דרושים אדמיניסטרציה ומזכירות | הצעות עבודה חשב/ת שכר | Muvtal

לוח דרושים

דרושים בתחום אדמיניסטרציה ומזכירות במקצוע חשב/ת שכר

אדמיניסטרציה ומזכירות


חשב/ת שכר


נמצאו 84 מודעות דרושים רלוונטיות לפי סינון

דרושה מזכירה עוזרת אישית לקבלן בניין

פורסם בתאריך 08-12-2019

משרה מלאה

תיאור

ניהול עבודת הקבלן תוך התלוות אליו לכל אתרי העבודה.
ניהול נוכחות עובדים ויומני עבודה, קבלת הצעות מחיר,הזמנת ציוד וסחורה מספקים, בדיקה ואישור חשבונות לתשלום, טיפול בפרסום,
סידור וארגון מחסן ומשרד.
תנאים טובים למתאימה

דרישות

הכרת המחשב על בוריו כולל אופיס ופרסום ברשתות חברתיות.
רישיון נהיגה ורכב פרטי
ידע בהנה"ח יתרון

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

מנהל/ת תמיכה טכנית

פורסם בתאריך 03-12-2019

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

לעסק ותיק בתחום מכירות ואינטגרציות לציוד בילוש דרושים אנשי תמיכה טכנית ופרונטלית לציוד שאנו מייצרים ומוכרים.

* מקום העבודה בלב ת"א, נגיש לתחבורה ציבורית ורכבת, מאחורי עזריאלי.
* התחלת עבודה מידית.
* משרה מלאה.

דרישות

- אנגלית ומחשבים רמה גבוהה.
- סבלנות וראש גדול ללימוד הפעלת מוצרי בילוש באינטגרציה.
- שירות צבאי מלא.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה חלקית

מעל שנה ניסיון

תיאור

למשרד קנפו כלימור אדריכלים במרכז הכרמל דרוש/ה מזכיר/ה למשרה חלקית. המשרה בשלב זה לתקופה של כ- 3 חודשים עם אפשרות להארכה.
התפקיד כולל: מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לפעילות המשרד, מענה טלפוני, הדפסות, ועבודות משרדיות.



דרישות

שליטה מלאה בכל תוכנות ה-office, יכולת עבודה עצמאית ובצוות ויחסי אנוש טובים. יתרון ליכולות גרפיות.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

תיאור

ללשכה פרטית מובילה בתחום העובדים הזרים בסיעוד, דרוש/ה רכזת כח אדם דוברת רוסית,
משרה מלאה 8-16.30 באשדוד.
*במסגרת התפקיד:*
עבודה מול משרדי הפנים,
ניהול מספר משימות במקביל ותפעול אדמיניסטרטיבי שוטף.

דרישות

רישיון נהיגה- חובה! מקבלים רכב חברה צמוד
רוסית ואנגלית ברמה טובה - חובה
תעודת עובדת סוציאלית - יתרון משמעותי!!
יכולת מוכחת של ניהול שיחה, מו"מ והתכתבות.
בעלת יכולת ארגונית עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
בעלת יוזמה, אחריות, יצירתיות, ראייה מערכתית וחשיבה אסטרטגית מחוץ לקופסא.
המודעה פונה לנשים וגברים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לחברת נדלן דרושה מנהלת משרד

פורסם בתאריך 08-12-2019

תיאור

לחברת נדלן קטנה ומשפחתית דרושה מנהלת משרד, לתפקיד מעניין ודינמי. הכולל את ניהול המשרד על כל משמעויותיו ועבודה נוספת הקשורה לפרויקטים שאנו מטפלים בהם, הן מבחינת דיירים והן מבחינת ספקי הפרויקט.
המשרד ממוקם בבני ברק, תידרש הגעה עצמאית. היקף המשרה הינו משרה מלאה, ואינו כולל עבודה בימי שישי.
* תיאור המשרה הינו בלשון זכר אך פונה לשני המינים.

דרישות

אנחנו מחפשים שחקנית צוות, בעלת גמישות, בעלת ניסיון בניהול משרד, פתרון בעיות מול דיירים, ניסיון בתוכנות דיירים (למשל משכנת), ידע נרחב באקסל ובתוכנות הנה"ח.
* תיאור המשרה הינו בלשון זכר אך פונה לשני המינים.

