WE'VE Jobs
תיאור
עיקר התפקיד:
הכנת דוחות החברה ודוחות מאוחדים
הכנת דוחות מס
בניית תקציב
הכנת דוחות וניתוחים כלכליים עבור ההנהלה
תקציב מול ביצוע
עבודה במטה החברה בחולון
דרישות
רו"ח מוסמך
נסיון של לפחות שנה
שליטה מלאה באקסל
עבודה במטה החברה בחולון
תיאור
הנהלת חשבונות עד למאזן + שכר + חשבות
דרישות
שליטה בחשבשבת
שליטה בשכר - מיכפל / שיקלולית
ניסיון במשרד רואה חשבון
ניסיון בתחום לפחות 5 שנים
תיאור
אחריות מלאה על כלל מערך הכספים של חברה יזמית בתחום הנדל"ן
הכנת דוחות רבעוניים (אופי של חברה ציבורית מדווחת)
ניהול צוות הנהח
דרישות
ידע וניסיון מוכח בהכנת דוחות רבעוניים - חובה!
ניסיון בעבודה עם חברת נדל"ן - חובה!
רישיון רו"ח - חובה!
העבודה אינה היברידית, משרה מלאה
תיאור
לחברת אופיר התזת בטון
דרוש דרוש/ה עוזר/ת אדמנסטרטיבי/ת
העבודה נמצאת בנס ציונה
שעות עבודה 8:30-15:30 (כ 7 שעות היום)
ימים א' - ה' (ללא ימי שישי כלל)
עבודה מיידית
דרישות
שליטה מלאה בחשבשבת - חובה!
שליטה מלאה באופיס - חובה
שליטה מלאה באקסל - חובה
מוסר עבודה גבוה
*נא לציין ציפיות שכר - חובה
תיאור
מנהלת חשבונות לקוחות ,גבייה , פקודות יומן -ידע בחשבשבת
דרישות
שעות עבודה מ8.00 עד 16.30
5 ימי עבודה בשבוע
תיאור
לשילב דרוש/ה מנהל/ת מנהל/ת חשבונות, משרה מלאה ממטה החברה באייר פורט סיטי
קליטת חשבונות וחשבוניות ספקים, הכנה וניהול התשלומים, הכנה לביקורת שנתיות, דיווח לרשויות, הכנת סעיפים למאזן.
כפיפות ישירה למנהלת חשבונות ראשית.
עובדי שילב מהיום הראשון, מתנות בחגים וימי הולדת, הנחות בכל קבוצת פוקס, ימי כיף וחוויה, נופשי חברה.
דרישות
ניסיון מחברה קמעונאית- עדיפות לחברה ציבורית
ניסיון בתוכנת תפנית- יתרון
ידע וניסיו באקסל
ידע וניסיון בדיווח למוסדות- יתרון
משרה מלאה
**המשרה ממוקמת באיירפורט סיטי- קרית שדה התעופה
תיאור
למשרד רואי חשבון בתל אביב דרוש\ה מנהחש\ית מנוסה לטיפול כולל בתיקי חברות עד למאזן, לטיפול כולל בתיקי עצמאים , שליטה מלאה בתוכנות חשבשבת, עצמאית , ניסיון עבודה מוכח במשרד רוח או במשרד יועמצ, למשרה חלקית עם גמישות בשעות העבודה
דרישות
סוג 2-3 בהנהחש
שליטה בתוכנות חשבשבת ועמצאית
ניסיון עבודה קודם במשרד רוח או במשרד יועמצ
ניסיון עבודה בתחום לפחות 5 שנים
תיאור
למשרד רואי חשבון בתל אביב דרוש\ה יועצ\ת מס לטיפול בהכנת דוחות אישיים והצהרות הון, אפשרי משרה משולבת להכנת משכורות כולל חישובי שכר מורכבים ושליטה בחוקי שכר, נדרש נסיון בעבודה על שע"מ ושליטה בתוכנות חיסולית, עצמאית, הצהרונית, שקלולית, חשבשבת, למשרה חלקית, להעסקה מיידית
דרישות
תעודה של יועצ\ת מס, תעודה של חשב\ת שכר, ניסיון עבודה מוכח לפחות 3 שנים במשרד רואי חשבון או במשרד יועצ\ת מס , שליטה בכל התוכנות הרלוונטיות
תיאור
Manage payments, invoices, and collections, ensuring seamless financial transactions contributing to our organization's success.
In this role, you will:
• record and process payments and invoices, ensuring accuracy.
• Issue monthly invoices to customers
• Reconcile accounts payable and receivable, resolve discrepancies, and address outstanding balances.
• Monitor and manage outstanding accounts, proactively following up on overdue payments and coordinating with relevant stakeholders.
דרישות
Essential skills and qualifications:
• Bachelor's degree in Accounting or a related field.
• At least five years of experience in accounts payable/receivable or a similar role.
• Knowledge of accounting software including RIVHIT - a MUST
• Proven experience as an individual / team account manager
• Knowledge of multi-currency accounting
• Excellent knowledge working on MS Excel sheets
תיאור
חברה קמעונאית מובילה בשוק המזון מגייסת פקיד/ת הנה"ח לקוחות+גביה כחלק מצוות גביה.
-ניהול תהליך הגבייה מתחילתו ועד סופו:
גביה טלפונית מלקוחות עסקיים, טיפול באובליגו, פתיחת לקוח, התנהלות עם ביטוחי אשראי, גיול חובות, ניהול דוחות.
שילוב של הנהלת חשבונות, זיכויים, קריאת כרטסות.
מיקום העבודה : ביישוב תימורים ( בסמוך לקריית מלאכי ) בדרום
דרישות
זמינות למשרה מלאה - חובה 8:00-17:00 (יש גמישות בשעות)
ניסיון בהנהלת חשבונות לקוחות- חובה
ניסיון קודם מול רשתות שיווק- חובה
ניסיון בתפקיד דומה- יתרון
ידע וניסיון בפריוריטי - יתרון
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
