תיאור
לחברה מובילה בתחום המדיה הדיגטלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית Help desk
התפקיד כולל:
מתן מענה טלפוני ללקוחות החברה ופתרונות בנושאי אינטרנט, רשתות ותשתיות.
עבודה במשמרות כולל שישי-שבת וחגים
תנאים טובים +מענק חתימה
העבודה בראשון לציון / קרית מוצקין
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
דרישות
ניסיון כתומך /ת - יתרון
רקע במחשבים ובמערכות הפעלה - חובה.
נכונות לעבודה משמרות כולל שישי-שבת וחגים
וורבליות ויכולת ביטוי בע"פ גבוהה
שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.
ראש גדול ויצירתיות
תיאור
תמיד אומרים עליך שיש לך סבלנות זהב וראש טכני?
חברת תקשורת מובילה מחפשת אותך לצוות קטן ואיכותי בחיפה.
מענק התמדה כבר אחרי 3 חודשים! מודל סטודנטים גמיש!
ה-EVP שלנו:
• מענק התמדה : בונוס כספי שווה לאחר 3 חודשי עבודה בלבד!
• מודל סטודנטים : עבודה גמישה במינימום 4 משמרות שבועיות.
• גמישות היברידית: אופציה לעבודה משולבת מהבית.
• צוות קטן: אווירה משפחתית
• משמרות נוחות: בוקר / ערב ושישי לסרוגין.
מה עושים בתכל'ס?
• מתן מענה טלפוני ללקוחות פרטיים של החברה.
• אבחון ופתרון תקלות בסיסיות בתחום התשתית, האינטרנט והטלוויזיה.
דרישות
אנחנו מחפשים :
• ניסיון בשירות / מוקד: רקע מוכח בתפקיד טלפוני או מוקדי – יתרון.
• זיקה טכנית: הבנה בסיסית ורצון ללמוד עולם שלם של טכנולוגיה.
• נכונות למשמרות: עבודה בוקר/ערב ושישי לסרוגין.
• עברית רהוטה וכמובן – כושר ביטוי מעולה בטלפון.
מיקום המשרה: חיפה! שלח/י קורות חיים והתחל/י עוד השבוע!
רוצה לשמוע פרטים נוספים על הבונוס? אנחנו מחכים/ות לך!
תיאור
דרושים אנשים עם ראש טכני חובה! גמישות מדהימה לסטודנטים/ות!
למוקד שירות ותמיכה טכנית קטן ומגובש בתחום התקשורת (אינטרנט וטלוויזיה), דרוש/ה נציג/ת שיודע/ת לעזור! אנו מציעים סביבה שקטה, אווירה כיפית והכשרה שתהפוך אותך למקצוען/ית.
מה עושים בתפקיד?
מענה ושירות: מדברים עם לקוחות פרטיים ומסייעים להם בשימוש במוצרי התקשורת, תוך מתן יחס סבלני ומכיל לאוכלוסיות שונות.
פותרים תקלות
הפשטת מידע: הופכים את הבעיות הטכניות להוראות פשוטות וברורות
עבודת מטה: מתעדים את הטיפול במערכות המחשב בזמן אמת.
דרישות
זיקה טכנית חזקה: לא צריך להיות טכנאי, אבל כן צריך לאהוב לפתור תקלות טכנולוגיות בסיסיות
סבלנות והכלה: רמה גבוהה של אמפתיה ורצון לעזור – כי אנחנו נותנים שירות אישי.
יתרון: ניסיון קודם במוקד טלפוני או שירות לקוחות אינטנסיבי.
יכולת ביטוי טובה בשיחה.
תנאים מנצחים והטבות:
מענק התמדה כספי משמעותי כבר לאחר 3 חודשי עבודה!
גמישות לסטודנטים/ות: 4 משמרות שבועיות + שישי לסרוגין (חובה ימי א').
אווירה משפחתית, מוקד קטן ויחס אישי.
מיקום המשרה: חיפה.
התחל/י את דרכך בעולם התקשורת!
שלח/י קורות חיים והצטרף/י למשפחה שלנו!
תיאור
אנחנו מגייסים נציגים עם ראש טכני וסבלנות גבוהה למוקד שירות קטן ומשפחתי!
מחפשים עבודה עם משמעות ואתגר טכני, אבל לא רוצים לוותר על גמישות? אצלנו תוכלו לקבל הכשרה מלאה ולפתור תקלות בתחום התקשורת והאינטרנט.
מה עושים אצלנו? עוזרים ללקוחות פרטיים בשיחות נכנסות, פותרים תקלות טכניות במוצרים (ממירים, אינטרנט), ודואגים להסביר כל דבר בצורה סופר-ברורה וסבלנית.
