הצעות עבודה מנהל/ת תיקי לקוחות | הצעות עבודה דוברי שפות | Muvtal

לוח דרושים

דרושים במקצוע מנהל/ת תיקי לקוחות עבור דוברי שפות

מנהל/ת תיקי לקוחות


דוברי שפות


נמצאו 5 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

תיאור

לחברה מובילה בענף הרכב דרוש/ה נציג/ה לשירות לקוחות וספקים
התפקיד כולל עבודה שוטפת מול מוסכים/ מפקחים/לקוחות וספקים. מענה טלפוני ללקוחות החברה ותיאום טיפולים למוסך באזור מגוריהם, הכנסת הזמנות למערכת סאפ. עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
משרה מלאה, א-ה 8-17:00 /07:45-16:45 , ימי שישי לסירוגין(כשעות נוספות)
קליטה ישירה לחברה!!

דרישות

שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה!
ידע בתוכנת סאפ - יתרון!
תודעת שירות גבוהה, אחריות, רצינות.
יכולת עבודה תחת לחץ
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

חברת FC-DHL חברת שילוח בינלאומית, דרוש/ה אחראי/ת תיקי לקוחות אסטרטגים אחריות על כלל תהליך היבוא
(מרגע פתיחת ההזמנה ועד הגעתו ללקוח), ניהול וליווי יבואנים פעילים, טיפול בהצעות מחיר,
עבודה מול סוכנים בחו"ל ומול רשות המכס, עבודה מול ספקים בארץ ובחו"ל ועוד

דרישות

ניסיון מתחום השילוח הבינלאומי- יתרון
ניסיון בשירות לקוחות -חובה
ניסיון באקסל- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור)- חובה
משרה מלאה א’-ה’ בין השעות 8.00-17.06 +נכונות לשעות נוספות.
יכולת הגעה עצמית לאשדוד.
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

חברת פליינג קרגו DHL מחפשת אותך לתפקיד מנהל/ת תיקי לקוחות. התפקיד כולל ניהול מגעים מול כל הגורמים בתהליך השילוח, להשגת הצעת מחיר מיטבית ללקוח.
ליווי הלקוח ותפעול המשלוח מרגע יצירת הקשר עם הספק בחו"ל ועד הגעת המשלוח ליעדו הסופי.

דרישות

משרה מלאה א’-ה’ בין השעות 8.00-17.06 + נכונות לשעות נוספות
.ניסיון בשירות לקוחות - חובה
ניסיון מחברת שילוח בינלאומי - יתרון .
אנגלית ברמה גבוהה -דיבור , כתיבה והבנה חובה
יכולת הגעה עצמאית לנתב"ג
המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

עד שנה ניסיון

תיאור

דרושים עובדים חרוצים לשרות לקוחות, תמיכה טכנית ומכירה, לחברת תוכנה צעירה בהוד השרון

דרישות

אנגלית ברמה טובה
שליטה מלאה ביישומי אופיס
חוש טכני
תודעת שרות גבוהה
סדר ומשמעת עצמית

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

Salesman and customer portfolio manager

פורסם בתאריך 24-10-2019

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

A young and emerging company in the field of consulting and immigration services to Australia, a salesperson and portfolio manager is required.
- A young, dynamic work environment and a family atmosphere.
- Promotion options
- Rewarding and Affordable Salary - Base Wages + Bonuses
The work includes:
* Complete training and study of the field up to the level of a professional immigration consultant.
* Customer Portfolio Management - Accompanying the client from the opening of the case to receiving the visa.

דרישות

Creating Opportunities - Recruiting New Customers and Retaining Existing Customers.
Requirements:
Very high level English / native language - a must
At least one year of English language sales experience - a must
Ability to meet sales goals.
Sales cannon with motivation and desire to succeed
Getting started: Immediate
Work in the company's offices in Herzliya Development
The job appeals to both men and women

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון