תיאור
חברה מובילה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מגייסת רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול למשרה מלאה ומגוונת, הכוללת אחריות רחבה על ניהול ההזמנות ותהליכים מול גורמים פנים וחוץ-חברתיים.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של ההזמנות במערכת SAP – החל מהצעת מחיר ועד לגבייה מלאה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות, שליחים וצוותי שטח.
בקרה על תיאום אספקות ועמידה בלוחות זמנים.
עדכון תוכן לאתר, הפקת חומרים שיווקיים וצילום מוצרים.
מעקב אחרי תהליכים תפעוליים וייזום שיפורים פנימיים.
דרישות
שליטה מצוינת במחשבים, תוכנות אופיס וניסיון במערכות ERP – חובה.
ניסיון קודם בתפעול, לוגיסטיקה או אדמיניסטרציה בכירה.
כישורי ארגון גבוהים, אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
תקשורת בין-אישית טובה ויכולת הנעת משימות.
הבנה בסיסית בתחום השיווק / סחר אונליין – יתרון.
נכונות להשתלבות ארוכת טווח בצוות הקבוע של החברה.
תיאור
לחברה ותיקה ויציבה בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל, דרוש/ה פקיד/ת תפעול והנהלת משרד עם ראש גדול, אחריות ויכולת ארגון גבוהה, לעבודה מגוונת מול ספקים, לקוחות והנהלת החברה.
טיפול מקצה לקצה בתהליך ההזמנות: הצעות מחיר, הזנה במערכת SAP, מעקב ובקרה על אספקות וגבייה.
ניהול משימות תפעוליות ואדמיניסטרטיביות – תיאומים, שליחויות, קשר שוטף עם לקוחות וספקים.
הפקת דוחות ומעקב אחר ביצוע משימות בין מחלקות.
עדכון תכנים באתר, צילום מוצרים וניהול פרטי מידע עסקיים.
עבודה ישירה מול הנהלת החברה בסביבה משפחתית, חדשנית ומתקדמת.
דרישות
שליטה גבוהה במחשב ובתוכנות אופיס – חובה.
ניסיון בעבודת משרד, תפעול או לוגיסטיקה – חובה.
רקע בעבודה עם SAP / ניהול מלאי – יתרון משמעותי.
כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
יחסי אנוש מעולים, אחריות ודיוק.
גישה שירותית, אסרטיביות ויכולת עבודה בצוות.
תיאור
חברה וותיקה וייחודית בתחום הציוד לאירועים מסחריים וניהול קהל מחפשת מזכירת חברה / מנהלת אדמיניסטרציה אחראית, מסודרת ובעלת גישה שירותית, לניהול ותפעול מערך ההזמנות והפעילות השוטפת של המשרד.
ניהול כולל של תהליך ההזמנות – מעקב אחר הצעות מחיר, הזנה למערכת SAP, מעקב אספקה ועד שלב הגבייה.
עבודה שוטפת מול ספקים, לקוחות וצוותים פנימיים – תיאום, בקרה ועמידה בלוחות זמנים.
תיאום לוגיסטי לאספקות ומעקב אחר ביצוע הזמנות.
שיפור תהליכים פנימיים ותפעוליים לייעל את זרימת העבודה.
דרישות
דרישות התפקיד:
שליטה גבוהה במחשבים וביישומי אופיס – חובה.
ניסיון קודם באדמיניסטרציה, תפעול או לוגיסטיקה.
הבנה במערכות ERP / SAP – יתרון משמעותי.
יכולת הנעת תהליכים ועמידה בלחצים.
סדר, דיוק, אחריות ויחסי אנוש מצוינים.
נאמנות וראייה ארגונית רחבה – מתאים למי שמחפש/ת תפקיד קבוע לטווח ארוך.
תיאור
דרוש.ה עוזר.ת אישי.ת ומנהל.ת לשכת סמנכ"ל תפעול למרכז רפואי גדול בלב תל אביב.
תיאור התפקיד:
ניהול צוות אדמיניסטרטיבי המונה 9 עובדים: תכנון חופשות והיעדרויות, מעקב משימות ועמידה בלוחות זמנים, פתרון משברים וניהול קונפליקטים, מעקב ודיווח נוכחות. | אחריות על ניהול יומן ולו"ז סמנכ"ל תפעול רפואי, לרבות קבלת החלטות ותיעדוף משימות, ניהול תכנים אדמיניסטרטיביים,
* משרה מס׳ #722207 מיועדת לגברים ונשים כאחד
דרישות
דרישות התפקיד
כ-5-6 שנות ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה בכפוף לפונקציה בכירה
תואר ראשון
תואר בהנדסת תעו"ן או תחום דומה- יתרון
ניסיון עבודה ושליטה מלאה ביישומי אופיס כולל : Outlook (ניהול יומן מורכב), Excel, PowerPoint
דינאמיות, ראייה מערכתית, יכולת ניהול והובלה.
היקף משרה:
מלאה- 8.5 שעות ביום, ימים א'-ה'. שעת התחלה 07:30-08:00
נכונות לזמינות טלפונית מעבר לשעות העבודה.
נכונות לביצוע שעות עבודה נוספות ולעבודה מהבית בעת הצורך.