דרישות
אנחנו מחפשים:
חובה: זיקה והבנה טכנית, רצון ללמוד ולפתור בעיות.
שירות: סבלנות ואמפתיה גבוהה מאוד (ניסיון קודם הוא יתרון).
התנאים שמחכים לך:
מענק כספי משמעותי כבר אחרי 3 חודשים!
משרה גמישה לסטודנטים/ות: 4 משמרות בשבוע + שישי לסרוגין.
אווירה אינטימית, יחס אישי ואפשרויות קידום.
מיקום המשרה: חיפה
התחל/י עכשיו את המסלול המקצועי שלך!
תיאור
אוהבים לפתור תקלות? מרגישים ערניים גם בשעות הלילה?
חברת yes מלהקת כוכבים נוספים למוקד תמיכה טכנית שלנו בנשר!
!
אז מה מקבלים?
נקלטים כעובדי חברה מהיום הראשון ונהנים מתנאים שווים כגון- תן ביס, נופש חברה, מתנות בימי הולדת וערבי חג, אירועים, ערבי צוות וערבי חברה, הגעה להשקות נוצצות, אופציות קידום ופיתוח ועוד המון תנאים מפנקים!
התפקיד כולל מתן מענה טכני ללקוחות החברה, תפעול תקלות מרחוק, הדרכת הלקוח בשלט רחוק לפתרון תקלות בכל אביזרי ושירותי החברה, סגירת מעגל טיפול מול הלקוחות ועמידה ביעדי שירות, מכירה ופתרון תקלות.
דרישות
יכולת מתן שירות ברמה גבוהה
אוריינטציה טכנית
ניסיון של עבודה במוקד- יתרון
תיאור
למרכז שירות לקוחות / סגירת אירועים ומכירות דרוש/ה נציג/ת שירות למשרה מלאה ,
עבודה בימי א׳ - ו׳ , באיזור מת״מ חיפה
המשרה מורכבת מ:
* מתן מענה טלפוני מקצועי ללקוחות החברה.
* בקרה ושיבוץ ביומנים שונים.
* עבודה עם מערכות ניהול לקוחות וממשקים שונים.
* סגירת אירועים וטיפול בפניות לקוחות.
* רישום ותיאום לחוגים ופעילויות.
* ביצוע שיחות יזומות ללקוחות .
* אדמיניסטרציה כחלק מתהליך סגירת האירועים (התנהלות עם ביטוחים / מוסדות וארגונים).
דרישות
ניסיון במערכות ניהול לקוחות
ניסיון במענה טלפוני
יכולת למידה עצמאית , פתרון בעיות והגדלת ראש
משמעת עצמית , סדר וארגון ברמה גבוהה
זמינות למשרה מלאה , ימי א ׳ - ו׳.
תיאור
מחפשים אלוף או אלופה לצוות שלנו :) דרוש/ה תומך/ת טכני .
יש לנו מוקד תמיכה טכני גם בנתניה וגם בחיפה - תבחר/י את המתאים לך לפי אזור מגוריך!
אצלנו תצברו ניסיון בעולם הטכני וזה בהמשך יפתח לכם דלתות בתעשיית ** ההייטק **.
* אנחנו גמישים בשעות ובימים.. בשמחה נקבל גם סטודנטים/ות /משרות אם !!!
* שכר- 37 שח לשעה ! מהדקה הראשונה!!! **לא מדובר בשכר ממוצע , אלא שכר בסיס שעתי!
* בנוסף תקבלו -גם- בונוס חודשי כ600 ש"ח בחודש !
ומענק התמדה ענק - 6000 ש"ח !!
והכי חשוב יש אצלנו אווירה משפחתית ומקצועית והרבה כיף :)
דרישות
א י ן צ ו ר ך ב נ י ס י ו ן ! א נ ח נ ו נ ל מ ד ה כ ו ל !
יש לנו מוקד גם בחיפה וגם בנתניה - תבחרו מה מתאים לך לפי אזורך מגוריך
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
בהצלחה!
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
תיאור
דרוש/ה תומך טכני- במוקד בחיפה .
35 שח לשעה.
37 שח העלאה אחרי חצי שנה.
מודל בונוס חודשי.
מענק התמדה 2500 שח אחרי חצי שנה + עוד 2500 שח אחרי שנה ❗
שעות העבודה *גמישות -בוקר/ ערב/ סטודנט / הורה.
וכמובן כיף אצלנו- אירועי צוות , מתנות בחגים וימי הולדת ועוד..😎
דרישות
אוריינטציה טכנית – חובה.
יחסי אנוש טובים ותודעת שרות גבוהה – חובה
