תיאור
דרושים/ות עובדים/ות לליווי שיקומי פרטני לאנשים המתמודדים עם קשיים נפשיים הזכאים לסל שיקום בקהילה.
ליווי אישי ושיפור מיומנויות אישיות, חברתיות ותפקודיות בהתאם לתוכנית שיקום מותאמת.
יצירת קשר משמעותי בגובה העיניים והובלת תהליכים אישיים.
השגת מטרות שיקום אישיות תוך ליווי מקצועי וצמוד.
-הדרכה מקצועית וליווי על ידי מומחים בתחום בריאות הנפש.
-אפשרות להתפתחות אישית ומקצועית בתחום השיקום בקהילה.
-מתאים גם לסטודנטים לפסיכולוגיה, עבודה סוציאלית ומקצועות הטיפול והשיקום – כולל אפשרות לקבלת המלצה לתואר שני.
דרישות
זמינות למינימום 12 שעות שבועיות.
התחייבות לתקופה של שנה לפחות.
אהבת האדם, אמפתיה ורצון לחולל שינוי משמעותי.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
תיאור
אצלנו בנתן תמצא/י סביבת עבודה חמה, שעות עבודה נוחות והשתלבות בחברה מובילה בתחום הסיעוד.
מצטרפים לעשייה עם לב גדול דרוש/ה רכז/ת כוח אדם!
במסגרת התפקיד:
ליווי ושירות מקצועי ללקוחות הסניף
מיון, שיבוץ וראיונות למטפלים/ות
התאמת מטפלים/ות לצורכי המטופלים
עבודת אדמיניסטרציה שוטפת: דוחות, קבלת קהל ועוד
אצלנו ניתן למצוא תנאים טובים כמו נופש חברה, ימי גיבוש, ימי עיון והדרכות, מועדון הטבות מתחדש לעובדים, סביבת עבודה חמה ותומכת, אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית!
דרישות
שליטה מלאה ביישומי מחשב
תודעת שירות גבוהה
נתניה - דובר/ת צרפתית - חובה!
בני עי"ש - דובר/ת רוסית - חובה!
תיאור
הוועד המקומי נווה מיכאל מחפש רכז.ת נוער וקהילה מוביל.ה, חמ.ה, יוזמ.ת ובעל.ת לב גדול, לעבודה חינוכית-קהילתית משמעותית עם בני הנוער של המושב – מכיתה ד’ ומעלה ועם הקהילה.
זו הזדמנות להיות דמות משמעותית בחיי הנוער, להוביל תהליכים, ליזום עשייה חינוכית וקהילתית ולהשפיע על דור העתיד של המושב!
דרישות
נדרשת זמינות גם בשעות אחר הצהריים והערב, ולעיתים בחופשות.
דרישות התפקיד:
· ניסיון בעבודה חינוכית או חברתית עם בני ובנות נוער.
· יכולת הובלה, יוזמה ויצירת קשרים אישיים ומשמעותיים עם נוער וקהילה.
· כישורי ארגון, הפקה וניהול פעילויות ואירועים.
· תקשורת בין-אישית טובה, יכולת עבודה בצוות וראייה קהילתית רחבה.
· יתרון לבוגרי/ות תנועות נוער או בעלי/ות ניסיון בעבודה יישובית.
· התחייבות להשתתפות בהכשרות ובימי עיון מטעם המועצה.
תיאור
תיאור התפקיד:
* אחזקה שוטפת וניקיון של בית העם.
* ניקיון ואחזקה בסיסית של מבני ציבור נוספים: מזכירות המושב והספרייה.
* סגירת אירועים מול לקוחות וניהול ההתקשרויות. כולל נקיון אחרי אירוע.
* גבייה וניהול כספים שוטף מול שוכרים ולקוחות.
* ניהול יומן שכירויות והשכרת ציוד.
דרישות
עבודה כעצמאי/ת כנגד חשבונית בלבד.
אחריות, יסודיות ויכולת תפעול גבוהה.
שירותיות ויכולת עבודה מול קהל.
זמינות וגמישות בשעות בהתאם לאירועים.
תיאור
לחברה המתמחה בפתרונות וחדשנות לעולמות הדפוס והדיגיטל דרוש/ה פקידת יבוא תותח/ית לניהול מחלקת יבוא.
התפקיד כולל תפעול משלוחי היבוא, ניהול התקשורת מול הספקים בחו"ל, קליטת פריטים ועדכוני מחירים.
עבודה מאתגרת ומלאת סיפוק הדורשת ראש גדול ויכולת ניהול המחלקה.
שכר מתגמל וסביבת עבודה נעימה ותומכת.
טיפול מלא בתהליכי היבוא מול ספקים בחו״ל.
עבודה שוטפת מול משלחים בינלאומיים, עמילי מכס וגופים רגולטוריים.
מעקב אחר משלוחים, אישורים, תיעוד ורישומים.
תיאום מול מחלקות הרכש והמלאי.
ניהול ובקרה של מסמכים בינלאומיים.
