תיאור
לחצי / שלושת רבעי משרה,
אנחנו מחפשים אותך, מנהל/ת מכירות עם ראש גדול, שרוצה לצמוח יחד איתנו ולהפוך הפוך אותנו לאימפריה.
יכולות שיחה ותקשורת ברמה גבוהה חובה! הכרות עם עולם המחשבים והאתרים, יתרון!
עבודה מהמשרדים בהרצליה פיתוח.
דרישות
ניסיון מוכח במכירות בדגש על מכירות לעסקים (B2B). הבנה מעמיקה בתהליכי מכירה, כולל יכולת להטמיע תהליכים להגדלת נפח מכירות. יכולות בין-אישיות גבוהות לבניית קשרי לקוחות ארוכי טווח. כישורים אנליטיים לניתוח נתונים וזיהוי הזדמנויות. חשיבה אסטרטגית ויזמות, זיהוי מגמות שוק והתאמתן לצרכי החברה. יתרון לשליטה בוורדפרס. יכולת ניהול מספר פרויקטים במקביל תחת לחץ ועמידה ביעדים.
תיאור
אנחנו מחפשים עוד יהלום לכתר :)
לסוכנות ביטוח משפחתית בנשר לתפקיד משולב .
רפרנט/ית תביעות ושרות - ביטוח בריאות (קולקטיב)
התפקיד כולל: מענה לשיחות נכנסות ומענה שוטף ללקוחות / הגשה ובקרה - תביעות / משימות נוספות לפי דרישת מנכ"ל
דרישות
ניסיון בתחום - יתרון
חובה - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת / עבודה בצוות / עבודה בסביבה מרובת משימות .
משרה - מלאה (ללא יום שישי)
ראש גדול - אחריות ומסירות .
אנחנו בעיקר מחפשים אנשים שרוצים ללמוד להתקדם ולהתפתח !
אם אתם כאלה .. אנ יזמינה אתכם לשלוח קורות חיים .
תיאור
לחברה צעירה ודינאמית דרוש/ה נציג/ת בק אופיס לעבודה משרדית מגוונת בסביבה צעירה ונעימה.
התפקיד כולל:
עבודה אדמיניסטרטיבית מול מערכות מחשב ו־CRM
הזנת נתונים, סידור ומעקב אחרי משימות
הפקת דוחות וניתוח נתונים באקסל
תמיכה ותיאום מול צוותי החברה
דרישות
שליטה טובה ביישומי מחשב (Excel – יתרון משמעותי)
סדר, ארגון ודיוק ברמה גבוהה
יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
מתאים גם ללא ניסיון – הכשרה מלאה על חשבון החברה
תיאור
לחברת מטבחים בנשר דרוש/ה פקיד/ה לתפקיד הכולל תיאום הובלות והתקנות מטבחים מול לקוחות ומתקינים, שירות לקוחות, הנפקת חשבוניות, טיפול במסמכים, תפעול מערכות משרדיות, ועוד.
דרישות
העבודה דורשת יכולת סדר וארגון גבוהה, אסרטיביות, סבלנות ונעימות, יכולת ריבוי משימות.
העבודה בנשר.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידי תיאום, מזכירות, אדמיניסטרציה, לוגיסטיקה - יתרון משמעותי
* יכולת עבודה תחת לחץ
* יכולת ריבוי משימות
* ניסיון עבודה עם מערכות משרדיות
* גישה שירותית ויכולת עבודה מול לקוחות
* שליטה ב- Office ויישומי מחשב - חובה
* ניסיון עם מערכת priority- יתרון
* גישה ידידותית ושירותית, כושר הבעה בכתב ובעל פה, יכולת עבודה עצמאית ובצוות.
*
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תיאור
לחברת שיווק דיגיטלי צעירה ומובילה דרושה פקידת בק אופיס להצטרפות לצוות התפעול שלנו.
מה בתפקיד?
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת במשרד דינאמי
ניהול ותיאום משימות
עבודה מול מחשב ויישומי אופיס (דגש על Excel)
הפקת דוחות וסיוע לצוותי השיווק והניהול
פרטים נוספים:
📍 מיקום: פארק המדע רחובות / נס ציונה
⏰ משרה מלאה / משרת אם
דרישות
מה אנחנו מחפשים?
