תיאור
לסטודיו שלנו לוילונות אנחנו מחפשים עובד/ת במשרה חלקית.
התפקיד כולל ניהול הזמנות, קשר עם ספקים ולקוחות, בניית הצעות מחיר, טיפול ברשתות חברתיות, ניהול שוטף של הסטודיו.
הסטודיו ממוקם בפארק המדע נס ציונה.
שכר מתגמל ותנאים טובים, בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות
שליטה מצויינת באופיס ובמיוחד באקסל.
גמישות בשעות העבודה.
ידע באנגלית כתיבה קריאה וניהול שיחה - יתרון.
רכב - יתרון
תיאור
ניהול אדמיניסטרטיבי של לשכת המנכ"ל, לרבות טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני.
ניהול יומן מנכ"ל החברה וצוות הלשכה, תיאום פגישות מרובות משתתפים, כולל טיפול מול צדדים שלישיים וגורמים שונים בענייני לו"ז ואדמיניסטרציה.
הכנת חומרים לפגישות/ישיבות באופן שוטף, הכנת מצגות וכתיבת פרוטוקולים.
סיוע בריכוז והכנת החומרים לישיבות הדירקטוריון של החברה.
ביצוע מעקב אחר משימות, ריכוז ותכלול נתונים לבקשת המנכ"ל וצוות לשכת מנכ"ל.
סיוע מקצועי למנכ"ל ולמנהלת אגף מטה ופרויקטים ועבודה שוטפת מול צוות ההנהלה בארגון.
דרישות
ניסיון וכישורים דרושים:
8. תואר אקדמי – יתרון.
9. ניסיון של שנה לפחות בתפקידי מזכירות/אדמיניסטרציה.
10. ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
11. דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית.
12. יחסי אנוש ותודעת שירות ברמה גבוהה.
13. יכולת עבודה טובה בצוות.
14. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות Office.
*היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה', בשעות 8:00-16:30, ופעמיים-שלוש בשבוע עד השעה 18:30.
*מקום המשרה: ירושלים, משרדי חברת מוריה.
תיאור
לחברה באזור תעשייה חולון דרו/ה מזכיר/ה
התפקיד כולל-הצעות מחיר, הזמנות, חשבוניות, תאום משלוחים, מענה טלפוני,טיפול באימיילים,תיוקים,סריקות ועוד..
דרישות
דייקנות ומוסר עבודה גבוה, עמידה בתנאי לחץ.
ידע באאוטלוק, אופיס, סאפ (יתרון)
המשרה הינה משרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00
משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד
תיאור
אנחנו מחפשים עובד.ת קבוע, עם ראש גדול למחלקת השירות / מוסך שלנו בחולון, לעבודה בכפיפות למנהל השירות של החברה.
הגדרות ודרישות התפקיד :
קבלת פניות טלפונית מלקוחות, ייעוץ ראשוני, פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות וקבלת תשלומים, גבייה, שיבוץ טכנאים לשירות חוץ, קבלה וסגירת כרטיסי שירות חוץ.
רצוי מאד ניסיון קודם במוסך / שירות. ידע בתכנת SAP, נשר, מר"מ.
מגורים באיזור המרכז.
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע.
התחלת עבודה מיידית.
דרישות
ראש גדול, אחריות, יכולת למידה מהירה, יכולת ורבלית גבוהה, עמידה בתנאי לחץ.
רצוי מגורים באיזור המרכז. המשרה בא.ת חולון.
תיאור
ניהול ותפעול משרד מזכירות המושב .
ניהול ואחריות על קליטת תושבים ומאגר הנתונים של המושב
ניהול ופיקוח עבודה של ספקים וקבלני משנה - בתיאום עם מזכיר המושב, יו"ר הוועד המקומי ויו"ר האגודה החקלאית.
ייזום, תכנון והפעלה של אירועי תרבות וחינוך בתיאום עם הוועד המקומי.
עבודה עם כלל וועדות הוועד המקומי והאגודה החקלאית - אחריות על הוצאה לפועל של החלטות הוועדות ומתן סיוע בתיאומים הנדרשים
אחריות על הקמה ותפעול ערוצי התקשורת השונים
ייזום, הובלה וקידום פרויקטים בשיתוף ואישור האגודה החקלאית והוועד המקומי.
