דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | דרושים בקריית ביאליק | כל המשרות בקריית ביאליק | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות בקריית ביאליק

אדמיניסטרציה ומזכירות


קריית ביאליק


נמצאו 3 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

משרה מלאה

מעל שנתיים ניסיון

תיאור

לחברה ותיקה ומובילה בתחומה דרושה פקידת תפעול
למשרת בק אופיס דינמית ומאתגרת הכוללת מעקב ובקרה אחר הזמנות,
מענה ללקוחות, הזנת נתונים במערכת, התנהלות מול מגוון
מחלקות בארגון ועוד ועוד.
משרה מלאה, א-ה, 7:30-16:30, ש"נ בתשלום לפי צורך
שכר 7.500-8.000 ש"ח

דרישות

ניסיון במשרת בק אופיס/תפעול
סדר וארגון ברמה גבוהה
יסודיות וסגירת קצוות
נכונות לעבודה מאומצת
ראייה מערכתית
מוטיבציה גבוהה ואנרגיות חיוביות

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

תיאור

בדיקה וכתיבה של אימיילים, מחקרים על נושאים שונים בתחום ההיסטוריה של האומנויות ועריכה לשונית.

דרישות

1. מגורים בקריות בלבד
2. שליטה מלאה ורהוטה באנגלית ובעברית
3. נסיון בעריכת תחקירים באנגלית ובעברית, שילוב ממספר מקורות מידע ועריכה לשונית
4. התמצאות בתוכנות מחשב, כולל מערכת הפעלה OSX אפל (מקינטוש) ואחרים
5. תנתן עדיפות לבעלי תואר שני או לסטודנטים לתואר שני

נא לשלוח קורות חיים של עד עמוד אחד תוך ציון מקום המגורים

למתאימים תיקבע פגישה לשיחה על תנאים ושכר

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

פקיד/ת קבלה לחברת אסתטיקה

פורסם בתאריך 23-12-2019

תיאור

לרשת אסתטיקה ארצית מובילה דרוש /ה פקיד /ת שירות לסניפי הרשת. התפקיד כולל ניהול משמרת ויומן טיפולים, קביעת תורים, קבלת קהל ומתן שירות פרונטלי ללקוחות וטיפול בתיקי המטופלים. העבודה בסביבת צעירה, משפחתית ונעימה! שכר גבוה ומתגמל, תנאים מעולים, סל הטבות רחב ומפנק- מענקים, ימי כיף, נופשים ועוד!! שכר: ( על פי מודל תגמול) 30 לשעה, לאחר 3 חודשים בונוס של 500 , לאחר שבעה חודשים העלאה לשכר של 31 , בתום שנת עבודה בונוס של 1500

דרישות

נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב ושישי לסירוגין - חובה. ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה /שירות לקוחות. שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש לא פחות ממעולים - חובה. שעות עבודה: עבודה במשמרות- בוקר: 08:00-15:00 ערב- 15:00-22:00 נכונות ל-2-3 משמרות ערב בשבוע, ימי שישי לסירוגין

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

כניסה לחשבון