תיאור
קשר עם אנשי מקצוע ורשויות תאום עם לקוחות ניהול צוות וקבלת עובדים
דרישות
ניסיון חמש שנים באדמיניסטרציה בתפקיד מוביל כדוגמת המשרה
תיאור
לסטודיו שלנו לוילונות אנחנו מחפשים עובד/ת במשרה חלקית.
התפקיד כולל ניהול הזמנות, קשר עם ספקים ולקוחות, בניית הצעות מחיר, טיפול ברשתות חברתיות, ניהול שוטף של הסטודיו.
הסטודיו ממוקם בפארק המדע נס ציונה.
שכר מתגמל ותנאים טובים, בסביבת עבודה נעימה ומשפחתית.
דרישות
שליטה מצויינת באופיס ובמיוחד באקסל.
גמישות בשעות העבודה.
ידע באנגלית כתיבה קריאה וניהול שיחה - יתרון.
רכב - יתרון
תיאור
ניהול אדמיניסטרטיבי של לשכת המנכ"ל, לרבות טיפול בדואר נכנס ויוצא ומענה טלפוני.
ניהול יומן מנכ"ל החברה וצוות הלשכה, תיאום פגישות מרובות משתתפים, כולל טיפול מול צדדים שלישיים וגורמים שונים בענייני לו"ז ואדמיניסטרציה.
הכנת חומרים לפגישות/ישיבות באופן שוטף, הכנת מצגות וכתיבת פרוטוקולים.
סיוע בריכוז והכנת החומרים לישיבות הדירקטוריון של החברה.
ביצוע מעקב אחר משימות, ריכוז ותכלול נתונים לבקשת המנכ"ל וצוות לשכת מנכ"ל.
סיוע מקצועי למנכ"ל ולמנהלת אגף מטה ופרויקטים ועבודה שוטפת מול צוות ההנהלה בארגון.
דרישות
ניסיון וכישורים דרושים:
8. תואר אקדמי – יתרון.
9. ניסיון של שנה לפחות בתפקידי מזכירות/אדמיניסטרציה.
10. ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות.
11. דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית.
12. יחסי אנוש ותודעת שירות ברמה גבוהה.
13. יכולת עבודה טובה בצוות.
14. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות Office.
*היקף המשרה: משרה מלאה, ימים א'-ה', בשעות 8:00-16:30, ופעמיים-שלוש בשבוע עד השעה 18:30.
*מקום המשרה: ירושלים, משרדי חברת מוריה.
תיאור
לחברה באזור תעשייה חולון דרו/ה מזכיר/ה
התפקיד כולל-הצעות מחיר, הזמנות, חשבוניות, תאום משלוחים, מענה טלפוני,טיפול באימיילים,תיוקים,סריקות ועוד..
דרישות
דייקנות ומוסר עבודה גבוה, עמידה בתנאי לחץ.
ידע באאוטלוק, אופיס, סאפ (יתרון)
המשרה הינה משרה מלאה ימים א-ה 08:00-17:00
משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד
תיאור
אנחנו מחפשים עובד.ת קבוע, עם ראש גדול למחלקת השירות / מוסך שלנו בחולון, לעבודה בכפיפות למנהל השירות של החברה.
הגדרות ודרישות התפקיד :
קבלת פניות טלפונית מלקוחות, ייעוץ ראשוני, פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות וקבלת תשלומים, גבייה, שיבוץ טכנאים לשירות חוץ, קבלה וסגירת כרטיסי שירות חוץ.
רצוי מאד ניסיון קודם במוסך / שירות. ידע בתכנת SAP, נשר, מר"מ.
מגורים באיזור המרכז.
משרה מלאה, 5 ימים בשבוע.
התחלת עבודה מיידית.
דרישות
ראש גדול, אחריות, יכולת למידה מהירה, יכולת ורבלית גבוהה, עמידה בתנאי לחץ.
רצוי מגורים באיזור המרכז. המשרה בא.ת חולון.
תיאור
ניהול ותפעול משרד מזכירות המושב .
ניהול ואחריות על קליטת תושבים ומאגר הנתונים של המושב
ניהול ופיקוח עבודה של ספקים וקבלני משנה - בתיאום עם מזכיר המושב, יו"ר הוועד המקומי ויו"ר האגודה החקלאית.
ייזום, תכנון והפעלה של אירועי תרבות וחינוך בתיאום עם הוועד המקומי.
עבודה עם כלל וועדות הוועד המקומי והאגודה החקלאית - אחריות על הוצאה לפועל של החלטות הוועדות ומתן סיוע בתיאומים הנדרשים
אחריות על הקמה ותפעול ערוצי התקשורת השונים
ייזום, הובלה וקידום פרויקטים בשיתוף ואישור האגודה החקלאית והוועד המקומי.
דרישות
ניסיון והכרות עם מבנה האגודה החקלאית והועד המקומי יתרון משמעותי
הכרות קודמת עם הקהילה יתרון
מיומנויות מחשב ושליטה ביישומי מחשב חובה
תודעת שרות גבוהה, תקשורת ויחסי אנוש מעולים
יכולת טובה לעבודה עצמאית ולעבודה בצוות
יסודיות ודייקנות
ארגון והובלה של פרויקטים בצורה מהירה ויעילה
דיסקרטיות, גמישות וייצוגיות
תואר אקדמאי יתרון
רשיון נהיגה חובה
מגורים באזור השרון עדיפות