דרישות
ניסיון והכרות עם מבנה האגודה החקלאית והועד המקומי יתרון משמעותי
הכרות קודמת עם הקהילה יתרון
מיומנויות מחשב ושליטה ביישומי מחשב חובה
תודעת שרות גבוהה, תקשורת ויחסי אנוש מעולים
יכולת טובה לעבודה עצמאית ולעבודה בצוות
יסודיות ודייקנות
ארגון והובלה של פרויקטים בצורה מהירה ויעילה
דיסקרטיות, גמישות וייצוגיות
תואר אקדמאי יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים באזור השרון עדיפות
תיאור
דרוש/ה ניהול משרד ב80% משרה להצטרפות לצוות דינמי ומקצועי.
תחומי אחריות התפקיד:
עוזר/ת סמנכ"ל שיווק והנדסה- התפקיד כולל אחריות על ניהול לוחות זמנים, תיאום פגישות, הכנת מצגות וכו'
ניהול אדמיניסטרטיבי למחלקת השיווק+ תמיכה באנשי השיווק - התפקיד כולל ניהול משרדי ובנוסף תיאום נסיעות לחו"ל וטיפול בכל היבטי הנסיעה.
דרישות
ניסיון של למעלה מ-6 שנים בניהול משרד
ניסיון עבודה עם כלי ניהול משימות ופרויקטים כגון SharePoint
יכולת ארגון פגישות וניהול סדר יום
שליטה ביישומי Office 365
יתרון לבעלי ניסיון בהכנת מצגות וניהול סדר יום
אנגלית ברמה טובה מאד
יכולת ניסוח ברמה גבוהה
תיאור
דרושה איש/ה לעזרה אישית לאשה מבוגרת (מתפקדת).
בעקרון: עזרה במטלות אדמניסטרטיביות וכן סדר וארגון– מהצד המשרדי והביתי. התדיינות עם נותני שירותים (הוט, סלולר, וכד') ורשויות. תיאומים ותורים, סדר בניירת. באותה מידה, עזרה בסדר,מיון וארגון הבית (לא עוזרת בית, יש מנקה).
מאפני אישיות: יושרה, נעימות, חוכמת חיים וראש על הכתפיים, אחריות, חוש של בעלבוסטע, סבלנות ורגישות, גישה שירותית. לציין לא מדובר במשרת סיעוד או ליווי קשישים.
המשרה מוערכת לפעמיים בשבוע, התחלה בסביבות 11.00 (פלוס מינוס) לכ-3-4 שעות, יכולת לטווח ארוך.
דרישות
תושבת הסביבה (או לומדת/נמצאת באזור הרבה). יכולת סדר וארגון. רשיון נהיגה. נסיון משרדי, התמצאות טובה במחשב, סמארטפון, אפליקציות, הזמנה אונליין (וסבלנות להדריך בנושאים אלה). נדרשות המלצות. לכתוב ל:
תיאור
דרישות
נסיון במזכירות חובה . ידע והכרת המחשב חובה .
מעל גיל 35
ההגעה עצמית לאשדוד.
5 ימים בשבוע , ראשון עד חמישי 7:30 עד 16:30.
"פלפל" אנרגטית , תודעת שירות גבוה .
תיאור
ניהול משרד שירות פסיכולוגי, קבלת קהל, ידע נרחב בהנהלת חשבונות, אקסל מתקדם, משרה מלאה מהשעה 7:30 עד 16. חמישה ימים
דרישות
אקסל, הנהלת חשבונות (ידע), שירות לקוחות
תיאור
לחברה מובילה העוסקת במתן חוות דעת רפואית והערכות תפקודיות
דרוש/ה מתאם/ת שירות כחלק מצוות מוביל ומנוסה.
במסגרת התפקיד:
תיאום בדיקות רפואיות מול רופאים ותובעים של חברות ביטוח
אחריות על סגירת מעגל טיפול לפי זמנים שהוגדרו מראש
קשר ישיר עם רופאים, עורכי דין וחברות ביטוח
משרה מלאה בימים א-ה
תנאים מצוינים למתאימים והזדמנות להשתלב בחברה ייחודית בתחומה!
דרישות
- תודעת שירות גבוהה.
- שליטה ביישומי מחשב office, אאוטלוק חובה!
- בעל/ת יכולת סדר וארגון גבוה.
- יכולת ניהול משימות במקביל.
- כושר ביטוי גבוה.
- עברית ברמת שפת אם.
*פונים לכל המינים והמגדרים*
משרדי החברה בת"א גבול גבעתיים, קרוב לעזריאלי ת"א!