דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה אדריכל/ית | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות במקצוע אדריכל/ית

אדמיניסטרציה ומזכירות


אדריכל/ית


נמצאו 77 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

מנהל/ת תמיכה טכנית

פורסם בתאריך 10-12-2019

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לעסק ותיק בתחום מכירות ואינטגרציות לציוד בילוש דרושים אנשי תמיכה טכנית ופרונטלית לציוד שאנו מייצרים ומוכרים.

* מקום העבודה בלב ת"א, נגיש לתחבורה ציבורית ורכבת, מאחורי עזריאלי.
* התחלת עבודה מידית.
* משרה מלאה.

דרישות

- אנגלית ומחשבים רמה גבוהה.
- סבלנות וראש גדול ללימוד הפעלת מוצרי בילוש באינטגרציה.
- שירות צבאי מלא.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

דרושה מזכירה עוזרת אישית לקבלן בניין

פורסם בתאריך 08-12-2019

משרה מלאה

תיאור

ניהול עבודת הקבלן תוך התלוות אליו לכל אתרי העבודה.
ניהול נוכחות עובדים ויומני עבודה, קבלת הצעות מחיר,הזמנת ציוד וסחורה מספקים, בדיקה ואישור חשבונות לתשלום, טיפול בפרסום,
סידור וארגון מחסן ומשרד.
תנאים טובים למתאימה

דרישות

הכרת המחשב על בוריו כולל אופיס ופרסום ברשתות חברתיות.
רישיון נהיגה ורכב פרטי
ידע בהנה"ח יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

פקיד/ה אדמניסטרטיבי/ת

פורסם בתאריך 11-12-2019

משרה מלאה

תיאור

לחברת "מקום לכולם" סניף תל-אביב דרוש/ה פקיד/ה אדמניסטרטיבי/ת.
תיאור התפקיד: עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת: הארכת ויזות והיתרים, סריקות ותיוקים, מענה טלפוני, הקלדה, הדפסות.

דרישות

דרישות:
יחסי אנוש טובים, ראש גדול, יכולת ראייה כוללנית ותעדוף משימות.
ידע בסיסי בתוכנות ה-office השונות.
אנגלית חובה, שפות נוספות יתרון
שעות: א-ה, 8-16

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

רפרנט/ית תפעול

פורסם בתאריך 11-12-2019

לא נדרש ניסיון

תיאור

תפעול תהליך קבלת חוזים ופוליסות ובדיקת תקינותם, שליחת אישור מסירה, קבלת העברת בעלות ורישום מידי של שיעבוד הרכב.
מתן מענה לסוכני מכירות ושותפים עסקיים לגבי סטטוס הלוואות שברשותם.

דרישות

א-ה 09:00-18:00
יומיים בשבוע 10:30-20:00

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

דרוש/ה מתאמ/ת בק אופיס לצוות קטן ומשפחתי ואינטימי מאוד, התפקיד כולל :
הזנת נתונים וקבצים במערכת (עבודה מול אקסל), מענה חלקי לטלפונים, הפקת הצעות מחיר, ועבודה מול מנהלי תיקי לקוחות.

שכר: 7,500 ₪ ברוטו .

משרה מלאה
בימים א-ה בין השעות: 8:00-16:00

דרישות

חובה- 3 שנות ניסון בשירות לקוחות/אדמניסטרציה.
חובה- ניסיון עבודה עם מערכות ממוחשבות.
חובה- אקסל ברמת VLOOKUP.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

משרה מלאה:
בימים א-ה בין השעות: 7:30-16:00
ובימי ו' 7:30-12:30 (לסירוגין).

אחריות על השירות הניתן במרכז השירות, כולל ניהול ישיר של 2 מתאמות שירות, להיות יד ימינו של מנהל מרכז השירות, אחריות על ניהול וניתוח סקרי שביעות רצון במוסך, ניהול תהליך תשלום החשבוניות במוסך, ניהול רווחת עובדי המוסך ומערכת הנוכחות+הפקה וניתוח דוחות ופרויקטים שונים.

דרישות

חובה- 3 שנות ניסיון באדמיניסטרציה ושירות לקוחות.
חובה- ניסיון בניהול ישיר של 1-2 עובדים.
חובה- ידע בהנח""ש.
חובה- שליטה בתוכנות :excel וPowerpoint .
יתרון- ניסיון בתחום הרכב.

