תיאור
לחברת תוכנה הממוקמת באזור עמק חפר, דרוש/ה למחלקת השרות נציג/ת שרות.
במסגרת התפקיד מתן מענה טלפוני או במיילים/ווטסאפ/ממערכת השרות עצמה לגבי קריאות שנפתחו, הבנת הבעיה שהלקוח מציג והעברת הקריאה למחלקת הפיתוח.
עבודה מהבית למעט ימים מוגדרים שמגיעים למשרד (פעם בשבוע או שבועיים למעט החפיפה)
אפשרי לעבוד במשרה חלקית עד 14.00
דרישות
ראש גדול, תודעת שרות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, סבלנות, הבנה טכנית
תיאור
We’re a global leader in Digital Mailbox services, helping businesses and consumers manage mail, packages, and virtual addresses via smartphone. We’re seeking a QA Engineer to help ensure the quality of our web and mobile apps.
Responsibilities:
● Review product specs and raise questions
● Write and execute manual test plans
● Analyze results, check logs and DB
● Report bugs clearly and verify fixes
● Collaborate with Devs on issues
● Write/run Postman scripts to test APIs
דרישות
Requirements:
Hard Skills
● 1–2 yrs in software testing
● Write/execute test plans & cases
● Identify, report, track defects
● Manual testing: web & mobile
● Functional & regression testing
● Basic SQL queries
● Postman knowledge
● Familiarity with bug tracking tools
● Basic coding knowledge – advantage
● Excellent English
Soft Skills
● Customer-focused mindset
● Strong problem-solving
● Detail-oriented
● Flexible, team player
● Open to feedback
תיאור
לשיווק ומכירות פתרונות תוכנה,
ליישום מערכות בקרה
הטמעת מערכות מחשוב רצפת יצור
דרישות
יכולת לימדה עצמית גבוהה
אסרטיביות והתמדה
תיאור
לחברה טכנולוגית יצרנית ומובילה בתחומה באזור חיפה דרוש/ה מנהל/ת רשת.
תיאור המשרה:
- זיהוי וטיפול בתקלות רשת, ציוד מחשבים כולל מחשבים, מדפסות, סורקים וכו'.
- התקנת ציוד, תוכנות תשתית וחבילות תוכנה בתחנות עבודה ובשרתים של רשתות קטנות.
- סיוע טכני למשתמשים וטיפול בתקלות ציוד קצה.
- גיבויים
- עבודה מול קבלני משנה וספקי שירות חיצוניים בתחום הסייבר והרשת
- מתן תמיכה ושירות Help Desk והחלפת ציוד.
- התקנה הגדרה ותמיכה בתוכנות משרדיות.
דרישות
ניסיון של 5 שנים לפחות כטכנאי/ת מחשבים בארגונים קטנים ובינוניים, ידע בתקשורת מחשבים
- ניהול משתמשים והרשאות,יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ראש גדול.
- ידע וניסיון בתמיכה בשרתים - חובה.
- ניסיון בעבודה תמיכת Help Desk ושירותי מחשוב מרחוק ובחברה.
- שליטה מלאה עם מערכות הפעלה ואופיס Microsoft Windows 7/ 8/ 10/11.
- הכרות וניסיון בעבודה עם Office 365.
- ניסיון בפתרונות אבטחה, גיבוי, מוצרי אבטחת מידע, חומת אש של Check Point ו ESETואנטי וירוס ארגוניים