משרד - רואי חשבון, פירמה בינלאומית
תיאור
למשרד רואי חשבון מוביל בתל אביב, רשת בינלאומית, דרוש/ה עובד/ת אחראי/ת, יסודי/ת ובעל/ת ראש גדול לתפקיד מגוון המשלב בין בק אופיס, מזכירות ועריכת תחשיבים.
התפקיד כולל:
עריכת תחשיבי כדאיות ותמחירים לשירותים הניתנים ללקוחות.
ניהול מעקב חשבונות וגבייה מלקוחות.
מענה טלפוני ראשוני.
ניהול יומנים, תיאום פגישות ומשימות מזכירות כלליות.
עבודה שוטפת באקסל ובמערכות ממוחשבות.
תמיכה אדמיניסטרטיבית ובק אופיס למחלקות המשרד.
דרישות
שליטה גבוהה ב-Excel (נוסחאות, טבלאות ציר, ניתוח נתונים).
דיוק, אחריות והקפדה על פרטים.
יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה.
יכולת למידה מהירה וניהול משימות במקביל.
ניסיון קודם בתפקיד דומה – יתרון.
אנגלית - יתרון
תיאור
דרוש/ה מתאמי לידים / פגישות טלפוניות
לעבודה מיידית שכר גבוה
דרישות
שירותיות ויכולת עבודה עם מחשב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
הוועד המקומי נווה מיכאל מחפש רכז.ת נוער וקהילה מוביל.ה, חמ.ה, יוזמ.ת ובעל.ת לב גדול, לעבודה חינוכית-קהילתית משמעותית עם בני הנוער של המושב – מכיתה ד’ ומעלה ועם הקהילה.
זו הזדמנות להיות דמות משמעותית בחיי הנוער, להוביל תהליכים, ליזום עשייה חינוכית וקהילתית ולהשפיע על דור העתיד של המושב!
דרישות
נדרשת זמינות גם בשעות אחר הצהריים והערב, ולעיתים בחופשות.
דרישות התפקיד:
· ניסיון בעבודה חינוכית או חברתית עם בני ובנות נוער.
· יכולת הובלה, יוזמה ויצירת קשרים אישיים ומשמעותיים עם נוער וקהילה.
· כישורי ארגון, הפקה וניהול פעילויות ואירועים.
· תקשורת בין-אישית טובה, יכולת עבודה בצוות וראייה קהילתית רחבה.
· יתרון לבוגרי/ות תנועות נוער או בעלי/ות ניסיון בעבודה יישובית.
· התחייבות להשתתפות בהכשרות ובימי עיון מטעם המועצה.
תיאור
תיאור התפקיד:
* אחזקה שוטפת וניקיון של בית העם.
* ניקיון ואחזקה בסיסית של מבני ציבור נוספים: מזכירות המושב והספרייה.
* סגירת אירועים מול לקוחות וניהול ההתקשרויות. כולל נקיון אחרי אירוע.
* גבייה וניהול כספים שוטף מול שוכרים ולקוחות.
* ניהול יומן שכירויות והשכרת ציוד.
דרישות
עבודה כעצמאי/ת כנגד חשבונית בלבד.
אחריות, יסודיות ויכולת תפעול גבוהה.
שירותיות ויכולת עבודה מול קהל.
זמינות וגמישות בשעות בהתאם לאירועים.
תיאור
התפקיד כולל מתן מענה ושירות איכותי ללקוחות המשתמשים באפליקציות
מתן מענה טלפוני לפניות משתמשים בתמיכה טכנית בשימוש באפליקציות ליווי והכוונה בפתרון תקלות
עבודה שוטפת מול צוותים פנימיים
שיפור חוויית המשתמש ושימור לקוחות
משמרות בוקר בלבד
מתאים לסטודנטים
דרישות
תודעת שירות מפותחת
נסיון קוגם בשירות לקוחות - יתרון לא חובה
תיאור
חברה וותיקה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מחפשת מזכירת חברה / מנהלת אדמיניסטרציה אחראית, מסודרת ובעלת גישה שירותית, לניהול ותפעול מערך ההזמנות והפעילות השוטפת של המשרד.