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

לא צוין שכר

משרה מלאה

מעל 3 שנות ניסיון

תיאור

לחברה מובילה דרוש/ה מזכיר/ה
ניהול יומן, תיאום פגישות, מענה טלפוני, פרזנטציות ומצגות
מעקבי ביצוע להחלטות הנהלה, עבודה מול גורמים חוץ ופנים ארגוניים ועוד
מיקום עבודה: הרצליה פיתוח ועד פעמיים בשבוע בתל אביב
שעות עבודה: 9-18 ללא גמישות וכן זמינות טלפונית בעת הצורך גם לאחר שעות העבודה

דרישות

דרישות: תואר ראשון חובה!
ניסיון בניהול לשכה, ניסיון אדמיניסטרטיבי - ניתן מהצבא
אנגלית ברמה גבוהה
קורות חיים יש להעביר ל:

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

משרה מלאה

מעל שנה ניסיון

תיאור

מתאם/ת רכש לעבודה במשרדי החברה של מפעל הייצור בקרית גת.
העבודה כוללת תפעול תהליך הזמנות רכש החל מהפקת ההזמנה ועד לסגירתה.
אחריות בתחום הייבוא
מעקב אחר הזמנות וקידומן, עבודה מול ספקים, טיפול בהוראות תשלום, ניהול מלאי ציוד, הפקת דו"חות ועוד.
בנוסף, תפעול תהליכי ייבוא של חומרי גלם מחו"ל
עבודה במשרה מלאה 5 ימים בשבוע – א'- ה' – 08:00-17:00

דרישות

תואר ראשון רלוונטי (כלכלה/מנה"ע/הנדסת תעו"נ) - חובה
נדרש ניסיון קודם בייבוא ועבודה מול ספקים בחו"ל ואנגלית ברמה גבוהה - (קריאה, דיבור) - חובה !
רמה אישית טובה, יכולות בינאישיות בהן יכולת ניהול ממשקים ברמה גבוהה.
יסודיות ודייקנות, יכולת שימת לב לפרטים.
מחויבות ואחריות
מוסר עבודה גבוה, מחויבות ויכולת התמדה

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

תיאור

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה רכז/ת קבלה ושירות לקוחות, מענה טלפוני ועבודות אדמיניסטרציה,
העבודה הנה 5 ימים בשבוע
ימי שישי לסירוגין בין השעות 9:30-14:00

השעות גמישות לפי הצורך)
ימי שישי לסירוגין
בונוסים בשכר ,סבסוד ארוחות ותנאים מעולים למתאימים

דרישות

- תודעת שירות ברמה גבוהה - חובה
- ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה/שירות - יתרון משמעותי
- ניסיון בסיסי בעבודה עם מחשב
- יחסי אנוש מעולים

פתח בחלון חדש

שתף

  • שלח מודעה לחבר

עוד

עד שנה ניסיון

תיאור

לחברה מובילה בראשל'צ דרוש/ה פקיד/ה קבלה
התפקיד כרוך בקבלת אורחים, ניתוב שיחות, הכנת חדר ישיבות (לרבות הכנת שתיה),
טיפול בדואר ובפקסים, גיבוי למזכירות ההנהלה הבכירה בעת הצורך, סריקות מרובות ועוד.
משרה מלאה. ימים א-ה בשעות 8-17
העבודה בצוות עם מזכירה נוספת.
קליטה ישירה לחברה!

דרישות

ניסיון מוכח - יתרון!
שליטה באופיס - חובה!
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

  • התפקיד כרוך בקבלת אורחים, ניתוב שיחות, הכנת חדר ישיבות (לרבות הכנת שתיה),
    טיפול בדואר ובפקסים, גיבוי למזכירות ההנהלה הבכירה בעת הצורך, סריקות מרובות ועוד.
    משרה מלאה. ימים א-ה בשעות 8-17
    העבודה בצוות עם מזכירה נוספת.
    קליטה ישירה לחברה!'>שלח מודעה לחבר

  • למשרות נוספות בחברה

עוד

פקיד/ת מוסך לפתח תקווה

פורסם בתאריך 08-12-2019

משרה מלאה

תיאור

למגרש רכבים בפ"ת, דרוש/ה פקיד/ה לעבודת אדמיניסטרציה בק אופיס שוטפת ושירות פרונטאלי לספקים.
משרה מלאה א-ה 8-17:00, יום ו’ לסירוגין עד 13:00 (כשעות נוספות)
שכר גובה למתאימות
***קליטה ישירה***

דרישות

שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה!
ידע בתוכנת סאפ - יתרון!
כישורים אישיים נדרשים: שירותיות ברמה גבוהה, יכולת עבודה בצוות אחריות רבה, מוסר עבודה גבוה, יכולת עבודה תחת לחץ./
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד!

פתח בחלון חדש

שתף

עוד

1 2 3 ... 9 אחרון

כניסה לחשבון