פתח בחלון חדש

שתף


  • אחריות על השירות הניתן במרכז השירות, כולל ניהול ישיר של 2 מתאמות שירות, להיות יד ימינו של מנהל מרכז השירות, אחריות על ניהול וניתוח סקרי שביעות רצון במוסך, ניהול תהליך תשלום החשבוניות במוסך, ניהול רווחת עובדי המוסך ומערכת הנוכחות+הפקה וניתוח דוחות ופרויקטים שונים.
    '>שלח מודעה לחבר

עוד

מ"מ רכזת קהילה

פורסם בתאריך 09-12-2019

6,000 - 8,000 ש"ח

משרה מלאה

לא נדרש ניסיון

תיאור

קהילה- אחריות לכל תחומי הקהילה, תרבות, נוער וספרייה.
עבודה מול המועצה וועד היישוב.
אירועי קהילה - ייזום והפקת אירועים.
חינוך- ממשק שוטף עם מוסדות החינוך וועדת חינוך.
קליטה חוץ ופנים- ליווי וטיפול בהליכי קליטת משפחות חדשות בישוב.
וועדות – מתנדבים – אחריות על מערך הועדות והמתנדבים של היישוב.
רווחה- טיפול בכלל הסוגיות הקשורות ברווחה. עבודה מול ויחד עם הגורמים הרלוונטיים.
תפעול האתר היישוב בכל הנושאים הקהילתיים, השתלבות בעבודות המשרד השוטפות.
צחי – תכלול צוות חירום יישובי.

דרישות

יכולות הובלה וניהול גבוהות, תודעת שירות מפותחת, יכולת עבודה תחת עומס, גמישות בשעות העבודה ונכונות לתת מענה על פי הנדרש,
יכולת קידום משימות והובלת פרויקטים,
היכרות וניסיון קודם עם עבודה במסגרת קהילתית- יתרון.
ידע בעבודה עם מחשב, ותוכנות ניהול משרד – יתרון.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

בואו להיות חלק מצוות קטן ואיכותי בסביבה טכנולוגית מתקדמת של חברת סיטידנט - רשת צילום והדמיה בעלת 20 סניפים ברחבי הארץ.

החברה מחפשת עובדים מסורים עם תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד!

למתאימים תינתן הכשרה מלאה ע"ח החברה והזדמנות פז לרכוש מקצוע מעשי מבוקש ולהשתלב בשוק העבודה. המשרה הינה מרתקת וכוללת גם פאן אדמיניסטרטיבי.

סביבת עבודה נעימה ואווירה משפחתית.

תנאים מעולים למתאימים!







משרה מלאה א-ה ( 9:00-19:00) (אפשרות לפעמיים בשבוע לפיצול השעות).

עבודה בימי שישי (9:00-13:00)

דרישות

גישה לעבודה אדמיניסטרטיבית וממוחשבת.

תודעת שירות גבוהה ואהבה לאנשים.

יחסי אנוש מצוינים ויכולת השתלבות בצוות.

ידע במחשב.

אפשרות לעבודה בסניפים: גבעתיים, רמת גן, ת"א, פתח תקווה, חולון, ראשון לציון, נס ציונה, רעננה ,הרצליה, רמת השרון כפר סבא.

* המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

לחברת קייטרינג מובילה דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות לעבודה בחדר אוכל הייטק יוקרתי בפתח תקווה
א-ה 8:00-15:00
התחלה מיידית
תנאים טובים למתאימים

דרישות

אנגלית ברמת שפת אם
ניסיון קודם בתחום

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

למשרד קנפו כלימור אדריכלים במרכז הכרמל דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית. המשרה בשלב זה לתקופה של כ- 3 חודשים עם אפשרות להארכה.
התפקיד כולל: מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לפעילות המשרד, מענה טלפוני, הדפסות, ועבודות משרדיות.



דרישות

שליטה מלאה בכל תוכנות ה-office, יכולת עבודה עצמאית ובצוות ויחסי אנוש טובים. יתרון ליכולות גרפיות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

1 2 3 ... 8 אחרון

כניסה לחשבון