תיאור
מה תעשו?
• תספקו שירות מקצועי בטלפון, צ'אט או מייל ותפתרו תקלות בזריזות
• תציעו חבילות סלולר, אינטרנט ומכשירים מותאמים אישית ותסגרו עסקאות
• תנהלו תהליכים במערכות CRM, תכינו דוחות ותשמרו על דיוק ויעילות
• תשתפו פעולה עם צוותים ותציעו רעיונות לשיפור תהליכים
פרטי המשרה:
• מיקום: משרדי החברה בפתח תקווה (קריית מטלון)
• משמרות גמישות: א’-ה’ בין 09:00-18:00
דרישות
מי מתאים?
• ניסיון בשירות לקוחות, מכירות או תמיכה תפעולית – לא נדרש
• הבנה בסלולר ואינטרנט (חבילות, תשתיות, חיובים) – יתרון
• שליטה מעולה בעברית ואנגלית; שפות נוספות – בונוס
• מיומנויות מחשב גבוהות: Excel, מערכות CRM וניסיון עם AI – יתרון
• אנרגיה, תשוקה ויכולת לעבוד תחת לחץ בסביבה דינמית
תיאור
לחברה למתן שירותי סיעוד בכפר סבא דרושה רכזת.
התפקיד כולל:
✔ תקשורת שוטפת עם לקוחות ועובדי החברה – פרונטלית וטלפונית
✔ אחריות על שיבוץ והשמת מטפלים ללקוחות החברה
✔ יציאה לשטח לביצוע השמות וביקורי בית.
✔ ניהול יומנים, תפקיד המשלב אדמיניסטרציה ושירות
** משרה מלאה בשעות: 08:00-16:30
** התפקיד משלב עבודה משרדית וכן נסיעות ללקוחות בכפר-סבא.
דרישות
ראש גדול, אסרטיביות ויחסי אנוש מעולים
ניסיון בשירות לקוחות/מזכירות רפואית – יתרון משמעותי!
משרה מלאה שטח + משרד בשעות 08:00-16:30
תיאור
תיאור התפקיד:
מתן שירות פרונטלי לקהל בנושאי תשלומים, אישורים ועוד בשעות קבלת קהל
בנוסף, מענה טלפוני מקצועי לפניות תושבים.
ביצוע תהליכי גביית כספים ומעקב אחר תשלומים.
התנהלות מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
טיפול בהנפקת אישורים לטאבו.
עדכון תשלומים במערכות המידע.
הכנת דוחות שונים.
טיפול בזיכויים והפקת חשבוניות.
ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות נוספות בהתאם לצורך.
דרישות
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון משמעותי.
ניסיון בתחומי גבייה/כספים - יתרון.
שליטה ביישומי מחשב (Word, Excel, Outlook) - חובה.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
אוריינטציה שירותית ויכולת מתן מענה מקצועי ויעיל לתושבים.
יכולת ארגון וסדר.
יחסי אנוש טובים ותקשורת בין אישית אפקטיבית.
תיאור
הצטרפו ל-CallBiz החברה המובילה במיקור חוץ לשירות לקוחות ומכירות!
דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירות טלפוניות עבודה מהבית ומכל מקום בעולם.
המשרה הינה 5 ימים בשבוע (א'-ה') מתאימה גם לישראלים שגרים בחו"ל.
שכר מתגמל + בונוסים על סגירת עסקאות, תיאום פגישות ועמידה ביעדי שירות!
עובדי חברה מהיום הראשון כל התנאים הסוציאליים.
אפשרויות קידום לתפקידים ניהוליים למתאימים.
דרישות
מה צריך כדי להתחיל?
מחשב עם אינטרנט מהיר ויציב + אוזניות מדונה
יכולת עבודה מהבית בסביבה שקטה
תודעת שירות גבוהה, אדיבות וכושר שכנוע
אנרגיה חיובית ורצון להצליח בעולם המכירות והשירות
הצטרפו אלינו ותיהנו מסביבת עבודה מתקדמת, משתלמת ומלאת הזדמנויות!
