוסדות לימוד.
ניסיון בניהול תקציבים גדולים.
ניסיון בבניית תכניות עבודה כנגזרת לאסטרטגיה ארגונית ומימושן.
יכולות בין אישיות גבוהות ויחסי אנוש מעולים.
יכולת הובלה ועבודה עם ממשקי עבודה מרובים.
יסודיות, דיוק, סדר ארגון וירידה לפרטים.
ראיה מערכתית רחבה.
יש לשלוח קורות חיים, מכתב נלווה ופרטים של 2 ממליצים/ות עד לתאריך 14.9.24.
תיאור
לבית תוכנה במרכז הארץ דרוש/ה ר"צ בילינג למחלקת הכספים
תחומי אחריות:
ניהול צוות בילינג ושיפור תהליכי העבודה הקיימים
בקרה על דיווח שעות של עובדים לטובת שכר תוך תקשורת ישירה מול העובדים
מתן תמיכה טכנית לעובדים בכל הקשור לדיווח שעות במערכת
בקרה על דוחות לקוח ואישורם במערכת לטובת חיוב
תפעול שוטף של מערכת המרינגו: הקמת סעיפים לחיוב, העברה של שעות של עובדים מפרויקט לפרויקט וכד’
הפקת חיובי לקוחות והעלאה לפורטל הספקים
דרישות
דרישות:
יתרון לניסיון בחברות service
ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות
יכולת עבודה עצמאית ועמידה בזמנים, יחסי אנוש מעולים, שירותיות
הכרת מערכת סאפ / מרינגו- יתרון
שכר - סביב ה16