שליטה בסיסית במחשב (Excel – יתרון)
אחריות, סדר ודיוק
יחסי אנוש מעולים
מתאים גם ללא ניסיון – הכשרה מלאה על חשבון החברה
תיאור
לרשת ישראלבודי תוספי מזון, דרושים נציגי מכירות ושרות פרונטלים/טלפונים לחנויות החברה בעלי רקע בתחום הכושר והבריאות.
אופי העבודה הוא מתן שירות ללקוחות החברה אשר רוצים להזמין / לברר לגבי הזמנה / ולקבל מידע על שירותי החברה.
יתרון לבעלי הסמכה בתחום הכושר.
ניתנת אפשרות למשרה מלאה או עבודה במשמרות.
אפשרות קידום למתאימים.
דרישות
- תודעת שירות גבוהה.
- רקע בתחום הכושר, ספורט או תזונה.
- עדיפות לבעלי הסמכה בתחום.
- עדיפות לאנשים עם רקע במכירות.
- יכול להתאים גם לגילאי 30+ המחפשים משרה קבועה
דרישות
דרישות
- תודעת שירות גבוהה.
- רקע בתחום הכושר, ספורט או תזונה.
- עדיפות לבעלי הסמכה בתחום.
- עדיפות לאנשים עם רקע במכירות.
- יכול להתאים גם לגילאי 30+ המחפשים משרה קבועה
תיאור
עמותת אח.ות בוגר.ת מחפשת רכז.ת תפעול לעבודה במשרדי העמותה.
תיאור התפקיד:
- עבודה על ה”בק אופיס” של המשרד
- טיפול במשימות השוטפות
- עבודה מרובה עם יישומי Office
- הוצאות דוחות ומעקב אחר תשלומים
- ניהול ממשקים מול גורמי חוץ
דרישות
דרישות:
- רצון להשפיע ולעשות טוב בחברה הישראלית
- יכולת התנסחות גבוהה
- יכולת ניהול זמן
- שליטה מלאה ביישומי Office
- זיקה לנתונים ומספרים - יתרון
תיאור
• ארגון וניהול: ליווי שיעורים מקוונים, עריכת הקלטות, תיאום מול מרצים.
• תקשורת שוטפת: תמיכה בסטודנטים ומענה לפניות.
• לוגיסטיקה ותפעול: דאגה לציוד, חומרי למידה ומצגות.
• תמיכה אדמיניסטרטיבית: ניהול מסמכים, מעקב נוכחות וציונים.
דרישות
יכולת ארגון גבוהה
מולטי-טאסקינג
יכולת התמודדות עם לחץ
עבודה עצמאית ותקשורת בין-אישית מעולה.
חובה: שליטה מלאה ב-Office, Google Drive, Zoom ומערכות למידה.
יתרון משמעותי: ניסיון בריכוז קורסים או ניהול מערכות למידה.
תיאור
דרוש/ה מרפרנט/ית בק אופיס לחברה צעירה בנתניה- ללא ניסיון!
חברה מובילה ומשפחתית בתחומה באזור נתניה מחפש/ת מסלק/ת תביעות למשרה מלאה.
ללא ניסיון קודם- הכשרה תינתן על ידי החברה!
התפקיד כולל:
-אישורי תביעות של מבוטחי החברה על-פי קריטריונים רלוונטיים.
-עבודת בק אופיס בסביבה ממוחשבת. ללא שיחות טלפוניות!
-הזנת נתונים למערכת ייעודית.
-גמישות בשעות העבודה ואופציה לעבודה היברידית בהמשך.
- תן ביס מידי יום, צוות מדהים ואווירה מעולה לאורך כל יום העבודה!
דרישות
-יכולת סדר וארגון.
-ניסיון בתוכנות OFFICE.
-יכולת עבודה בריבוי משימות.
תיאור
דרושים אנשי מכירות לענף הנדלן והבנייה לתחום מעניין ורווחי במיוחד, המשרה מיידית, במשרדי החברה בטירת הכרמל עבודה טלפונית מול לידים חמים, פוטנציאל השתכרות גבוה ושכר בסיס, (אפשרות לפרילאנסר ועמלות גבוהות יותר)
דרישות
ניסיון במכירות חובה, עבודה לטווח ארוך, התחלה מיידית , מוטיבציה גבוה