דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה אקדמאים ללא נסיון | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות עבור אקדמאים ללא נסיון

אדמיניסטרציה ומזכירות


אקדמאים ללא נסיון


נמצאו 15 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

מזכירה למשרד עורכי דין

פורסם בתאריך 16-10-2019

משרד עורכי דין

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

למשרד עורכי דין במגדל משה אביב דרושה מנהלת משרד אחראית, חרוצה ומסודרת. שכר הולם.

דרישות

שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - חובה!
ניסיון קודם- יתרון
מקצועיות
ראש גדול
סדר וארגון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

מחפש /ת משרה גמישה? יש לך לפעמים שישי או ימים פנויים במהלך השבוע? הצטרף /י למערך מילוי מקום בבתי ספר וגנים בכל הארץ!
קבלת הצעות עבודה ישירות לנייד לפי השעות, הימים והאזור שבו תבחר /י לעבוד.
קבלת הצעה מתאימה? מאשרים את הבקשה ומגיעים לעבודה!
הזדמנות לצבור ניסיון בהדרכה, להרוויח שכר נאה ולהשפיע על דור העתיד!
שכר ליסודי וגני ילדים: 41.66 ש"ח.
שכר לחטיבות ותיכונים: 53.64 ש"ח.
דרישות: - בעלי /ות 12 שנות לימוד או אקדמאים /ות או סטודנטים /ות.
- ניסיון בהדרכה - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות

אקדמאים / סטודנטים ללא ניסיון או בעלי 12 שנות לימוד
-ניסיון בהדרכה-יתרון
** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברת השכרת רכבים דרוש/ה פקיד/ה למתן שירות בסניף השכרת רכב ברעננה.
מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינמית וצעירה.
קליטה ישירה לחברה!

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!.
יחסי אנוש טובים.
פניות למשרה מלאה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
עבודת לטווח ארוך
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברת השכרת רכבים דרושה פקיד/ה בסניף בת'א דרום
מהות התפקיד:
טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר 5300 בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

קליטה ישירה לחברה!

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!.
יחסי אנוש טובים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

  • מהות התפקיד:
    טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
    משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
    שכר 5300 בסיס + בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
    שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
    סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

    קליטה ישירה לחברה!'>שלח מודעה לחבר

  • למשרות נוספות בחברה

עוד

משרה מלאה

תיאור

פקיד/ת שירות פרונטאלי/ת למתן שירות בסניף השכרת רכב הירקון ת"א.
מהות התפקיד: טיפול בלקוחות, החתמה על חוזים, סגירת עסקאות השכרה, גביית כסף, מענה טלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת.
משרה מלאה, ימים א-ה 8-17:00/18:00, ימי שישי לסירוגין כשעות נוספות.
שכר בסיס 5500+ בונוסים + שעות נוספות+ נסיעות.
שכר מתגמל!!! ואפשרויות קידום בהמשך.
סביבת עבודה דינאמית וצעירה.

דרישות

רישיון נהיגה - חובה.
תודעת שירות מעולה!. יחסי אנוש טובים.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברת עיצוב מובילה דרוש/ה מזכיר/ת סניף לבני ברק ואשדוד
התפקיד כולל: קבלת הלקוחות המגיעים לאולם התצוגה, ניהול קשרי לקוחות, מענה טלפוני, עבודה מול מחשב.
שעות העבודה: 4 ימים בשבוע בשעות 10:00-19:00 + יום אחד בשעות 14:00-19:00 + ימי שישי קבועים בשעות 8:30-13:00 (נדרשת גמישות לשעות נוספות במידת הצורך)
שכר בסיס+בונוסים משמעותיים+ דמי אש’ל קבועים ליום
***קליטה ישירה לחברה***

דרישות

הופעה יצוגית, אורינטציה שירותית, רמה אישית גבוהה מאוד, עברית ברמת שפת אם, יכולת עבודה עצמאית.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

לא נדרש ניסיון

תיאור

לעבודה מיידית במשרד תיירות בהרצליה דרושים עובדי בק אופיס למשמרות עבודת בק אופיס ואופרציה :

העבודה אדמניסטרטיבית, בק אופיס, מיילים ושיחות נכנסות מתיירים, אופרציה מערכת הסעות וטיולים טלפונים.
שכר 40 שח לשעה (תוספת שכר לילות ושבתות לפי חוק)

משמרת לילה 23:00 עד 6:00 בבוקר
משמרת אחרי צהריים 15:00 עד 22:30 לשישי ושבת

דרישות

זמינות ל 3-5 משמרות בשבוע מלא( כולל שישבת) .
גמישות במשמרות
אין צורך בניסיון קודם

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

Facilities Assistant - Receptionist

פורסם בתאריך 12-10-2019

8,000 - 10,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור


To direct client related and all other pings in an efficient, accurate, professional and pleasant manner.
Provide coverage of reception area with a courteous, pleasant and professional presence, greeting and assisting all visitors.
Ensure all walk in guests sign in on the kiosk.
Manage the reception area, ensuring always tidy and professional at all times newspapers and magazines refreshed and fridge topped up on a daily basis.
Support department administration.

דרישות

Excellent communication skills.
Ability to interact with all members within the company & handle a busy customer facing reception desk.
Ability to handle multiple requests and work in a fast paced environment.
Ability to accurately complete tasks assignments & responsibilities in timely manor.
Demonstrate a high level of initiative and be proactive.
Dependable and flexible, able to work independently as well as part of a team.
Responsiveness to customer requests/service issues.
Well spoken.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

התפקיד כולל: טיפול בחשבוניות ובהזמנות, אדמיניסטרציה שוטפת ועבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים מרובים. עבודה בסביבת מרובת משימות.

דרישות

OFFICE ברמה טובה - חובה
תעודת הנהלת חשבונות - יתרון
ידע במערכת SAP - יתרון
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בחולון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס לחברה בתחום האופנה. התפקיד יכלול מענה טלפוני ללקוחות, התאמת חשבון וכרטסות לקוחות וספקים, עבודה במקביל להנה"ח, קביעת פגישות מעקב ורישום של פעולות יבוא, ייצור ושימוש בחומרי גלם. ימים א - ה שעות 09:00 - 15:00 / 17:00

דרישות

יכולת להפעיל מחשב ועבודה על וורד ואקסל, יכולת תקשורת בין אישית טובה, תחכום והבנת תהליכים ביצור

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 אחרון

כניסה לחשבון