תיאור
לחברת נתן רפואה סיעוד ושיקום דרוש/ה רכז/ת כוח אדם,
המשרה כוללת:
- מתן מענה מקצועי ללקוחות הסניף.
- גיוס, מיון וראיונות לעובדים.
- התאמת מטפלים/ות למטופלים/ות.
- ניהול מש"א שוטף של צוות המטפלים בסניף.
- עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת קבלת קהל, מילוי דוחות ומעקב.
למה כדאי לך להצטרף אלינו?
- עובד/ת חברה מהיום הראשון
- הזדמנות להתפתח מקצועית ואישית בתחום ניהול המשאב האנושי
- סביבת עבודה תומכת ודינמית
- עבודה מגוונת המשלבת אינטראקציה עם אנשים וניהול תהליכים
- נופש חברה, ימי גיבוש וכיף
- הדרכות וימי עיון
- מתנות בחגים
דרישות
- שליטה מלאה ביישומי מחשב
- תודעת שירות גבוהה
- דובר/ת השפה הרוסית יתרון
תיאור
הכנת שילוט של מבצעים חדשים
מיקום: חדרה - עמק חפר
שעות עבודה: א-ו 8:00-16:00
שכר: 36 ₪ לשעה
דרישות
מגיל 18 +
ללא ניסיון
הצגת מספר תעודת זהות
תיאור
זאת המשרה בשבילך! יום עבודה אחד מהבית!!!
דרוש/ה נציג/ת בק אופיס בחברה באיזור נתניה!!!!
קיים מערך הסעות נרחב.
העבודה כוללת: שיחות יוצאות ללקוחות החברה לעדכון פרטים.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. פתיחה ועדכון תיקי לקוחות לפי הטפסים הנדרשים.
עבודה בסביבה ממוחשבת לרבות אקסל.
משרה מלאה- ללא ימי שישי!!!
דרישות
- זמינות מידית
- סדר וארגון
- יכולת עבודה מול מערכות מחשב
תיאור
דרושה פקידה כללית, שימוש במחשב, הזמנות, שימוש בתוכנת אופיס
דרישות
ידע כללי בשימוש במחשב, ידע כללי באופיס
תיאור
למפעל קטן לקוסמטיקה בחדרה דרושה פקידת הזמנות למשרה מלאה או חלקית. יחסי אנוש ומוטיבציה.
דרישות
ידע בשימוש במחשב. יחסי אנוש טובים
תיאור
לחברה היושבת בפריסה ארצית המתעסקת עם פתרונות לעבודה בגובה דרושים:
עובד/ת אדמיניסטרטיבי/ת למשרה מלאה
המשרה באבן יהודה/קדימה
רלוונטי גם למועמדים/ות ללא ניסיון.
יש אופציות קידום נרחבות!
דרישות
ידע בפריורטי - יתרון
סדר ארגון וראש גדול
תיאור
תיאור התפקיד:
אנו מחפשים פקיד/ה מסור/ה ומנוסה להצטרף לצוות הדינמי שלנו בחדרה. תפקיד זה במשרה מלאה (8:00-16:00, עם גמישות) כולל מגוון משימות אדמיניסטרטיביות שמטרתן להבטיח תפעול חלק של המשרד. החברה שלנו מתמחה בפתרונות מיזוג אוויר.
תחומי אחריות עיקריים:
הפקת חשבוניות
מענה למיילים
מתן תמיכה ללקוחות וספקים
הזמנת סחורה
קבלת לידים ורישומם
ניהול חשבונות המדיה החברתית
דרישות
דרישות:
ניסיון מוכח בעבודה משרדית (חובה)
רקע במיזוג אוויר (יתרון)
שליטה מלאה בתוכנות האופיס
מונחה מטרות ובעל/ת יכולת ניהול עצמי
אחראי/ת ומאורגן/ת
מקום עבודה: חדרה
תיאור
דובר שפות? רוצה להרוויח מזה כסף? 🤔
אם את/ה דובר/ת אחת מהשפות הבאות:
תאית
סינית
אמהרית
טיגרית
מולדובית
רומנית
נפאלית
אנחנו מחפשים אותך!
לחברת תרגום ותמלול דרוש/ה מתרגמ/ת עוקב/ת לשיחות טלפון, משרה מהבית ותרגום במשרדי/ בבית לקחונתו, עבודה פרונטלית. מגייסים עובדים מרחבי הארץ, שירותי הם בפריסה ארצית,
הזדמנות להשתלב בעבודה גמישה עם תנאים מצוינים למתאימים!
המשרה היא חלקית
דרישות
שפת אם
תיאור
דרוש/ה מנהל/ת משרד לחברה טכנולוגית קטנה וחדשנית בתחום הפרסום הדיגיטלי באזור התעשייה בחדרה. התפקיד כולל ניהול משרד שוטף, מתן שירות ללקוחות, תמיכה בצוות המכירות, תיאום פגישות, ועבודה מול ספקים. אנחנו מחפשים מועמד/ת עם מוטיבציה גבוהה, יכולות שירות ומכירה מצוינות, שליטה ביישומי מחשב, וסדר וארגון ברמה גבוהה. ניסיון קודם בתחום - יתרון משמעותי. המשרה גמישה (חלקית או מלאה) עם תנאים מעולים למתאימים
דרישות
ניהול משרד שוטף: אחריות אדמיניסטרטיבית ותפעול יומיומי של המשרד.
יכולות מכירה וסגירת עסקאות בטלפון: הובלת שיחות מכירה, טיפול בלידים, ושכנוע לסגירת עסקאות באופן מקצועי ויעיל.
מתן שירות איכותי: מתן מענה מקצועי ללקוחות קצה ושמירה על שביעות רצון גבוהה.
תמיכה שוטפת במכירות: תיאום פגישות, ניהול קשרי לקוחות, ומעקב אחר תהליכי מכירה.
אחריות ארגונית ותפעולית: עבודה מול ספקים, הפקת דו"חות, ותמיכה בתפעול שוטף של החברה.
יכולות מכירה ושירות גבוהות הן המפתח להצלחה בתפקיד זה!
תיאור
התפקיד יתבצע בחלקו במשרד הישראלי בחדרה ובחלקו מרחוק.
התפקיד כולל ניהול המשרד בחדרה ולקיחת חלק במגוון רחב של פעילויות הכוללות הכנה, ארגון והגהה של מסמכים לתהליך הגשת הבקשה, תקשורת יומיומית עם מוסדות ישראלים וניהול כל התכתובת הישראלית, לרבות חברת השליחויות השותפה שלנו.
דרישות
1. מיומנויות בסיסיות בשפה העברית;
2. רצוי: מיומנויות בסיסיות בשפה האנגלית: קריאה, כתיבה ודיבור;
3. זוהי חברת BYOD (Bring Your Own Device) אך ניתן להשתמש במחשב הנייד של המשרד;
4. אתה חייב להיות בעל כישורי מחשב (במיוחד עם Chrome ו-Google Workspace) וחיבור אינטרנט אמין כשאינך עובד מהמשרד שלנו.