דרישות
-יכולת ניסוח בעברית ואנגלית ברמת שפת אם
-אסרטיביות ויכולת ניהול משא ומתן
-ראש גדול ויצירתיות
- הכרת תהליכי עבודה מול רשויות המכס, הנמל, עמילי מכס
- שליטה בתוכנות אופיס חובה
תיאור
לחברת הייטק ביטחונית דרוש/ה מבקר/ת איכות לתפקיד המשלב: ביצוע בקרת איכות על מכלולים אלקטרוניים, תהליכי הרכבה ומוצרים סופיים בהתאם לנהלי האיכות והסמכה, עבודה עם מכונות X-Ray ו־AOI, בחינה של מעגלים חשמליים, ביצוע ביקורות סופיות לקראת שילוח, וחתימה על תעודות שמיש ותיעוד איכות, תעודות COC ותעודות משלוח, תיעוד ודיווח ממצאים במערכת ה-ERP, ריכוז נתונים לדוחות FAI, איתור, פתיחה ומעקב אחר אי התאמות, חתימה ואישור של מוצרים, תיעודים, ותהליכי אריזה, אישור או דחיית מוצרים בהתאם לתקני איכות ועוד..
*המשרה ממוקמת בירושלים*
דרישות
טכנאי/ת או הנדסאי/ת – יתרון
יכולת קריאת שרטוטים והבנה טכנית ברמה גבוהה – חובה
היכרות עם תקני IPC – יתרון משמעותי
שליטה ביישומי מחשב ובמיוחד Office (Excel, Word)
ניסיון מוכח בתחום בקרת איכות במערכות אלקטרוניות/הרכבות – חובה
ניסיון בבחינת מעגלים אלקטרוניים ומכלולים מורכבים
ניסיון בעבודה עם מכונת X-Ray – יתרון מהותי
עבודה עם מערכות ERP – יתרון
*המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד*
תיאור
הצטרפ/י לצוות המנצח שלנו במוקד שירות טלפוני בקבוצת MGROUP 📞
הזדמנות מצוינת למי שמחפש/ת עבודה יציבה ומסודרת באזור בית שמש.
🔹 שיחות נכנסות בלבד – ללא מכירות, עבודה ידידותית ונעימה!
🔹שעות עבודה גמישות
🔹שכר גבוה – בונוסים גבוהים
🔹 מקום עבודה מסודר עם תנאים מעולים – מתנות לחגים, מתנות לימי הולדת, ערבי גיבוש, נופש אחת לשנה ,אירועי חברה ועוד!
🔹 קורס מזורז על חשבון החברה !
דרישות
דרישות:
🔸 ידע בסיסי במחשבים
🔸 ניסיון בשירות לקוחות – יתרון
תיאור
מוקד טלפוני הנמצא בבית שמש, הגפן 34 קומה 3.
מתן שירות לתושבים מכל חלקי הארץ בתחומי ארנונה ומים.
עבודה מול מסך ואוזניה, שיחות נכנסות בלבד, ללא פן מכירות.
הכשרה בתשלום.
עובדת חברה מהיום הראשון.
סביבת עבודה משפחתית ונעימה, אירועי חברה, ערבי גיבוש, ימי הולדת, מתנות בחגים ועוד.
סביבת עבודה חרדית , אינטרנט כשר!
משרה מלאה (אפשרות למשרת אם)
דרישות
חובה ידע בסיסי במחשבים- ברמה להדליק/לכבות, הקלדה לפתוח חלונות וכו'.
רצינות, סבלנית ונעימה, ניסיון בשירות לקוחות-יתרון.
תיאור
העבודה היא לקחת מהמפעל בקרית גת את כמות החבילות לפי כמות הכתובות שלקחת [100 כתובות- 100 חבילות] כל חבילה מכילה כ120 עלוני שבת.
מקבלים כל חודש קובץ אקסל מעודכן עם פרטי התקשרות ופרטים נוספים לכל לקוח ומביאים לו את החבילה שלו עד הדלת!
העבודה היא אחת לחודש למשך שבוע מיום רביעי\חמישי עד יום שלישי של שבוע הבא חייב לסיים הכל. כלומר בין 4-6 ימים בחודש.
השכר לכל כתובת הוא הגבוה ביותר בשוק! 15 ש"ח לכל כתובת (!) [השכר בשוק הוא 8-12 ש"ח לכתובת] ניתן להספיק בין 10-12 כתובות בשעה [150 ש"ח בערך לשעה אחרי הוצאות דלק]
הקודם זוכה!!
דרישות
רכב, עדיף כמה שיותר חזק שיכול לסחוב משקל.
תיאור
אנחנו מחפשים מלקט/ת אחראי/ת ומסור/ה להצטרף לצוות המרלו"ג שלנו !
משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 05:00-16:00/07:00-16:00.
התפקיד כולל ליקוט סחורה על פי הזמנות תוך שימוש במערכות ממוחשבות ובמסופונים.
שכר גבוה למתאימים!
דרישות
ידע וניסיון בליקוט - יתרון
רישיון נהיגה בתוקף- חובה (עבודה על מלקטת חשמלית)
יכולת עבודה פיזית (ליקוט ממדפים, הרמת משקל עד 20 ק"ג),אחריות ודייקנות
סדר וארגון
עבודה בצוות
עבודה תחת לחץ