ניהול כולל של תהליך ההזמנות – מעקב אחר הצעות מחיר, הזנה למערכת SAP, מעקב אספקה ועד שלב הגבייה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות וצוותים פנימיים – תיאום, בקרה ועמידה בלוחות זמנים.
תיאום לוגיסטי לאספקות ומעקב אחר ביצוע הזמנות.
שיפור תהליכים פנימיים ותפעוליים לייעל את זרימת העבודה.
דרישות
דרישות התפקיד:
שליטה גבוהה במחשבים וביישומי אופיס – חובה.
ניסיון קודם באדמיניסטרציה, תפעול או לוגיסטיקה.
הבנה במערכות ERP / SAP – יתרון משמעותי.
יכולת הנעת תהליכים ועמידה בלחצים.
סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים.
נאמנות וראייה ארגונית רחבה – מתאים למי שמחפש/ת תפקיד קבוע לטווח ארוך.
תיאור
חברה מובילה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מגייסת רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול למשרה מלאה ומגוונת, הכוללת אחריות רחבה על ניהול ההזמנות ותהליכים מול גורמים פנים וחוץ-חברתיים.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של ההזמנות במערכת SAP – החל מהצעת מחיר ועד לגבייה מלאה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות, שליחים וצוותי שטח.
בקרה על תיאום אספקות ועמידה בלוחות זמנים.
עדכון תוכן לאתר, הפקת חומרים שיווקיים וצילום מוצרים.
מעקב אחרי תהליכים תפעוליים וייזום שיפורים פנימיים.
דרישות
שליטה מצוינת במחשבים, תוכנות אופיס וניסיון במערכות ERP – חובה.
ניסיון קודם בתפעול, לוגיסטיקה או אדמיניסטרציה בכירה.
כישורי ארגון גבוהים, אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
תקשורת בין-אישית טובה ויכולת הנעת משימות.
הבנה בסיסית בתחום השיווק / סחר אונליין – יתרון.
נכונות להשתלבות ארוכת טווח בצוות הקבוע של החברה.
תיאור
בפארק אפק דרוש/ה עובד/ת כללי/ת למשרה מלאה- 5 ימים בשבוע, 8 שעות ביום
התפקיד כולל עבודות חצרנות, ניקיון, עבודות אחזקה פשוטות, סידור מחסן, חלוקת ציוד לעובדות.
חברה משפחתית ונעימה, מחפשים איש/ה נוסף/ת להוסיף למשפחה.
40 ש"ח לשעה , כלל התנאים , קרן השתלמות.
דרישות
עובד/ת רציני/ת ואמין/ה
בעל/ת נכונות לעבודה לטווח ארוך
תיאור
לחברה משפחתית ונעימה, דרוש/ה עובד/ת ניקיון רציני/ת שמעוניין/ת לעבוד בעבודה מסודרת.
עבודה 5 ימים בשבוע, א-ה בשעות הבוקר, גמישות בכמות שעות העבודה.
קליטה מהיום הראשון כעובדי החברה, כלל התנאים.
דרישות
רצינות ונכונות לעבודה קבועה.
שירותיות .
תיאור
תמיכה מלאה ללקוחות המובילים של החברה
התפקיד כולל מענה לפניות של לקוחות
מתן פתרונות בזמן אמת.
המענה יינתן באמצעות טלפון וצ'אט
ללא מכירות !!
שכר 40 שח לשעה
משרה גמישה - אפשרות למשרה מלאה / משרה חלקית/ משמרות מקוצרות של 6 שעות
אפשר גם משמרות ערב בלבד - לבני 17+
אין צורך בניסיון קודם
אנחנו מכשירים ומלמדים הכל
דרישות
תודעת שירות מפותחת
אין צורך בנסיון קודם
למידה והכשרה עלינו