*
תיאור
מחפשים להגדיל את הצוות הקטן שלנו עם רכז/ת תיקי לקוחות לתמיכה במחלקת מכירות פנים.
התפקיד במשרדנו הנעים והמפנק בהוד השרון כולל מתן הצעות מחיר, מעקב אחר הזמנות, תמיכה בצוות ההנדסי, מעקב גביה וריכוז פרויקטים אסטרטגיים.
בנוסף, ניהול מערכות המידע של הלקוחות באופן יומי תוך תשומת לב ענקית לפרטים הקטנים.
המשרה מתאימה לאנשים אנרגטיים שיודעים לפתח מערכות יחסים קרובות, לעבוד בצוות קטן ולעמוד ביעדים מאתגרים. שעות העבודה 9:00 עד 17:00 (גמיש) וכוללות גם עבודה מול ארה״ב ואירופה.
דרישות
ניסיון תעסוקתי במשרות דומות (עדיפות לתחום האלקטרומכניקה )
אנגלית ברמה גבוהה - דיבור, קריאה וכתיבה
שליטה בתוכנות אופיס
סדר וארגון
יחסי אנוש
מוסר עבודה גבוה ומוטיבציה אישית גבוהה
תיאור
רשת iStore, המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל, מזמינה אתכם להצטרף וליהנות מתגמול גבוה ואפשרויות קידום רבות בחברה עם אווירה צעירה ודינאמית!
אם אתם מכורים לגאדג׳טים ומכירות זה בדם שלכם, מקומכם איתנו.
משרה מלאה.
שישי שבת לסרוגין
הכשרה מלאה עלינו.
נגישות תחבורתית רחבה.
דרישות
ניסיון בשירות ומכירה - יתרון.
אהבה לטכנולוגיה וגאדג׳טים ואהבה למוצרי Apple.
יכולת למידה ורצון להתפתח.
תיאור
iStore, המשווקת הרשמית של Apple בישראל, מתרחבת לפריסה ארצית ומחפשת יועצי /ות שירות ומכירה בעלי /ות אהבה לעולם של Apple, חיבור לטכנולוגיה וגאדג'טים, אשר מעוניינים /ות במשרת מכירות מתגמלת של מוצרי פרימיום לקהל לקוחות איכותי עם אפשרויות קידום רבות והכל בסביבת עבודה משפחתית וצעירה.
העבודה בסניפנו בקניון רננים, רעננה.
דרישות
בעל /ת יכולות מכירה, הכשרה מלאה תינתן למתאימים /ות!
אהבה למוצרי Apple וזיקה לטכנולוגיה וגאדג'טים.
מוסר עבודה גבוה, יכולת למידה, רצון להתפתח.
יתרון לבעלי /ות ידע במחשבי MAC.
יתרון לניסיון על רצפת המכירה.
מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות.
מתאים גם לסטודנטים/ות.
הכשרה מלאה על חשבוננו.
תיאור
- אחריות על תיק לקוחות מוגדר: התקנה, הדרכה ראשונה, ידע מקצועי, פתרון בעיות והתאמה לצורכי הלקוח לצורך שיפור מתמיד
- שירות לקוחות: פתיחת תקלות ומעקב אחר ביצוע עד לסגירת מעגל מטיפול
- שליטה בעולמות הקפה והעברת הדרכה שוטפת ללקוחותיו
- מילוי טופס סופוויזר במסגרת הביקור: מצב המכונה, מצב המטחנה והכיוון, איכות המים, איכות הקפה, מקצוענות והדרכת הבריסטה
- מעקב ובקרה על כניסה לתפקיד של עובדים חדשים אצל הלקוח: יצירת קשר, הדרכות לחיזוק מקצוענות בהכנת הקפה ותחזוקת המכונה
דרישות
דרישות תפקיד:
• ניסיון בהעברת הדרכות- חובה
• בעל ומיומנות וניסיון בתפקיד בריסטה- יתרון משמעותי
• ניסיון בשירות לקוחות- יתרון
• ידע בעולמות הקפה- יתרון
• הכרת מכונות קפה- יתרון
• רישיון נהיגה- חובה